TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ר-ג-י-ל-ה !!!!!


Posted by luckystrike on Jun-23-2002 10:56:

Monkey Dancer 2 ר-ג-י-ל-ה !!!!!

יצאתי לרגילה !!!!
סוף סוף שבוע חופש בביית מהצבא המסריח הזה כמו שצריך !

מה המצב איתכם כולם ? שוקעים בבגרויות ?

בכל אופן -כנראה אני נוסע לאילת יום רביעי
ואני יודע שהיה על זה
THREAD
לא מזמן אבל בכל זאת מישהוא יכול להמליץ על מלון\דירה זולים
וברמה סבירה ?

ועוד משהוא - מישהוא יודע מתי יוצא או אם כבר יצא:

riva - time is a healer (armin van buuren remix) ?

ודבר אחרון - לחברה פה מרעננה והשרון (שזה הרוב) בוא כבר נוציא לפועל
איזה פגישה בזמן הקרוב

אפשר בפארק - כל אחד יביא קצת טראנסים ושטויות ואפשר לעשות על האש
או משהוא כזה ....


Posted by m0sh on Jun-23-2002 10:58:

מזלט על החזרה!!!

אני ממש לא שקוע

יש לי בלשון יום שישי ואני לא יודע בכלל למה אני לומד
העלו לי את הציון הגשה ל95 ויהיה בסדר

ולא אין לי מושג מתי זה יוצא....


Posted by oDrori on Jun-23-2002 10:58:

וואללה אחי תחדש על הרגילה ונצל כל רגע

עכשיו שכולנו בחופש ואתה ברגילה באמת נראה לי שזה הזמן למפגשון...


Posted by luckystrike on Jun-23-2002 11:05:

quote:
Originally posted by oDrori
וואללה אחי תחדש על הרגילה ונצל כל רגע

עכשיו שכולנו בחופש ואתה ברגילה באמת נראה לי שזה הזמן למפגשון...


תודה
אני באמת מקווה לנצל - וחוץ מזה לישון הרבה ...

והפארק נשמע מקום מתאים ?
לרובנו כבר יש מכוניות - ולמי שאין אפשר לעשות
הסעות שמי שקרוב אליו ייקח ...


Posted by eXeTik on Jun-23-2002 11:07:

טוב לראות אותך פה מורן
time is the healer
עוד לא השתחרר... אבל מסתובב כבר רדיו ריפ שבטח כבר יש לך

בכל מקרה... נפלת על תקופה זין למה נשארו ליב'ניקים שבינינו הבגרויות האחרונות שזה ספרות ותנ"ך, אז יהיה קשה לארגן משהו בשבוע הקרוב, ואתה עוד נוסע לאילת אז בכלל יהיה קשה עם התיזמון (''.)


Posted by luckystrike on Jun-23-2002 11:31:

מה עם יום שלישי אחה"צ ?
אולי בצהריים אפילו ?

?בעצם אני יודע שיש לחלק בגרות בתנ"ך ביום רביעי זה מאושר
אפשר מחר בצהריים אולי ?


Posted by eXeTik on Jun-23-2002 11:41:

כן... יום רביעי זה הבגרות בתנ"ך
שמע... זה די בעיה לארגן את זה כלכך מהר
וחוצמזה אתה לא בא לשבת שם חצי שעה, ויותר מזה זה כבר בעיה כי צריך עוד להספיק ללמוד...


Posted by luckystrike on Jun-23-2002 11:48:

quote:
Originally posted by eXeTik
כן... יום רביעי זה הבגרות בתנ"ך
שמע... זה די בעיה לארגן את זה כלכך מהר
וחוצמזה אתה לא בא לשבת שם חצי שעה, ויותר מזה זה כבר בעיה כי צריך עוד להספיק ללמוד...


ראסמי צודק ...

לא יודע - צריכים לחשוב מתישהוא על תאריך שנוח לכולם ...


Posted by oDrori on Jun-23-2002 12:18:

מה עם יום חמישי? אמנם מתכונת אבל חפיף יהיה זמן בערב...


Posted by m0sh on Jun-23-2002 12:21:

quote:
Originally posted by oDrori
מה עם יום חמישי? אמנם מתכונת אבל חפיף יהיה זמן בערב...
\


יום שישי בגרות!

נראה לי אני ילך ביום חמישי לספיידר מן


Posted by YuVaL on Jun-23-2002 12:36:

Welcome Back m8


riva - bla bla (armin van buuren remix)
לא נירא לי השתחרר עדיין
אני יבדוק בשבילך מתי התאריך שחרור
טוב שחזרת אלינו קצת.... ומזל"ט על השבוע חופש


Posted by Hell_Copter on Jun-23-2002 14:18:

מזל טוב על הרגילה מורן!!!!
סוף סוף לקחת אותה

גם לי יש בגרות ביום רביעי בתנך אז זה קצת בעיה ביום שלישי
אבל אחר כך אני פנוי כל יום
אם אתם רוצים אפשר אולי מחר משהו קטן כזה... כי אני רוצה גם ללמוד (יותר נכון חייב) וגם ללכת לחדר כושר
אז מה בראש שלכם?


Posted by DjChook on Jun-23-2002 14:24:

אחי
WELCOME BACK
בכל מקרה ספר
מה עם התביעה?
או שלא מדברים על צבא ברגילה?


Posted by luckystrike on Jun-23-2002 14:50:

quote:
Originally posted by DjChook
אחי
WELCOME BACK
בכל מקרה ספר
מה עם התביעה?
או שלא מדברים על צבא ברגילה?



עדיין בתהליכים - זה מבעס אחושרמוטה ...

בעיקרון החליטו בנציבות הקבילות להעלות את זה
למשפטן שלהם או משהוא כזה ויהיה תשובה רק בשבוע הקרוב (אני מקווה) וגם
הגשתי תלונה בקצינת תלונות חיילים שקידמה את זה עד לדרגה של הסמב"ס
עצמו ואמרה לו לעשות עם זה משהוא
וקיבלתי מכתב שזה עדיין בתהליכים
...


בנוסף הגשתי טופס 55 מזורז (זה טופס שינוי לשיבוץ מחדש)וגם
לזה הייתי צריך אישור - כי בעיקרון מותר לך
להגיש אותו רק אחרי 3 חודשים ביחידה ...
המצאתי למשק"ית ת"ש שיש לי בעיות בביית ואישרו לי את זה ...

בקיצור פעלתי בכל החזיתות - עכשיו נותר לי רק לקוות לטוב ...
הסמב"ס הבן זונה הזה ... בדקו לי אם היו עליו תלונות בעבר
ובבסיס הקודם שלו - הוא הביא סטירה לאיזה חייל וההוא הגיש עליו קבילה
ובגלל זה הסמב"ס הגיע אלינו - העיפו אותו מהבסיס הקודם ...
ועיכבו לו את הדרגה בשנה ...

בקיצור יש לו ממה לפחד אבל נראה לי שהייתי צריך לאיים
עליו שאני יגיש קבילה ואז הוא היה משחרר אותי
בגלל שככה כבר הגשתי אז אולי הוא יגיד לעצמו שאין לו
כבר מה להפסיד ...

לא יודע אני מחזיק אצבעות


Posted by oDrori on Jun-23-2002 15:00:

גם אנחנו. ועם הסטירה הזאת הוא גם לא יתחיל משהו...


Posted by NeMeSiS1234 on Jun-23-2002 15:36:

טוב אחי ברוך שובך לשבוע לחיים הרגילים משהו פה בארץ
והישיבה מזה לא מתאימה עכשיו אולי שבוע הבא בכיף ככה

ואחי גם אנחנו מחזיקים לך אצבעות למרות שאין לי מושג על מה אתה מדבר


Posted by luckystrike on Jun-23-2002 23:12:

quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אחי ברוך שובך לשבוע לחיים הרגילים משהו פה בארץ
והישיבה מזה לא מתאימה עכשיו אולי שבוע הבא בכיף ככה

ואחי גם אנחנו מחזיקים לך אצבעות למרות שאין לי מושג על מה אתה מדבר


חחחחחחח...

תודה אחי


Posted by luckystrike on Jun-24-2002 12:20:

quote:
Originally posted by oDrori
גם אנחנו. ...


תודה אחי



עוד יומיים אילת ...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.