TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vrouwen?
Pages (2): [1] 2 »
Even een polletje, daar had ik even zin in 
Gewoon stemmen en al je commentaar hieronder posten.
Greetz,
SnuggLe
Mijn commentaar is dat ik t een beetje een loser polletje vind..
Vrouwen kunnen heel erg leuk zijn maar ook ERG NIET LEUK!!! hehe ik wil dus alleen leuke vrouwen 
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Mijn commentaar is dat ik t een beetje een loser polletje vind.. |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Inderdaad, vrouwen zijn de parels van de samenleving. Te weinig mogelijkheden om uit te kiezen dus daarom heb ik nog nie gestemd. Had wel wat meer verwacht van een Die-Hard Tukker... |
Ach, ik vind het altijd wel lache zulke polls...
en als je der geen fuck aan vindt.. reageer dan niet
zo simpel vind ik het.
** Hopelijk heeft Sandman geen vijanden gemaakt door dit te typen.... ut is niet de bedoeling**

ik hou ook gewoon nog van jullie allemaal hoor jongens
later
michiel
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe En besides: ik ben dus GEEN Die-Hard tukker. Ik studeer hier alleen maar, voor de rest heb ik een schijthekel aan al dat domme volk hier. Greetz, SnuggLe |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Hopelijk zien we elkaar een keer bij het stappen, dan kunnen we gedachtes uitwisslen!!!! |
Okay ff serieus.. no hard feelings ofcourse
maar ik d8 bij een poll over vrouwen.. dat er echt wat zinnigs kwam te staan.. inplaats van al die vage dingen.. de meeste nog dubbel ook lol
Kijk je moet gewoon niet met vrouwen sollen man
zijn bijna de mooiste dingen in het leven..
En je vroeg trouwens zelf of we commentaar wilden posten.. dus nie zo piepen
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Hopelijk zien we elkaar een keer bij het stappen, dan kunnen we gedachtes uitwisslen!!!! |
And besides:
Dat je meteen wilt MATTEN maakt meteen mijn hele punt duidelijk waarom ik een hekel heb aan de tukkers hier:
ZE MAKEN ALTIJD ALLEEN MAAR RUZIE! Je kan hier niet eens meer normaal uitgaan man, (bijna) al die boeren willen ruzie......
Point made , door je eigen reactie..
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe And besides: Dat je meteen wilt MATTEN maakt meteen mijn hele punt duidelijk waarom ik een hekel heb aan de tukkers hier: ZE MAKEN ALTIJD ALLEEN MAAR RUZIE! Je kan hier niet eens meer normaal uitgaan man, (bijna) al die boeren willen ruzie...... Point made , door je eigen reactie.. |
je ken je helemaal niet scheren met een kam!!!
LOL 
LoL
mooi, topic weer op een wat vriendelijker niveau 
Tering zeg, wat kunnen sommige mensen hier zeiken over een topic die nergens op slaat. Als iemand deze topic niks vind (ik trouwens ook) en diegene meldt dat hier moet je niet zo dom zijn om te reageren. Dan krijg je alleen maar gezeik en et moet wel gezellig blijven, toch????
Henkie Henk
Je levert wel veel commentaar he?...op elke thread heb jij wel iets negatiefs te melden. Ik vind je een beetje als een loser overkomen maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Vrouwen in de keuken! rofl!
mzzls
Henky Henk
Is er ook net een uit de luiers gekropen...
Re: Henkie Henk
| quote: |
| Originally posted by Cold Je levert wel veel commentaar he?...op elke thread heb jij wel iets negatiefs te melden. Ik vind je een beetje als een loser overkomen maar dat zal wel weer aan mij liggen. Vrouwen in de keuken! rofl! mzzls |
Ik zal maar niet weer mee gaan rellen, daar heb ik dus echt geen zin in. Hou het vriendelijk. Deze pol is gewoon lachen.
| quote: |
| Originally posted by Dwingo Ik zal maar niet weer mee gaan rellen, daar heb ik dus echt geen zin in. Hou het vriendelijk. Deze pol is gewoon lachen. |
Bij elke poll is er wel ��n iemand die commentaar heeft waardoor de hele poll zijn betekenis verliest (herinner je Paul Wilson en homo's???)
Voor de rest kunnen we niet zonder da ladies
vrouwen?

HAHA
haha, gaat lekker dames, waar maken jullie je druk om echt. Ik bedoel, zoals iemand al schreef: als je het triest vind reageer dan niet en als je het niet triest vind, reageer je toch lekker wel?
Ruzie maken doe je maar lekker in 3d land en niet op Internet. Laat Trance hier hoogtij vieren en ga geen ruzie maken.
mazzelsssss,
Vinyl Boy
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.