TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vinyl rip/recorder/brännare
Vinyl rip/recorder/brännare
nån som äger det + utrustningen för att få det att låta bra så man kan pressa in en låt till en tom 12:a ??
PM:a mig om du äger en eller känner nån som äger en och kan göra detta.
lär ju inte vara så många som har möjlighet att pressa egna vinylplattor 
| quote: |
| Originally posted by reveal lär ju inte vara så många som har möjlighet att pressa egna vinylplattor |
ja NÅN lär ju ha det... jag har bara aldrig hört talas om att nån skulle ha en... vad kostar en tom vinyl?
| quote: |
| Originally posted by reveal ja NÅN lär ju ha det... jag har bara aldrig hört talas om att nån skulle ha en... vad kostar en tom vinyl? |
Grejjen att ha...
Vad säger de på IGN om den?
| quote: |
| Originally posted by NbR eller... |
| quote: |
| Gravera själv dina vinylskivor. Skrivan vägrar dö ut. Det australiska bolaget vestax senaste "hembrännare" för vinylplattor vittnar om att detta gamla medium fortfarande lever. Vinylgraveraren fungerar som vilken analog spelare som helst och kan kopplas till exempelvis CD-spelare eller dator. Sedan är man klart att gå mot strömmen och lägga över sina digitala toner på knastrande vinyl. Det tar 15 minuter att gravera en sida, och det är dyrt. En rå vinylskiva kostar mer än 100 kronor, och en safirnål för några tusen måste bytas ut efter ha skurit 50skivor |
här e ett svensk tryckeri:
http://www.audiodisc.se/
Alltid nått!
LateRZ:.
fan va dyyyyyrt!!
ska inte göra värsta grejer precis
men, tack för tipset iallafall, men det måste ju nånstans finns nån privat person som har press eller så som kan fixa billigt.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.