TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- 2 שאלות...


Posted by MINTZ on Jul-17-2009 13:29:

2 שאלות...

היי לכולם,

1) מישהו יודע למה באתר של ארמין אין את הטראקליסטים האחרונים? :-(

2) דבר שני - אני שוב שואל אם מישהו יודע כמה יעלה כרטיס למסיבה בגני התערוכה במקום.... האם זה יעלה 200?


Posted by mitre on Jul-18-2009 11:02:

Re: 2 שאלות...

quote:
Originally posted by MINTZ
2) דבר שני - אני שוב שואל אם מישהו יודע כמה יעלה כרטיס למסיבה בגני התערוכה במקום.... האם זה יעלה 200?


180


Posted by Rising on Jul-23-2009 12:32:

Re: 2 שאלות...

quote:
Originally posted by MINTZ
היי לכולם,

1) מישהו יודע למה באתר של ארמין אין את הטראקליסטים האחרונים? :-(


זה כנראה באתר של התוכנית

www.astateoftrance.com



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.