TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- 2 שאלות...
2 שאלות...
היי לכולם,
1) מישהו יודע למה באתר של ארמין אין את הטראקליסטים האחרונים? :-(
2) דבר שני - אני שוב שואל אם מישהו יודע כמה יעלה כרטיס למסיבה בגני התערוכה במקום.... האם זה יעלה 200?
Re: 2 שאלות...
| quote: |
| Originally posted by MINTZ 2) דבר שני - אני שוב שואל אם מישהו יודע כמה יעלה כרטיס למסיבה בגני התערוכה במקום.... האם זה יעלה 200? |
Re: 2 שאלות...
| quote: |
| Originally posted by MINTZ היי לכולם, 1) מישהו יודע למה באתר של ארמין אין את הטראקליסטים האחרונים? :-( |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.