TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ועכשיו.... ט'רד ההעתקות
ועכשיו.... ט'רד ההעתקות
שלום לכם, רציתי לפתוח איזה ט'רד על כל מיני העתקות במוזיקה,
אני בטוח שהרשימה ארוכה אבל אני אתחיל:
ratty - here i am
ו - lost witness - did i dream
יש את אותן המילים.
apollo 440 - can't stop the rock
kai tracid - too many times
אותה המלודיה.
cosmic gate - melt to the ocean
hennas & cold - the second trip (dj scot project mix)
יש איזה קטע בטראק שהוא בדיוק זהה.
tokyo ghetto pussy - fly me to the moon
cirillo - cristallo (pvd mix)
בס-ליין זהה בחלקים של הטראקים, אך ההעתקה כאן איננה בוטה כל כך.
אני בטוח שאתם מכירים עוד....
פרסמו חופשי
שי
נ.ב: חופשה מהנה ושמחה לכולם
זה לא בהכרח העתקות
לפחות לא במילים
אם זה אותה זמרת אז אולי היא פשוט מכרה את ה
LYRICS
או שהיא פירסה אותם חופשי..
אני לא חושב שזה בהכרח "העתקה"
זה לא בהכרח העתקות אחי
יש מלא טראקים שמשתמשים בהם באותם סאמפלים
למשל
Russian Mafia - Afraid Of Us
ו
Rank 1 - Such Is Life
בדיוקקקקקקקקקקקק אותה מלודיה
עכשיו זה העתקה

| quote: |
| Originally posted by fishfish שלום לכם, רציתי לפתוח איזה ט'רד על כל מיני העתקות במוזיקה, אני בטוח שהרשימה ארוכה אבל אני אתחיל: ratty - here i am ו - lost witness - did i dream יש את אותן המילים. נ.ב: חופשה מהנה ושמחה לכולם |
| quote: |
| Originally posted by Vman קח לדוגמה את Sia Feat. Diffrent Gear - Drink TO Get Drunk Sia Feat. Jigsaw - Drink To Get Drunk Sia Feat. Chris Lake - Drink To Get Drunk פה הלייבל MAELSTROM אירגן זמרת שתשיר ולקח כמה יותרים של מוסיקה אלקטרונית שיעבדו גירסא ושיחרר כל גירסא על תקליט שונה |
שכחתם את ריזורקשין וספייס מלודי......
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano שכחתם את ריזורקשין וספייס מלודי...... |
בזמן האחרון שמתי לב שהרבה מחקים את המקצב הזה של איג'יי
נו ה
never fuck
חחחחחחחחחח שכחתם את
children
יש את המקורי של רוברט מיילס... ויש את של 4 קלאברס... ואת של אפ טי דאבל יו ויש את טילט ועוד מלא
כן אבל זה טרד חיקויים לא טרד קאברים
שחכתם את החיקוי האולטימטיבי
Eyal Barkan & A-Force - Revolution
Agnelli & Nelson - Hudson Street
בני זונות האגנלי ונלסון האלה איך הם חיקו את אייל ברקן בלי בושה!
צריך ליתלות אותם

| quote: |
| Originally posted by Vman בני זונות האגנלי ונלסון האלה איך הם חיקו את אייל ברקן בלי בושה! צריך ליתלות אותם |
לאאאאאאאאאאאאאאא
אנשים זה חידושים שונים
speed up
זה לאבסטרק 2002
צ'ילדרן של 4 קלאברס זה גם חידוש........
יש מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אז הנה אחת
giada-diamond__original_mix
בדיוק אותו באס וקצב כמו ב
hands up (scot project)
Unix - The Spirit of God
Liquid Sun - In The Beginning
Astral Projection - In The Beginning
הטראקים עצמם לא דומים בכלל
אבל הם משתמשים באותן מילים......
גם זה נחשב??
נשמע כאילו הם לקחו את הפרק הראשון מהתנ"כ באנגלית...
Sunset Drive - Does it Really Matter (Dub Mix) = Poison Club - Ibeatza (Original Mix)
עליתי על זה לאחרונה
אותה מלודיה......שני הטראקים עצבניים
ואני לבד עליתי על זה רק שתדעו
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.