TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto, Marco V, Rank 1 of System F???
Tiesto, Marco V, Rank 1 of System F???
Ik denk dat onderhand iedereen op TA deze albums wel eens heeft gechecked... en nu "iedereen" ze allemaal lang en breed in het cd-rek heeft staan ben ik benieuwd welke van deze vier jij het beste vind???
Oh ja.. ik zou ook graag willen weten of jij ze ORIGINEEL hebt.. dus niet alleen gedownload maar ook gekocht (of gekregen) 
Ik heb ze zelf alle vier origineel en ik vind ze allemaal gewoon goed... je kunt duidelijk merken dat ze allemaal een album hebben gemaakt die zij zelf goed vinden.. niks geen 10x hun hitje hebben gekopieerd maar gewoon lekker er op lost ge-experimenteerd 
De beste vind ik toch wel DJ Tiesto - In My Memory.... echt een lekker "chill" album met gewoon allemaal top nummers.
Heb alleen 3 van de 4, marco v heb ik niet maar dat komt nog allemaal goed 
Heb ze ook origineel gehaald natuurlijk, deze albums download je niet, die koop je gewoon! (Of zie het zo, je download 20 andere mp3s van ze en doet zo iets terug, krijgen ze toch nog centjes voor t werk
)
Maar In My Memory vind ik eigenlijk ook t beste album..vooral Close 2 You, jammer dat die niet op de Ltd Edition staat van In My Memory..
System F..ja leuk om naar te luisteren, staan steengoeie op maar sommige ook van
Rank 1, de juiste mix van hit & experiment, maar allemaal net iets te kort lijkt t wel...
Ik heb alleen het album van Rank 1 dus ik kan eigenlijk niet beslissen. Ik heb hem nog niet eens helemaal geluisterd
(die klassieke meuk vind ik minder..)
Ti�sto - In My Memory.
ze zijn allemaal wel goed, maar In My Memory bevalt mij toch het best.
ik heb trouwens wel Symsonic origineel
Dan ga ik op eerste plaats voor in my memory en dan voor marco V, alleen moek dr wel bij zegge dat ik het album van system F nog nie ken. Het album van Rank1 vinnik persoonlijk wat minder...
ik heb alleen dat Rank 1 album NOG niet
maar ik heb ze wel allemaan gehoord, en de beste is die van Tiesto met System F op 2de
ik vind het wel vreemd dat echt in het begin toen in my memory uitkwam echt heeel veeel mensen het een scheit album vonden! "te soft en weet ik het allemaal, tiesto is progressive etc..." dat soort onzin, het is dus gewoon een album waar men na een tijd gewoon zich aan hecht!
tiesto's album heb ik het vaakt geluisterd, die van marco v een aantal keer.. nie echt vaak..
die van rank1 en system f heb ik nog niet gehoord! (shame on me! 
Ik heb voor In My Memory gekozen, omdat ik dit toch wel het meest relaxte album vind. Out of the blue heb ik op vinyl (het album) en con:fusion heb ik ook. Dat van Rank 1 heb ik nog niet veel geluisterd.
Tsja...vooral die softere nr's vind ik ook wel lekker om naar te luisteren op IMM.
greetz
t was een ZEER moeilijke keus tussen In My Memory en Symsonic, maar kheb tog uiteindelijk voor Symsonic gekozen...
Symsonic heeft meer liedjes (zwak excuus
)... ook vond k het erg jammer dat de japanse versie van In My Memory nog 2 bonus nummers had, waarvan 1 supergoeie! Close To You (Magik Muzik rmx). Dus daarom is het Symsonic geworden 
k heb ze trouwens beiden origineel. Confusion heb k nog nie gehoord, maar das waarschynlyk tog nix voor my, en Out Of The Blue alleen grotendeels.
ik vind het system f album echt heeeeeeeeeeel goed.
insolation en die andre, zoo chill, eigenlijk allemaal goeie.
rank 1 symsonic beetje onorigineel, steeds weer die terugkomende string, maar zitten wel lekere nummers tussen
tiesto, errug goed ook, maar kan niet op tegen ferry, ik vind alleen close to you super.
marco v, niet echt mijn style, revolt vindik dan wel weer leuk, maarja, echt nie mijn style
tiesto zonder twijfel...
is de enige die ik origineel heb gekocht... echt supercdtje zeg...magik journey...pfffff...
marco v... hebbik gebrand... veel te taai voor mij...viel dus gauw af
symsonic...wel lekker die rank one style...maar dus toch nie helemaal dat je zeg van...
system f... iz fijn hoor... maar kan kwa stijl nie tippen aan imm
Dan ga ik toch voor System F, 2e Marco V denkik. Op dat album van System F staan echt supertrancers gewoon 
, Elevate w00p, echt jammer dat die nooit is uitgebracht...
Kewle thread btw 
zal wel tiesto zijn voor mij. k heb hem niet origineel. ben nog wel van plan te kopen maar dan met de remixes cd erbij. die 9 nummers.. daar doe ik het niet voor. rank 1 heeft aantal supernummers er tussen zitten maar teveel dezelfde. such is life staat er geloof ik 3x op en airwave ook ofzo.. das beetje jammer...
marco v: confusion ken ik niet en het system f album ook niet
| quote: |
| Originally posted by Jesse Rank 1, de juiste mix van hit & experiment, maar allemaal net iets te kort lijkt t wel... |

) 
Ik heb de cd van system f nog niet gehoord. Die andere 3 wel.
Ik heb gekozen voor Tiesto - In my memory gekozen. Vondt het een gigantisch lekker cdtje. Ik heb die cd ook orgineel gekocht. Die andere 2 heb ik niet op cd gebrand maar ik vond ze allebei even goed.
Alleen nie goed genoeg
Voor de mensen die zeggen dat ze het System F album NOG niet hebben gehoord, dies ongeveer al weer bijna een jaar oud 
Het gaat ff om de vergelijking Rank 1, Ferry, Marco en Tiesto
, denkik dan
Alleen missen we Armin, maar dat zal niet lang meer duren 
| Originally posted by TranceFool Alleen missen we Armin, maar dat zal niet lang meer duren |
die cd van marco v vind ik een beetje tegenvallen.. al die radio edits van zn stamp tracks:S system f cd hebbik nooit echt geluisterd...dus gaat et tussen rank 1 en tiesto.. tiesto dus
die cd is echt een masterpiece
Ik heb al deze albums en ik vind ze allemaal wel goed. Maar als ik er echt maar ��ntje zou mogen kiezen, ga ik voor die van Rank 1.
Ik heb niet gekozen voor die van Marco V omdat ik de nummers wel goed vind, maar er zit weinig afwisseling in.
Met vriendelijke groet.
| Originally posted by moogwai Rank 1's cd duurt maar 1 uur en 2 minuten.. plaats dan tenminste de volledige versies van Airwave en Awakening ipv de edits... en een volledige Cytrus Juicer zou ook niet misstaan ![]() |
Ik ben een V-fan, dus vinnik V's album verreweg het beste...
Het rank 1 album is ook wel leuk, maar meer als achtergrond muziek, met die breakbeat en shit...
Ik heb op dit moment alleen die Rank 1, toevallig gekregen......wel leuk...soms....maaruh, als we gaan kijken naar mijn voorkeur mbt style dan verwacht ik dat Marco V der boven uit springt.
Je kan die albums eigenlijk niet met elkaar vergelijken, zijn verschillende stijlen. De ene x vind je Marco V goed, de andere x Rank 1.
Die CD van Tiesto is echt superz!!!
Magik Yourney zooooooooooo chill.......