TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2009 - 2010
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by FCB_Fanatic on Jul-01-2009 20:41:

Voetbalseizoen 2009 - 2010

Het nieuwe voetbalseizoen staat voor de deur. De eersteklassers zijn terug aan de trainingen begonnen en hebben ondertussen ook al ��n of meerdere oefenmatchen achter de rug. Het gaat een speciaal seizoen worden met voor het eerst wintervoetbal en een play-off ronde. Zelf ben ik er absoluut niet voor te vinden en hoop ik dat het vlug terug afgevoerd zal worden. We zullen zien wat het geeft

comments? opinies? ... post away

Posted by Progrez on Jul-01-2009 21:52:

De eerste die dit seizoen een 'vuvuzela' bovenhaalt, kom ik persoonlijk een bus traangas in zijn ogen spuiten.

Posted by djcresto on Jul-02-2009 20:31:

volgend jaar vooral uitkijken naar de Spaanse competitie me dunkt. Als Ribery nog naar Real gaat kunnen we weer spreken van Galactico's.

Posted by Jasperovitsj on Jul-02-2009 20:33:

11 geniale voetballers is natuurlijk nog geen garantie op een geweldig team.

Posted by FCB_Fanatic on Jul-02-2009 20:36:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
11 geniale voetballers is natuurlijk nog geen garantie op een geweldig team.

daar gaat het net al jaren fout met Real. Ze kopen vaak de beste voetballers maar vergeten eigenlijk te kijken naar hetgeen ze ECHT nodig hebben. Bij Real is't eigenlijk allemaal achteruit gegaan vanaf het moment dat ze Makelele van de hand hebben gedaan. In mijn ogen hebben ze die nooit echt volwaardig kunnen vervangen

Posted by Jasperovitsj on Jul-07-2009 11:48:

Onyewu naar AC Milan

Posted by Gladius on Jul-07-2009 11:52:

wowww, super! terecht ook wel naar nen echte topper eigenlijk, die speelde al zeker een jaar te lang bij Standard

Posted by Jasperovitsj on Jul-07-2009 12:12:

Zijn prestatie op de Confederations Cup zal hem ook wel geholpen hebben.

Posted by Blue Sky 99 on Jul-07-2009 17:24:

quote:
Originally posted by Gladius
wowww, super! terecht ook wel naar nen echte topper eigenlijk, die speelde al zeker een jaar te lang bij Standard

Topper? Niet overdrijven he Onyewu die moet eigenlijk elke match al geel krijgen nog voor de match werkelijk begint.

Posted by The_G0dfather on Jul-07-2009 20:57:

Idealen bulldozer achterin maar mist mijns inziens de finesse om basisspeler te zijn bij clubs zoals Milan

Posted by FredNova on Jul-19-2009 21:26:

STRAK!

Posted by FCB_Fanatic on Jul-20-2009 21:36:

Eden

http://www.losctv.fr/?r=1,1,,2,764

Posted by Real on Jul-21-2009 08:20:

Amai wat nen trap.

Posted by pzK on Jul-21-2009 09:47:

aiaiaiai, oeioeioeioei, aiaiaiai
heel zuivere trap wel

Posted by Real on Jul-28-2009 19:24:

Anderlecht staat na een half uur al 3-0 voor tegen de Turkse vice-kampioen.

Posted by Jasperovitsj on Jul-28-2009 19:30:

Los kampioen!

Posted by FredNova on Jul-28-2009 20:00:

Posted by FCB_Fanatic on Aug-06-2009 20:33:

Gent heeft zich ook weer van zijn beste kant laten zien op het Europese toneel: 1-7

zou MP zich weer 'ard keneukt vinden

Posted by Jasperovitsj on Aug-07-2009 00:46:

Gelukkig was Brugge weer een lichtpunt aan het Belgische firmament.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-07-2009 07:00:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gelukkig was Brugge weer een lichtpunt aan het Belgische firmament.

nee nee, was vooral Anderlecht dat deze week het lichtpunt was

Posted by FCB_Fanatic on Aug-07-2009 08:33:

mogelijke tegenstanders voor de Belgische ploegen in de Europese kwalificaties:

- Anderlecht: Arsenal (ENG), Lyon (FRA), Sporting Lissabon (POR), Panatinaikos (GRE), Stuttgart (GER)

- Club Brugge: KKS Lech Pozna� (POL), FC Amkar Perm (RUS), NAC Breda (NED), FK Teplice (CZE), FC Levadia Tallinn (EST)

- Genk: AS Roma (ITA), LOSC Lille M�tropole (FRA), FK Austria Wien (AUT), FC Twente (NED), PFC CSKA Sofia (BUL)

Posted by FCB_Fanatic on Aug-07-2009 11:51:

Loting:

* Lyon - Anderlecht
ze ontwijken dus Arsenal. Lyon heeft verschillende belangrijke spelers verkocht maar het blijft natuurlijk een goede ploeg. Moeilijke match

* Poznan - Club Brugge
moeilijkste tegenstander die Club kon loten (samen met NAC). Ze spelen wel eerst op verplaatsing

* Genk - Lille
ook een moeilijke match voor Genk en dan ook nog eens thuis beginnen

Posted by djcresto on Aug-07-2009 13:09:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Loting:

* Lyon - Anderlecht
ze ontwijken dus Arsenal. Lyon heeft verschillende belangrijke spelers verkocht maar het blijft natuurlijk een goede ploeg. Moeilijke match

* Poznan - Club Brugge
moeilijkste tegenstander die Club kon loten (samen met NAC). Ze spelen wel eerst op verplaatsing

* Genk - Lille
ook een moeilijke match voor Genk en dan ook nog eens thuis beginnen

echt een slecht loting. Had liever Arsenal gehad ipv Lyon. Bij Lyon was er nood aan verandering. Toch al paar goeie inkomende transfers gedaan ook (de tank?). Denk dat NAC een veel eenvoudigere loting had geweest dan Poznan. Die hun parcours in de uefa cup vorig jaar was vrij indrukwekkend.

Genk zal het ook lastig krijgen, vooral omdat ik Genk momenteel niet echt hoog inschat.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-07-2009 13:53:

quote:
Originally posted by djcresto
echt een slecht loting. Had liever Arsenal gehad ipv Lyon. Bij Lyon was er nood aan verandering. Toch al paar goeie inkomende transfers gedaan ook (de tank?). Denk dat NAC een veel eenvoudigere loting had geweest dan Poznan. Die hun parcours in de uefa cup vorig jaar was vrij indrukwekkend.

Genk zal het ook lastig krijgen, vooral omdat ik Genk momenteel niet echt hoog inschat.

Club heeft het idd niet goed getroffen met Poznan, was voor mij ook de sterkste tegenstander die ze konden treffen. Ik wou vooral deze ploeg samen met NAC vermijden aangezien NAC toch ook een sterk team heeft (met oa Amoah en Lurling). Perm was vooral te vermijden qua verplaatsing maar moest sportief zeker haalbaar zijn. Ze staan blijkbaar ook pas 12de in de competitie. Teplice en Tallin zouden zeker haalbaar geweest zijn.

Poznan heeft vorig jaar idd een goed Europees jaar gehad met gelijke spelen tegen Nancy en Deportive. Ze hebben trouwens ��n van de grootste Poolse talenten in hun rangen (Lewandowski) en een enorm fanatiek thuispubliek dat ook op verplaatsing straf kan uitpakken:
- thuis: http://www.youtube.com/watch?v=1XZQwRMB6yM & http://www.youtube.com/watch?v=bTTZMdA144Y
- uit: http://www.youtube.com/watch?v=TIYF...feature=related
Club moet hier gewoon van winnen anders kunnen ze zowiezo niets zoeken Europees, in de poules zal de tegenstand zowiezo nog groter zijn.

Wat Anderlecht betreft kan ik niet echt inschatten of Arsenal boven Lyon te verkiezen is. Ze hebben daar Adebayor verloren en ik heb geen idee wie ze zoal hebben aangetrokken (buiten Vermaelen). Het blijft in ieder geval een enorm sterke ploeg uit de sterkste competitie ter wereld. Lyon heeft ook belangrijke spelers verloren maar heeft al een aantal vervangers gehaald. Het zal voor Anderlecht dus hopen zijn dat het een tijdje duren eer ze het juiste ritme te pakken hebben. Zelf hadden ze bij anderlecht graag Lissabon geloot las ik.

Genk is in mijn ogen zowiezo kansloos. Ze hebben wel een degelijke selectie maar den Hein gaat het in mijn ogen daar zoooo hard verkloten. Zijn 3-5-2 trekt in mijn ogen op niks, zeker niet omdat hij daarin bepaalde spelers totaal verkeerd worden uitgespeeld. Ne prutser als Cornelis krijgt nu een basisplaats, Matoukou moet links centraal in de verdediging spelen, Huysegems als diepe spits en hun beste speler (Anele) moet nu op de rechts mid spelen terwijl die in de verdediging gewoonweg pure klasse is.

Posted by Progrez on Aug-07-2009 16:35:

Voor Club Brugge is elke tegenstander te sterk. Of zoals Stijnen zeverde na de 3-2 overwinning tegen Lahti: "Dit bewijst dat er geen zwakke ploegen meer zijn in Europa."

De zevende in de Finse competitie. Dag Jan. Dag Stijn. Dag moeder.

Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »