TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ר-ג-י-ל-ה !!!!!
ר-ג-י-ל-ה !!!!!
יצאתי לרגילה !!!!
סוף סוף שבוע חופש בביית מהצבא המסריח הזה כמו שצריך !
מה המצב איתכם כולם ? שוקעים בבגרויות ?
בכל אופן -כנראה אני נוסע לאילת יום רביעי
ואני יודע שהיה על זה
THREAD
לא מזמן אבל בכל זאת מישהוא יכול להמליץ על מלון\דירה זולים
וברמה סבירה ?
ועוד משהוא - מישהוא יודע מתי יוצא או אם כבר יצא:
riva - time is a healer (armin van buuren remix) ?
ודבר אחרון - לחברה פה מרעננה והשרון (שזה הרוב) בוא כבר נוציא לפועל
איזה פגישה בזמן הקרוב
אפשר בפארק - כל אחד יביא קצת טראנסים ושטויות ואפשר לעשות על האש
או משהוא כזה ....
מזלט על החזרה!!!
אני ממש לא שקוע
יש לי בלשון יום שישי ואני לא יודע בכלל למה אני לומד
העלו לי את הציון הגשה ל95 ויהיה בסדר
ולא אין לי מושג מתי זה יוצא....
וואללה אחי תחדש על הרגילה ונצל כל רגע

עכשיו שכולנו בחופש ואתה ברגילה באמת נראה לי שזה הזמן למפגשון...
| quote: |
| Originally posted by oDrori וואללה אחי תחדש על הרגילה ונצל כל רגע ![]() עכשיו שכולנו בחופש ואתה ברגילה באמת נראה לי שזה הזמן למפגשון... |

טוב לראות אותך פה מורן
time is the healer
עוד לא השתחרר... אבל מסתובב כבר רדיו ריפ שבטח כבר יש לך
בכל מקרה... נפלת על תקופה זין למה נשארו ליב'ניקים שבינינו הבגרויות האחרונות שזה ספרות ותנ"ך, אז יהיה קשה לארגן משהו בשבוע הקרוב, ואתה עוד נוסע לאילת אז בכלל יהיה קשה עם התיזמון (''.)
מה עם יום שלישי אחה"צ ?
אולי בצהריים אפילו ?
?בעצם אני יודע שיש לחלק בגרות בתנ"ך ביום רביעי זה מאושר
אפשר מחר בצהריים אולי ?
כן... יום רביעי זה הבגרות בתנ"ך
שמע... זה די בעיה לארגן את זה כלכך מהר
וחוצמזה אתה לא בא לשבת שם חצי שעה, ויותר מזה זה כבר בעיה כי צריך עוד להספיק ללמוד...
| quote: |
| Originally posted by eXeTik כן... יום רביעי זה הבגרות בתנ"ך שמע... זה די בעיה לארגן את זה כלכך מהר וחוצמזה אתה לא בא לשבת שם חצי שעה, ויותר מזה זה כבר בעיה כי צריך עוד להספיק ללמוד... |
מה עם יום חמישי? אמנם מתכונת אבל חפיף יהיה זמן בערב...
| quote: |
| Originally posted by oDrori מה עם יום חמישי? אמנם מתכונת אבל חפיף יהיה זמן בערב... |
Welcome Back m8

riva - bla bla (armin van buuren remix)
לא נירא לי השתחרר עדיין
אני יבדוק בשבילך מתי התאריך שחרור
טוב שחזרת אלינו קצת.... ומזל"ט על השבוע חופש

מזל טוב על הרגילה מורן!!!!
סוף סוף לקחת אותה 
גם לי יש בגרות ביום רביעי בתנך אז זה קצת בעיה ביום שלישי
אבל אחר כך אני פנוי כל יום
אם אתם רוצים אפשר אולי מחר משהו קטן כזה... כי אני רוצה גם ללמוד (יותר נכון חייב) וגם ללכת לחדר כושר
אז מה בראש שלכם?
אחי
WELCOME BACK
בכל מקרה ספר
מה עם התביעה?
או שלא מדברים על צבא ברגילה?

| quote: |
| Originally posted by DjChook אחי WELCOME BACK בכל מקרה ספר מה עם התביעה? או שלא מדברים על צבא ברגילה? |
גם אנחנו. ועם הסטירה הזאת הוא גם לא יתחיל משהו...
טוב אחי ברוך שובך לשבוע לחיים הרגילים משהו פה בארץ
והישיבה מזה לא מתאימה עכשיו אולי שבוע הבא בכיף ככה
ואחי גם אנחנו מחזיקים לך אצבעות למרות שאין לי מושג על מה אתה מדבר
| quote: |
| Originally posted by NeMeSiS1234 טוב אחי ברוך שובך לשבוע לחיים הרגילים משהו פה בארץ והישיבה מזה לא מתאימה עכשיו אולי שבוע הבא בכיף ככה ואחי גם אנחנו מחזיקים לך אצבעות למרות שאין לי מושג על מה אתה מדבר |
| quote: |
| Originally posted by oDrori גם אנחנו. ... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.