TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עכשיו שאין אודיו גלאקסי מה אתם עושים ??
Pages (2): [1] 2 »
עכשיו שאין אודיו גלאקסי מה אתם עושים ??
מי שהוריד באודיו גלאקסי ..
עכשיו מאיפה אתם מורידים אני לא מצליח לימצוא תוכנת הורדה נורמלית ..
Re: עכשיו שאין אודיו גלאקסי מה אתם עושים ??
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai מי שהוריד באודיו גלאקסי .. עכשיו מאיפה אתם מורידים אני לא מצליח לימצוא תוכנת הורדה נורמלית .. |
TA DC Hub...
(חחח כמה ברור יותר זה יכול להיות)
Direct Connect
ה תוכנה חביבה כזאת משהו כמו מירס שהאוציה העיקרית בו זה להוריד ממשתמשים שירים
הכל מקרה יש חדר שמיועד לטראנס אדיקטס...
בבקשה לינק ~~~!!!
*cough* POW FTP *cough*
*cough* Unlimited Ratio *cough*
כתבתי על זה כבר טוטוריאל
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=2
בלאט דינחוי מזאת התוכנה הזאת שכולם מדברים עליה?
מאיפה מורידים מאיפה מה?
מאיפה שמה?
יש בתוכה חדר רק לפורום שלנו?
לא הבנתי בגרושששש
| quote: |
| Originally posted by Scorchio *cough* POW FTP *cough* *cough* Unlimited Ratio *cough* |
דרך אגב זאת סתם שאלה
יש לי מספיק מקורות
באמת אין כמו
ftp
אבל מעניין אותי מאוד מזה
אני מעדיף כבר פאבים ...
אבל אין לי גישה לפאבסטורים אז אני מעדיף תוכנת חיפוש טובה שיש בא הכל
| quote: |
| Originally posted by DjChook כתבתי על זה כבר טוטוריאל http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=2 |
ya winmx is pretty good... i use it from time to time
| quote: |
| Originally posted by Izzy ya winmx is pretty good... i use it from time to time |
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai גבר אין שם לינק ואין כלום ... יש לך להביא לי לינק ?? |
חן אתה מלך....
זה אדיר (לפחות צריך להיות) אינ צריך לקבל אישור
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano חן אתה מלך.... זה אדיר (לפחות צריך להיות) אינ צריך לקבל אישור |
| quote: |
| Originally posted by DjChook מה זאת אומרת תקרא את ההסבר |
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai באיזו דרגה אני צריך להיות כדי לקבל שם מישתמש וסיסמה ? |
אני אתמול נרשמתי ל
TA Direct Connect Hub
זה פשוט גדול!!!!!
אתם חייבים להירשם לדבר הזה!!!!!
כתבתי !
תודה 1!
התוכנה הזאת ענקית אבל היא ממש אבל ממש איטית בשבילי
מה איתכם???
| quote: |
| Originally posted by NeMeSiS1234 התוכנה הזאת ענקית אבל היא ממש אבל ממש איטית בשבילי מה איתכם??? |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ זה תלוי ממי אתה מוריד אחרי שאתה מוצא שיר תוודא שאתה מוריד ממישהו על cabels |
אתה קופץ לשם של המשתמש ב
online users
ורואה בציור ליד השם או ב
conections
את החיבור שלו

טוב המליצו על התוכנות האלה...
למישהו יש מושג אם הן שוות משהו?
אם כדאי להוריד אותן ?
SOULSEEK
AUDIOGNOME
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.