TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj_RV_-_Live_At_Myth_Summer_Party_-Norway-01_06_2002.mp3
Pages (2): [1] 2 »
Dj_RV_-_Live_At_Myth_Summer_Party_-Norway-01_06_2002.mp3
Ok dan,eindelijk hebbik hem binnen...;-)
Download hem HIER
tracklist;
01)Airwave-Lightspeed
02)Ferry Corsten-Punk(Kid Vicious Remix)
03)Midway-Monkey Forest
04)Dj Tiesto-Lethal Industry
05)Kai Tracid-Too Many Times
06)Dj Albert vs Precision-Say Yes(Katana Remix)
07)Twillight-Platina (M.Paardekoper mix) hier viel de monitor uit btw;-)
08)Katana-Gemini
09)Nalin & Kane-Open Your Eyes
10)Frank T.R.A.X-Nebuchan(o.r.g.a.n mix)
11)Eyal Barkan & AForce-Revolution
12)Energy 52-Cafe Del Mar(co)
13)Marco V-Stimulated
14)Silvio Ecomo-No Dip(Mac Zimms mix)
15)Unkown-Whitelabel
16)Jones & Stepheson-First Rebirth (Airwave Mix)
Tracklist ziet er netjes uit, k zal em es checken.
OK DAN!!!!!!
hier heb ik tijden op gewacht!! zie dat het meer dan 100 mb is dus ook hele goeie kwaliteit!!
downloading......
ben benieuwd.. tracklist ziet er inderdaad lekker uit!! wat lekkere ouwetjes tussen door!!!
Hey gozer..
Ben hem nu aan het downen.effe luisteren wat je er van hebt gebakken daaro 
Hahaha wat een aankodiging.lol. Versta er geen hol van..
GREETZ!!
Superstrakke tracks, eindelijk 1tje van 160 kbit ipv de 96 van basicbeats 

beter !!
klinkt lekker !
damn hier heb ik op zitten wachten!! ben em nu aan het downen.. cool man!
k bennem aan ut downloaden atm. je hoort nog wel ff
iig cool dat we ut kennen horen 
j00h00, die kan nog net mee naar madrid, ff snel branden
Zoals gezegd, de tracklist ziet er veelbelovend uit en als ie net zo lekker in elkaar is gezet als die vorige d/l mix komt het helemaal goed 
ben hem nu aan t halen... 850k/s... netjes.. (zonder dap)
moet het nie simulated zijn! 
haaaaa RV'tje top!! 
downloading nu 
ENDLICH!! ben benieuwd.....
k vin die aankondiging zooooooo'n gillah
Maar ik had r godverdomme erggg graag bij willen zijn!!!
1 woord:
FLEX!
nou nog wat meer woorden: goeie mix man! echt jammer dat ik je set laatst (in groenlo dus) gemist heb... o well.... hij zit echt lekker in mekaar.... chillen... platenkeuze zal door sommigen als wat oud bestempeld worden, en gezegd moet worden, het zijn niet de nieuwste van de nieuwste tracks(verwacht ik ook niet, je koopt immers het meeste zelf (toch??)), maar toch: TOPPIE!!
... en dan... zit je op school (ik dus)... mix op de harde schijf... en tsja.... hoe krijg je hem dan thuis... kweenie...
met pijn int hart neem ik afscheid van de mix... *sigh*
damn wat een lekker setje!!!! ik heb em nu toch al meer dan 4x al helemaal beluisterd en dit setje spreekt me echt enorm aan! goed gemixed en lekkere traxx.. die aankondeging is trouwens echt hilarisch
mooie binnekomer 

Zekers een relaxt setje ja!
Die whitelabel track is ook wel lekker ja. In het begin was ik er nie zo weg van, maar nu vink em wel lekker.
Grtz,
TNG
bedankt voor de reacties...
inderdaad,ik heb veel oudere tracks gedraaid,simpel weg omdat ik daar erg veel zin in had en dat goed aansloeg bij het publiek.
Ik had makkelijk een set kunnen neerzetten met alleen promo's en net gereleasde tracks maar nieuw betekent niet altijd beter
)
Goeie set!! En idd. nieuwere tracks, wil niet zeggen betere tracks. Draaide je al deze platen van vinyl, of zaten er ook wat cd-rretjes tussen??
| quote: |
| Originally posted by mrjvp Goeie set!! En idd. nieuwere tracks, wil niet zeggen betere tracks. Draaide je al deze platen van vinyl, of zaten er ook wat cd-rretjes tussen?? |
| Originally posted by DjRV alle platen behalve energy 52 kwamen vanaf vinyl. energy 52 komt morgen als het goed is via de post binnen op plaat dankzij een heel speciaal iemand.. |
.....die zouk ook wel lusten
| Originally posted by kolkiewolkie platenkeuze zal door sommigen als wat oud bestempeld worden, en gezegd moet worden, het zijn niet de nieuwste van de nieuwste tracks(verwacht ik ook niet, je koopt immers het meeste zelf (toch??)), maar toch: TOPPIE!! |

| Originally posted by DjRV bedankt voor de reacties... inderdaad,ik heb veel oudere tracks gedraaid,simpel weg omdat ik daar erg veel zin in had en dat goed aansloeg bij het publiek. Ik had makkelijk een set kunnen neerzetten met alleen promo's en net gereleasde tracks maar nieuw betekent niet altijd beter ) |

| Originally posted by Bellie Is wel waar wat je zegt,maar er zijn genoeg nieuwe VETTE tracks toch?.Het is makkelijk als dj om de hitje's ten gehore te brengen, zodoende heb je het publiek op de hand en ben je totaal veilig bezig.Neemt niet weg dat ik het geen lekker setje vind.Heb hem nu al 2x helemaal geluisterd en vindt hem zeker goed dansbaar.Vind we Ik had bij mn eerste set op id&t ook (vind ik zelf dan) teveel hitjes gedraaid.Mn 2de set zaten zogoed als geen ECHT bekende tracks in.Ik probeer vanaf nu ook zo min mogelijk platen te draaien die je al 500x op een feest hebt gehoord ofzo. ![]() GREETZ!! |
ik down em nu bij een maat, goeie snelheid
kijk er naar uit om em te horen
| Originally posted by DjRV vergeet niet dat ze in noorwegen deze platen die ik draaide ook nauwelijks kende ook al zijn ze al oud...ze zijn daar niet zo zwaar er mee bezig als wij hier zijn. |

.