TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Midsommar!!!

Posted by Jre on Jun-19-2002 18:41:

Midsommar!!!

Fyy fan! Nu �r det snart dags!!

weeeeeeeeeeeeeha!!!

Akta er Gotland, f�r nu �r jag snart p�v�g )

Dit ska jag -> http://www.gutekallaren.com/right.asp?avd=6

Rockar!!!

/ Jre

Posted by doter on Jun-19-2002 21:19:

Verkar nize d d�r!

Men en �kta midsommar ska firas i Dalarna utomhus!

Akta er Bjurs!

Posted by SteveTranz4ever on Jun-19-2002 23:46:

Har tv�ttat � packat det sista nu... �land here i come
�ker ner n�gra polare � ska festa hela helgen...
Har f�rsett lap toppen med en massa filmer ocks� s� resan ner blir roligare, kopplar bara in ljudet till bilstereon

Ha D boys.... / Steve

Posted by Gaby on Jun-20-2002 07:12:

Trevlig midsommar :)

Ha det super och don't drink and drive...(just smoke and fly ) *d�ligt sk�mt jag vet*

Sj�lv �r man kvar ute i f�rorten och grillar med polarna

Posted by x-dream on Jun-20-2002 08:18:

Re: Trevlig midsommar :)

quote:
Originally posted by Gaby
Ha det super och don't drink and drive...(just smoke and fly ) *d�ligt sk�mt jag vet*

Sj�lv �r man kvar ute i f�rorten och grillar med polarna

Samma h�r...K�nns sk�nare att ta det lite lugnt � grilla med n�gra polare ist�llet....

Posted by SteveTranz4ever on Jun-24-2002 07:38:

Men satan ja e tilbaks... � lever g�r jag ocks�...
Har dyngat med 14 gubbar + alla man l�rt k�nna p� �land sen i Torsdags... jag �r glad jag slapp k�ra hem ig�r.

Det har h�nt s� j�kla mycket men det som kanske skulle intressera er mest �r detta: N�r jag kom fr�n Strand Hotell natt klubben s� drog jag och n�gra fr�n Link�ping till kampingen i K�pingsvik... var ett satans liv, klockan var kanske 4. Efter en ser och h�r vi n�gra som spelar as bra musik h�gt som tusan... n�r vi kommer dit st�r en kille � mixar musik fr�n sin husvagn och ca hundra personer st�r och dansar... allt detta var en spontan grejj av dom... Vi hoppa in i smeten iaf � dansa p�...
N�r han senare st�ngde av f�r att vakterna sa till b�rja alla ropa � skrika "En g�ng till... en g�ng till..."

Den som v�gar kan ju ta en koll p� min hemsida om ett par dagar n�r jag f�tt upp korten och n�n filmsnutt...

Nu ska jag ringa in till jobbet � ta semester idag

Posted by Jre on Jun-24-2002 17:56:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men satan ja e tilbaks... � lever g�r jag ocks�...
Har dyngat med 14 gubbar + alla man l�rt k�nna p� �land sen i Torsdags... jag �r glad jag slapp k�ra hem ig�r.

Det har h�nt s� j�kla mycket men det som kanske skulle intressera er mest �r detta: N�r jag kom fr�n Strand Hotell natt klubben s� drog jag och n�gra fr�n Link�ping till kampingen i K�pingsvik... var ett satans liv, klockan var kanske 4. Efter en ser och h�r vi n�gra som spelar as bra musik h�gt som tusan... n�r vi kommer dit st�r en kille � mixar musik fr�n sin husvagn och ca hundra personer st�r och dansar... allt detta var en spontan grejj av dom... Vi hoppa in i smeten iaf � dansa p�...
N�r han senare st�ngde av f�r att vakterna sa till b�rja alla ropa � skrika "En g�ng till... en g�ng till..."

Den som v�gar kan ju ta en koll p� min hemsida om ett par dagar n�r jag f�tt upp korten och n�n filmsnutt...

Nu ska jag ringa in till jobbet � ta semester idag

Fyy fan va HELR�TT!!!

Mer s�nt vill vi ha!!�

/ Jre

Posted by SteveTranz4ever on Jun-25-2002 17:33:

Nu har jag f�tt upp alla bilder fr�n min midsommar p� �land... Kolla in min hemsida

Ha D / Steve