TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Quest - C Sharp
The Quest - C Sharp
Please help me...
Ik ben al een hele tijd op zoek naar de vinyl The Quest - C Sharp met de tracks C Sharp, Shaken Not Stirred and Soltitude erop. Hij is geproduceerd door Benno de Goeij van Rank 1 en de labelcode is BLACKHOLE 310-5.
Ik zo'n beetje in alle recordstores in Nederlandd geweest en heb ook vele recordstore-intersites gekeken, maar geen van alle heeft die plaat, of kunnen hem bestellen. Ik heb zelfs de uitgever gesprokenmaar die zei dat de plaat te oud was, dus kon hij me niet verder helpen. Ik kreeg ook een mailtje van Benno zelf die me ook niet kon helpen. Hij stelde voor dat ik een thread op een messageboard zou plaatsen...
Ik heb wel de repress van Redemption met de Bhaskar Dandora Remix erop (sucks), maar ik wil ook heel graag die andere tracks hebben.
Is er iemand die me kan en wil helpen om deze plaat te vinden?
Of is er misschien iemand die zijn plaat aan me wil verkopen?
Dat zou geweldig zijn!
Alvast bedankt!
Danny
alsk um had, had je um mogen kopen, want als je zo naar een plaat zoekt, en dan steeds niks vind is echt fuckin fuck.
sorry
greetz
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik 'm heb...
Labelcode is trouwens ITWT 310-5 12"
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Dan zal ik maar niet zeggen dat ik 'm heb... Labelcode is trouwens ITWT 310-5 12" |
Hij heeft toch nog niet gezegd dat ie um heeft 
lol
| quote: |
| Originally posted by Acidophilus En zou jij die niet heel toevallig aan me willen verkopen? |