TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לילה בכיף
לילה בכיף
לותיקים שבינינו:
זה רק אני או שאריק ממש היה מתאים למופע אכילת הראש בסיומה של התוכנית?
לכל השאר:
מה אתם חושבים על התוכנית המשודרת בביפ כל ערב?
הומור נמוך, מטומטם, וקורע!
אהה..תסתמי את הפה ותרקדי את הריקוד הזול שלך.

אני מכור..
Re: לילה בכיף
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes לותיקים שבינינו: זה רק אני או שאריק ממש היה מתאים למופע אכילת הראש בסיומה של התוכנית? לכל השאר: מה אתם חושבים על התוכנית המשודרת בביפ כל ערב? |
אוהב אותם !
אבל היה הרבה יותר טוב ב"מהדורה מוגבלת"
בינינו, הרצועה היה הכי טוב
תשמע בתוכנית השניה.. אתה לא מבין למה היא נראת בדיוק כמו הראשונה
בתוכנית החמישית, אתה כבר מבין את הקטע וצוחק עוד לפני הבדיחה 
מת עליהם
שחר חסון ענק
| quote: |
| Originally posted by DjChook תשמע בתוכנית השניה.. אתה לא מבין למה היא נראת בדיוק כמו הראשונה בתוכנית החמישית, אתה כבר מבין את הקטע וצוחק עוד לפני הבדיחה ![]() מת עליהם שחר חסון ענק |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.