TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הגעתי ל 4000 פוסטים (או בקיצור 4 כרטיסי חבר מועדון)1


Posted by Hell_Copter on Jun-23-2002 14:30:

Jester הגעתי ל 4000 פוסטים (או בקיצור 4 כרטיסי חבר מועדון)1

עוד כרטיס חבר מועדון לאוסף שלי
הרביעי במספר... ואני לא מתכוון להפסיק


Posted by luckystrike on Jun-23-2002 14:52:

מזל טוב אחי !!!


Posted by eXeTik on Jun-23-2002 14:56:

רועי יא משועמם...
4003 (18.29 posts per day)
שמע, זה כבר מעבר לשעמום!!

נעשה פה מסיבה לקראת ה-5000
לפי הקצב הזה זה הולך להיות כולה עוד כמה ימים


Posted by oDrori on Jun-23-2002 14:57:

פחחח רועי עזוב אתה כבר היו"ר של המועדון


ברכות


Posted by YuVaL on Jun-23-2002 16:25:

תגיד לא היה לך 3000 לפני יומיים?


Anyway....
מזל"ט אחי....
בקצב הזה אתה תשבור את השיא של כל הזמנים פה של הפוסטים

תהיה בריא אחי
ויום טוב שיהיה לך


Posted by m0sh on Jun-23-2002 16:53:

מזלט אחי!

חחחחחחח יא משוגע

החגיגות שלי נעלמו אחרי יום


Posted by DjChook on Jun-23-2002 20:53:

אנשים מפחדים להגיד שהגיעו ל 1000 שאתה פה

סתם אחי

מתים אליך


Posted by NaOren on Jun-24-2002 06:37:

מזלטוב גבר...

כמה אתה רושם ביום???
מזה אתה נצא פה 24 שעות
טוב, בכל מקרה מזלטוב על "הכרטיסים" שלך....



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.