TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- 24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by bstyler on May-15-2009 09:28:

24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה

ידיעה בלעדית:
http://www.tranceil.co.il/news/122

גם
Deep Dish
צפויים להגיע...


עריכה - המיקום שונה לגני התערוכה:
פרטים בידיעה הבאה
http://www.tranceil.co.il/news/150


Posted by Revive_iL on May-15-2009 13:05:

דיפ דיש בארץ???

זה צריך להיות מעניין

רק שלא יעשו להם בעיות בנתב"ג


Posted by bstyler on May-15-2009 13:16:

quote:
Originally posted by Revive_iL
דיפ דיש בארץ???

זה צריך להיות מעניין

רק שלא יעשו להם בעיות בנתב"ג


בהחלט מעניין
מקווה שזה באמת יצא לפועל.


Posted by .A.Y. on May-15-2009 14:29:

וואלה נשמע טוב
יותר בגלל דיפ דיש אבל גם ארמין נחמד


Posted by Revive_iL on May-15-2009 15:16:

קשה לי להאמין שהצמד יגיע...אני מניח שזה יהיה רק דאבפייר (או אולי שארם)
אם כבר להביא מישהו מהם אז דאבפייר יותר יתאים לקהל בארץ


Posted by GYPSYGY on May-15-2009 17:07:

דאבפייר מופיע בגלובל גאדרינג באותו תאריך
אני בכלל מאוד סקפטי לגבי דיפ דיש


Posted by mitre on May-15-2009 19:23:

אם זה מתממש אני כ"כ שם...


Posted by HerHub on May-15-2009 19:50:

Armin?!!?!?
ניצנים?!?!?
אני שם...אם זה באמת יקרה


Posted by Glenn-Holmes on May-17-2009 15:39:

כבר הגיע הזמן לשמועה הדו שנתית על דיפ דיש?

צעירי הפורום ישמחו לדעת שפעם בחצי שנה שמם נזרק אל האוויר ורקר התמימים עדיין מאמינים שיש אמת בבשורה.

לגבי ארמין - בנוהל - בין 5-8 חודשים הפרש בין ביקור לביקור מאז 2004 - מסורת לא שוברים


Posted by .A.Y. on May-17-2009 18:42:

אני גאה לומר שאני לא צעיר כאן
אבל או שלא הייתי קורא פה מספיק או שהזיכרון שלי נחלש


Posted by Rising on May-17-2009 19:44:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כבר הגיע הזמן לשמועה הדו שנתית על דיפ דיש?

צעירי הפורום ישמחו לדעת שפעם בחצי שנה שמם נזרק אל האוויר ורקר התמימים עדיין מאמינים שיש אמת בבשורה.


תאכלס, אם עוד הפעם מדובר בשמועה בלבד אני שולח לשם פצצה שתרים את כל ההפקה הזאת באויר..


Posted by luckystrike on May-18-2009 05:33:

ניצנים וארמין - נשמע טוב


Posted by markfeldman on May-20-2009 04:58:

ארמין בניצנים זה בהחלט חוויה אדירה !

יש מקום לרקוד ולבלות !

זה מה שחשוב..

וכמובן, הזריחה המלווה באיזה סינגל קלאסי....


Posted by MINTZ on May-27-2009 18:30:

בלי נדר אני שם :] בא לי בטוב לפני הנסיעה לתאילנד.... :-)

זה יהיה רק הוא או גם DEEP DISH?


Posted by sh33p on May-28-2009 03:51:

sharam
מדיפ דיש גם יגיע


Posted by LA© on May-29-2009 18:49:

באמת נשמע טוב!!

כמו שכמה אמרו פה, הכי כייף זה שיש מקום לרקוד... וכמובן הזריחה


Posted by Segev on May-29-2009 20:12:

ואו זאת תיהיה הפעם הרביעית שאני רואה את ארמין השנה..


Posted by DjChook on Jun-05-2009 09:35:

סעמק אני כנראה ביומולדת 60 של אמא


Posted by Tarantula on Jun-05-2009 15:22:

אני כל כך שם


Posted by HerHub on Jun-05-2009 15:25:

לפני שכולנו עוזבים הכל והולכים להתנחל בחולות ניצנים, יש אישור ודאי שהוא באמת מגיע????


Posted by bstyler on Jun-05-2009 15:27:

quote:
Originally posted by HerHub
לפני שכולנו עוזבים הכל והולכים להתנחל בחולות ניצנים, יש אישור ודאי שהוא באמת מגיע????


Reference מאוד טוב לשאלה שלך
יהיה הפורומים של טראנס ישראל.


Posted by HerHub on Jun-05-2009 15:30:

quote:
Originally posted by bstyler
Reference מאוד טוב לשאלה שלך
יהיה הפורומים של טראנס ישראל.


לא...חשבתי יותר בכיוון של האתר שלו (שכרגע אני סתם מתעצל לבדוק), עוד פורום עם עוד מודעה לא יתן כלום


Posted by bstyler on Jun-05-2009 15:33:

quote:
Originally posted by HerHub
לא...חשבתי יותר בכיוון של האתר שלו (שכרגע אני סתם מתעצל לבדוק), עוד פורום עם עוד מודעה לא יתן כלום


צוות האתר מאוד מעודכן במתרחש ומכיר את ההפקה,
כך שיש מושג במתרחש ואפשר לאמת את ההגעה בצורה אמינה.


Posted by sh33p on Jun-05-2009 16:48:

proof:


Posted by HerHub on Jun-05-2009 16:49:

Sweat!


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.