TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trande Addict Swedish Hub

Posted by Dj P.A! on Jun-18-2002 19:12:

Trande Addict Swedish Hub

Nu n�r Ag har st�ngt s� m�ste man hitta laternativ. Jag f�resl�t att vi skaffar oss en direct connect hub f�r Svenska TA. ag ser att man h�ller p� att planera detta redan p� "riktiga" Trance Addict. Tyv�rr tilh�r kanske jag en av dem som inte skriver s� ofta h�r inne. - vilket leder till att jag har nog sv�rt att bli accepterad att "joina" den riktiga TA huben. (Vilket �r m�rkligt f�r jag har hur mycket trance att dela ut som helst) Jag tycker d�rf�r at vi skaffar oss en egen svensk(eller kanske rent av skandinavisk f�r att g�ra den st�rre) Hub d�r vi kan forts�tta att dela filer med varandra. Hur l�ter detta? N�gon som �r intresserad av detta?B�s

B�st just nu:

Solar Stone - Solar Coaster
En Motion - Getting Away With It
Accessive Rhythm - Activate
Kayu & Albert - Save e(hiver & Hammer Remix)

Posted by Virus on Jun-18-2002 19:42:

Har du verkligen ans�kt om att f� joina TA hubben? Jag tror inte det ska spela n�n roll hur mycket man postar, bara man �r medlem. En svensk hub skulle anv�ndas av f�r f� f�r att det skulle funka, tror jag tyv�rr.

B�st Just Nu:
Three Drives - Carrera 2
Mauro Picotto - Return to Cali (Push Remix)

Posted by eXton on Jun-18-2002 20:42:

Hosta hubben

kom p� att jag ju har en asstabil linuxserver som st�r och snurrar p� universitetslina h�r i Lund, man kanske skulle ta � k�ra en DC-hub p� den?

Men det vore isf bra om n�n kan s�ga hur mycket trafik en s�n hub drar, f�r den f�rmedlar v�l bara listor mellan alla anv�ndare? is�fall borde det ju inte bli n�gra problem

bara lite meck att installera den d�...