TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Black .......13-07-2002 Meeting!!!
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Sensation, black / white .. REVIEW
Zijn d,r ook TA,s die naar sensation gaan??
Ik ga zelf naar black, ben nog nooit in de arena geweest.
Zal wel moeilijk zijn een meeting daar te regelen.
wie gaan ??�� 
Re: Sensation, black / white .. Wie gaan ?? meeting ��
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff Zijn d,r ook TA,s die naar sensation gaan?? Ik ga zelf naar black, ben nog nooit in de arena geweest. Zal wel moeilijk zijn een meeting daar te regelen. wie gaan ??�� |
(dat k�n gewoon niet goed gaan..)
Ik ga ook naar Black. Meeten lijkt me dit keer niet echt handig, iedereen ziet er hetzelfde uit en het is volgens mij te groot.
Beste plek om te meeten is bij een ingangsnummer. Een ingang direct naar een tribunevak dus...
ik ga ook naar Black...
heb zelfs een zwarte longsleeve gekocht (Y)
ik sta zo ver mogelijk vooraan als Picotto draait... Bellie zal daar ook wel te vinden zijn, en Remy D die had een nog specialer plekje hoorde ik.... 
heb er zin in!!

iemand nog een kaartje nodig btw? 
ik heb nog een kaartje over van een vriend die niet gaat..
ik ga ook naar Black
is de dresscode zwart/wit?
| Originally posted by kreischer2000 is de dresscode zwart/wit? |
)
denk niet dat er echt heel veel mensen in het zwart komen... toch beetje zon kleur waar je meestal weinig kleren van hebt...
maare... ik kom dus half int zwart 
weinig?
ik heb juist vet veel zwart...
wit heb ik helemaal nix van (wel b�ige)
ik ga niet :P
ook al wilde ik eigenlijk wel naar black.. maar ja berlijn is ook leuk
[offtopic]ik heb trouwens wel veel zwarte kleren heheh, ook veel wit.. tis et ene of et andere uiterste[/offtopic]
Ik ook zal de 13e juli in de Amsterdam ArenA aanwezig zijn!
Met vriendelijke groet.
Ik ga ook naar black
Als we nou eens afspreken om in het geel te gaan, valt wel op 

als jullei nou slim zijn, spreek dan effe af voor een vak op de eerste ring...vak 114 zit op korte zeide eerste ring, gewoon precies in het midden.....ga met ej gezicht naar perstribune staan en dan is het de rechter korte zeide, ken niet missen......maar in ieder geval succes op kinderfeestje 
| Originally posted by New Wave als jullei nou slim zijn, spreek dan effe af voor een vak op de eerste ring...vak 114 zit op korte zeide eerste ring, gewoon precies in het midden.....ga met ej gezicht naar perstribune staan en dan is het de rechter korte zeide, ken niet missen......maar in ieder geval succes op kinderfeestje |
| Originally posted by Smirnoff Kan je d,r ook koekhappen dan ??? |
| Originally posted by New Wave Mwjha, bij Obi.....die heeft een speciale stand gemaakt.....naast de zonnbrillen stand.....trouwens...zonnebril op in donker stadion.......goeie zet....feest gaat juist om de licht effects...gaat iedereen zonnebril dragen |

| Originally posted by New Wave als jullei nou slim zijn, spreek dan effe af voor een vak op de eerste ring...vak 114 zit op korte zeide eerste ring, gewoon precies in het midden.....ga met ej gezicht naar perstribune staan en dan is het de rechter korte zeide, ken niet missen......maar in ieder geval succes op kinderfeestje |
Ik heb maar ff de thread gesticked en ge-edit, als er nog mensen zijn die naar White gaan moeten ze ook maar ff een thread starten 
| Originally posted by Blik ....als er nog mensen zijn die naar White gaan moeten ze ook maar ff een thread starten |
hmmm, meeten dat vergeet ik toch... jullie gaan mij maar zoeken
Remy (en Maikel) hoop ik nog wel ff te zien voordat ie op vakantie gaat, al zie ik Remy de dag ervoor nog op de ISOS3 party

Black ben ik op vakantie, maar gaat waarschijnlijk naar White.
Gratis VIP Kaarten voor Sensation White (ook al is beetje bout line-up, kan ik toch echt niet weigeren hoor)

Maar is nog niks zeker, dus gaat ook geen thread starten voor meeting en anders zal het wel in mn eentje meeten worden.......
| Als we nou eens afspreken om in het geel te gaan, valt wel op |