TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vrouwen?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by SnuggLe on Mar-29-2001 19:31:

Even een polletje, daar had ik even zin in

Gewoon stemmen en al je commentaar hieronder posten.

Greetz,
SnuggLe


Posted by Henkie_henk on Mar-29-2001 20:36:

Mijn commentaar is dat ik t een beetje een loser polletje vind..


Posted by Akira on Mar-29-2001 21:39:

Talking

Vrouwen kunnen heel erg leuk zijn maar ook ERG NIET LEUK!!! hehe ik wil dus alleen leuke vrouwen


Posted by eXos on Mar-31-2001 10:08:

Idea

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Mijn commentaar is dat ik t een beetje een loser polletje vind..


Inderdaad, vrouwen zijn de parels van de samenleving. Te weinig mogelijkheden om uit te kiezen dus daarom heb ik nog nie gestemd. Had wel wat meer verwacht van een Die-Hard Tukker...


Posted by SnuggLe on Mar-31-2001 11:20:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Inderdaad, vrouwen zijn de parels van de samenleving. Te weinig mogelijkheden om uit te kiezen dus daarom heb ik nog nie gestemd. Had wel wat meer verwacht van een Die-Hard Tukker...


Wat nou 'Loser-polletje'? En wat nou Die-Hard tukker?
Sjezus! Stel je niet zo aan man LOSERS.... Op je pikkie getrapt ofzo?? Jullie kunnen ook nergens de lol van inzien.
Akira doet niet zo moeilijk en geint gewoon mee, maar dat jullie alles zo god-damn serieus nemen.

En besides: ik ben dus GEEN Die-Hard tukker. Ik studeer hier alleen maar, voor de rest heb ik een schijthekel aan al dat domme volk hier.

Greetz,
SnuggLe


Posted by Sandman on Mar-31-2001 16:56:

Ach, ik vind het altijd wel lache zulke polls...

en als je der geen fuck aan vindt.. reageer dan niet

zo simpel vind ik het.

** Hopelijk heeft Sandman geen vijanden gemaakt door dit te typen.... ut is niet de bedoeling**


Posted by michiel on Mar-31-2001 16:59:

ik hou ook gewoon nog van jullie allemaal hoor jongens

later

michiel


Posted by eXos on Apr-01-2001 11:42:

quote:
Originally posted by SnuggLe


En besides: ik ben dus GEEN Die-Hard tukker. Ik studeer hier alleen maar, voor de rest heb ik een schijthekel aan al dat domme volk hier.

Greetz,
SnuggLe


Hopelijk zien we elkaar een keer bij het stappen, dan kunnen we gedachtes uitwisslen!!!!


Posted by Henkie_henk on Apr-01-2001 12:16:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Hopelijk zien we elkaar een keer bij het stappen, dan kunnen we gedachtes uitwisslen!!!!


Bedoel je niet klappen?


Posted by Henkie_henk on Apr-01-2001 12:19:

Okay ff serieus.. no hard feelings ofcourse

maar ik d8 bij een poll over vrouwen.. dat er echt wat zinnigs kwam te staan.. inplaats van al die vage dingen.. de meeste nog dubbel ook lol Kijk je moet gewoon niet met vrouwen sollen man zijn bijna de mooiste dingen in het leven..

En je vroeg trouwens zelf of we commentaar wilden posten.. dus nie zo piepen


Posted by SnuggLe on Apr-01-2001 12:23:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Hopelijk zien we elkaar een keer bij het stappen, dan kunnen we gedachtes uitwisslen!!!!


Woef Woef Woef!
Sjonge jonge wat zielig allemaal hier man.

Ik bedoel het allemaal helemaal niet kwaad, en dan beginnen er ineens 2 man te zeiken. Kan hier niemand tegen een geintje?


Posted by SnuggLe on Apr-01-2001 12:26:

And besides:
Dat je meteen wilt MATTEN maakt meteen mijn hele punt duidelijk waarom ik een hekel heb aan de tukkers hier:
ZE MAKEN ALTIJD ALLEEN MAAR RUZIE! Je kan hier niet eens meer normaal uitgaan man, (bijna) al die boeren willen ruzie......

Point made , door je eigen reactie..


Posted by eXos on Apr-01-2001 12:37:

quote:
Originally posted by SnuggLe
And besides:
Dat je meteen wilt MATTEN maakt meteen mijn hele punt duidelijk waarom ik een hekel heb aan de tukkers hier:
ZE MAKEN ALTIJD ALLEEN MAAR RUZIE! Je kan hier niet eens meer normaal uitgaan man, (bijna) al die boeren willen ruzie......

Point made , door je eigen reactie..


Ja sure, net of ik geboren Tukker ben... NEE. Ik woon er net een jaar. Den Haag is waar ik vandaan kom ja. En over dat matten, dat valt ook wel mee. Misschien kwam het verkeerd over. Maar toch, niet iedereen over een kam scheren.

Mzzl


Posted by Gekhous on Apr-01-2001 13:08:

Exclamation

je ken je helemaal niet scheren met een kam!!!


Posted by -TAIS- on Apr-01-2001 13:12:

LOL


Posted by Henkie_henk on Apr-01-2001 13:41:

LoL

mooi, topic weer op een wat vriendelijker niveau


Posted by TranceFool on Apr-01-2001 15:04:

Tering zeg, wat kunnen sommige mensen hier zeiken over een topic die nergens op slaat. Als iemand deze topic niks vind (ik trouwens ook) en diegene meldt dat hier moet je niet zo dom zijn om te reageren. Dan krijg je alleen maar gezeik en et moet wel gezellig blijven, toch????


Posted by Cold on Apr-03-2001 15:27:

Thumbs down Henkie Henk

Je levert wel veel commentaar he?...op elke thread heb jij wel iets negatiefs te melden. Ik vind je een beetje als een loser overkomen maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Vrouwen in de keuken! rofl!

mzzls


Posted by eXos on Apr-04-2001 17:25:

Thumbs up Henky Henk

Is er ook net een uit de luiers gekropen...


Posted by Henkie_henk on Apr-04-2001 17:46:

Re: Henkie Henk

quote:
Originally posted by Cold
Je levert wel veel commentaar he?...op elke thread heb jij wel iets negatiefs te melden. Ik vind je een beetje als een loser overkomen maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Vrouwen in de keuken! rofl!

mzzls


Oh w8.. laat me ff nadenken over jouw fenomenabele bijdrage aan dit forum... MmmM ik ben nog steeds aan het nadenken.. Goh.. ik kan helemaal nix bedenken. Hoe zou dat nou komen?


Stumpertje


Posted by Dwingo on Apr-04-2001 18:04:

Ik zal maar niet weer mee gaan rellen, daar heb ik dus echt geen zin in. Hou het vriendelijk. Deze pol is gewoon lachen.


Posted by Henkie_henk on Apr-04-2001 18:42:

quote:
Originally posted by Dwingo
Ik zal maar niet weer mee gaan rellen, daar heb ik dus echt geen zin in. Hou het vriendelijk. Deze pol is gewoon lachen.


Jaw hoor ik vind alles goed


Posted by JdDark on Apr-04-2001 18:59:

Bij elke poll is er wel ��n iemand die commentaar heeft waardoor de hele poll zijn betekenis verliest (herinner je Paul Wilson en homo's???)
Voor de rest kunnen we niet zonder da ladies


Posted by Mysteric on Apr-05-2001 12:00:

vrouwen?


Posted by Vinyl Boy on Apr-05-2001 13:40:

Shame / Disagreement HAHA

haha, gaat lekker dames, waar maken jullie je druk om echt. Ik bedoel, zoals iemand al schreef: als je het triest vind reageer dan niet en als je het niet triest vind, reageer je toch lekker wel?
Ruzie maken doe je maar lekker in 3d land en niet op Internet. Laat Trance hier hoogtij vieren en ga geen ruzie maken.

mazzelsssss,

Vinyl Boy


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.