TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לילה בכיף


Posted by Glenn-Holmes on Jul-22-2009 05:54:

לילה בכיף

לותיקים שבינינו:
זה רק אני או שאריק ממש היה מתאים למופע אכילת הראש בסיומה של התוכנית?

לכל השאר:
מה אתם חושבים על התוכנית המשודרת בביפ כל ערב?


Posted by .A.Y. on Jul-22-2009 10:19:

הומור נמוך, מטומטם, וקורע!


Posted by Viber on Jul-23-2009 01:23:

אהה..תסתמי את הפה ותרקדי את הריקוד הזול שלך.


Posted by Rising on Jul-23-2009 12:31:

אני מכור..


Posted by Vortex_SA on Jul-24-2009 16:57:

Re: לילה בכיף

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לותיקים שבינינו:
זה רק אני או שאריק ממש היה מתאים למופע אכילת הראש בסיומה של התוכנית?

לכל השאר:
מה אתם חושבים על התוכנית המשודרת בביפ כל ערב?


אין לי טלוויזיה אפשר עדכון?


Posted by luckystrike on Jul-25-2009 19:05:

אוהב אותם !

אבל היה הרבה יותר טוב ב"מהדורה מוגבלת"


Posted by Glenn-Holmes on Jul-26-2009 19:54:

בינינו, הרצועה היה הכי טוב


Posted by DjChook on Jul-27-2009 10:05:

תשמע בתוכנית השניה.. אתה לא מבין למה היא נראת בדיוק כמו הראשונה
בתוכנית החמישית, אתה כבר מבין את הקטע וצוחק עוד לפני הבדיחה

מת עליהם
שחר חסון ענק


Posted by Rising on Aug-03-2009 03:23:

quote:
Originally posted by DjChook
תשמע בתוכנית השניה.. אתה לא מבין למה היא נראת בדיוק כמו הראשונה
בתוכנית החמישית, אתה כבר מבין את הקטע וצוחק עוד לפני הבדיחה

מת עליהם
שחר חסון ענק



קומדיה זה לחזור על אותו דבר פעמיים
קומדיה זה לחזור על אותו דבר פעמיים



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.