TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Midsommar!!!
Midsommar!!!
Fyy fan! Nu �r det snart dags!!
weeeeeeeeeeeeeha!!!
Akta er Gotland, f�r nu �r jag snart p�v�g
)
Dit ska jag -> http://www.gutekallaren.com/right.asp?avd=6
Rockar!!!
/ Jre
Verkar nize d d�r!
Men en �kta midsommar ska firas i Dalarna utomhus!
Akta er Bjurs!

Har tv�ttat � packat det sista nu... �land here i come
�ker ner n�gra polare � ska festa hela helgen...
Har f�rsett lap toppen med en massa filmer ocks� s� resan ner blir roligare, kopplar bara in ljudet till bilstereon
Ha D boys.... / Steve
Trevlig midsommar :)
Ha det super och don't drink and drive...(just smoke and fly
) *d�ligt sk�mt jag vet*
Sj�lv �r man kvar ute i f�rorten och grillar med polarna 
Re: Trevlig midsommar :)
| quote: |
| Originally posted by Gaby Ha det super och don't drink and drive...(just smoke and fly ) *d�ligt sk�mt jag vet*Sj�lv �r man kvar ute i f�rorten och grillar med polarna |
Men satan ja e tilbaks... � lever g�r jag ocks�...
Har dyngat med 14 gubbar + alla man l�rt k�nna p� �land sen i Torsdags... jag �r glad jag slapp k�ra hem ig�r.
Det har h�nt s� j�kla mycket men det som kanske skulle intressera er mest �r detta: N�r jag kom fr�n Strand Hotell natt klubben s� drog jag och n�gra fr�n Link�ping till kampingen i K�pingsvik... var ett satans liv, klockan var kanske 4. Efter en ser och h�r vi n�gra som spelar as bra musik h�gt som tusan... n�r vi kommer dit st�r en kille � mixar musik fr�n sin husvagn och ca hundra personer st�r och dansar... allt detta var en spontan grejj av dom... Vi hoppa in i smeten iaf � dansa p�...
N�r han senare st�ngde av f�r att vakterna sa till b�rja alla ropa � skrika "En g�ng till... en g�ng till..."
Den som v�gar kan ju ta en koll p� min hemsida om ett par dagar n�r jag f�tt upp korten och n�n filmsnutt...
Nu ska jag ringa in till jobbet � ta semester idag 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Men satan ja e tilbaks... � lever g�r jag ocks�... Har dyngat med 14 gubbar + alla man l�rt k�nna p� �land sen i Torsdags... jag �r glad jag slapp k�ra hem ig�r. Det har h�nt s� j�kla mycket men det som kanske skulle intressera er mest �r detta: N�r jag kom fr�n Strand Hotell natt klubben s� drog jag och n�gra fr�n Link�ping till kampingen i K�pingsvik... var ett satans liv, klockan var kanske 4. Efter en ser och h�r vi n�gra som spelar as bra musik h�gt som tusan... n�r vi kommer dit st�r en kille � mixar musik fr�n sin husvagn och ca hundra personer st�r och dansar... allt detta var en spontan grejj av dom... Vi hoppa in i smeten iaf � dansa p�... N�r han senare st�ngde av f�r att vakterna sa till b�rja alla ropa � skrika "En g�ng till... en g�ng till..." Den som v�gar kan ju ta en koll p� min hemsida om ett par dagar n�r jag f�tt upp korten och n�n filmsnutt... Nu ska jag ringa in till jobbet � ta semester idag |
Nu har jag f�tt upp alla bilder fr�n min midsommar p� �land... Kolla in min hemsida 
Ha D / Steve