TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- 24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
Pages (4): [1] 2 3 4 »
24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
ידיעה בלעדית:
http://www.tranceil.co.il/news/122
גם
Deep Dish
צפויים להגיע...
עריכה - המיקום שונה לגני התערוכה:
פרטים בידיעה הבאה
http://www.tranceil.co.il/news/150
דיפ דיש בארץ???
זה צריך להיות מעניין
רק שלא יעשו להם בעיות בנתב"ג 
| quote: |
| Originally posted by Revive_iL דיפ דיש בארץ??? זה צריך להיות מעניין רק שלא יעשו להם בעיות בנתב"ג |
וואלה נשמע טוב
יותר בגלל דיפ דיש אבל גם ארמין נחמד
קשה לי להאמין שהצמד יגיע...אני מניח שזה יהיה רק דאבפייר (או אולי שארם)
אם כבר להביא מישהו מהם אז דאבפייר יותר יתאים לקהל בארץ
דאבפייר מופיע בגלובל גאדרינג באותו תאריך
אני בכלל מאוד סקפטי לגבי דיפ דיש
אם זה מתממש אני כ"כ שם...
Armin?!!?!?
ניצנים?!?!?
אני שם...אם זה באמת יקרה
כבר הגיע הזמן לשמועה הדו שנתית על דיפ דיש?
צעירי הפורום ישמחו לדעת שפעם בחצי שנה שמם נזרק אל האוויר ורקר התמימים עדיין מאמינים שיש אמת בבשורה.
לגבי ארמין - בנוהל - בין 5-8 חודשים הפרש בין ביקור לביקור מאז 2004 - מסורת לא שוברים 
אני גאה לומר שאני לא צעיר כאן
אבל או שלא הייתי קורא פה מספיק או שהזיכרון שלי נחלש 
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes כבר הגיע הזמן לשמועה הדו שנתית על דיפ דיש? צעירי הפורום ישמחו לדעת שפעם בחצי שנה שמם נזרק אל האוויר ורקר התמימים עדיין מאמינים שיש אמת בבשורה. |
ניצנים וארמין - נשמע טוב
ארמין בניצנים זה בהחלט חוויה אדירה !
יש מקום לרקוד ולבלות !
זה מה שחשוב..
וכמובן, הזריחה המלווה באיזה סינגל קלאסי....
בלי נדר אני שם :] בא לי בטוב לפני הנסיעה לתאילנד.... :-)
זה יהיה רק הוא או גם DEEP DISH?
sharam
מדיפ דיש גם יגיע
באמת נשמע טוב!!
כמו שכמה אמרו פה, הכי כייף זה שיש מקום לרקוד... וכמובן הזריחה
ואו זאת תיהיה הפעם הרביעית שאני רואה את ארמין השנה..
סעמק אני כנראה ביומולדת 60 של אמא
אני כל כך שם

לפני שכולנו עוזבים הכל והולכים להתנחל בחולות ניצנים, יש אישור ודאי שהוא באמת מגיע????
| quote: |
| Originally posted by HerHub לפני שכולנו עוזבים הכל והולכים להתנחל בחולות ניצנים, יש אישור ודאי שהוא באמת מגיע???? |
| quote: |
| Originally posted by bstyler Reference מאוד טוב לשאלה שלך יהיה הפורומים של טראנס ישראל. |
| quote: |
| Originally posted by HerHub לא...חשבתי יותר בכיוון של האתר שלו (שכרגע אני סתם מתעצל לבדוק), עוד פורום עם עוד מודעה לא יתן כלום |
proof:

Sweat! 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.