TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat voor kleding doen jullie aan bij outdoorfeesten??
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Jappio on Jun-24-2002 11:54:

Monkey Dancer 2 Wat voor kleding doen jullie aan bij outdoorfeesten??

He, aangezien volgend weekend Impulz al is ff t volgende vraagje: Wat voor kleding doen jullie aan naar outdoor events?

Aangezien het dit weekend nie overdreven warm wordt, denk ik dat ik maar een vest aandoe over mn partykleding. Maar goed, wat doen jullie aan?

LtR

Posted by eXos on Jun-24-2002 11:57:

Niet veel anders dan bij een indoor event lijkt me

Posted by Jappio on Jun-24-2002 12:17:

Is er dan een garderobe ofzo? T lijkt mij toch nie echt fijn als het zaterdag 17 graden wordt, en 10 graden 's nachts, dan lijkt mij het toch nie echt prettig om in alleen een shirtje rond te lopen.. Maar goed

Posted by eXos on Jun-24-2002 12:19:

quote:
Originally posted by Jappio
Is er dan een garderobe ofzo? T lijkt mij toch nie echt fijn als het zaterdag 17 graden wordt, en 10 graden 's nachts, dan lijkt mij het toch nie echt prettig om in alleen een shirtje rond te lopen.. Maar goed

Nee, er is idd geen garderobe. Dus gewoon op de dag zelf bepalen of je een trui mee moet nemen ofzo. Hopelijk voor julie word het niet zo'n drama als vorig jaar DV, lekker 4 uur wandelen in een hoosbuitje

Posted by kolkiewolkie on Jun-24-2002 12:28:

donna zal me er wel voor uitschelden maar:

lang leve de TAlongsleeve

verder verwacht ik dat het in de tenten (het zijn toch allemaal tenten?) nog best warm kan worden.. pas geleden was in Zak (zon tent bij ons in de buurt - voor de westerlingen) zon beachparty.. hadden ze ook zon tent op de parkeerplaats gezet.. buiten de tent was het nog goed vol te houden (met t-shirt), en binnen had ik het zelfs fokking warm (nog steeds: met t-shirt).. dus als je het koud hebt moet je gewoon maar wat meer kuilen in de grond gaan stampen ... ben trouwes wel benieuwd hoe vrouwtjes zoiets oplossen.. die hebben altijd veel minder aan maar daar zullen ze nu ook wel op terugkomen

verder, mocht het echt beroerd weer zijn dan sleur ik wel ff een trui mee naar binnen, maar c'mon, tis zomer!

Posted by Siesta on Jun-24-2002 12:38:

ik zou een 3/4 broek aan doen, met een t-shirt, en een trui in een rugzak

greetz

Posted by kolkiewolkie on Jun-24-2002 12:44:

het lijkt me nou wel zon rukzooi om de hele tijd met zon rugtas rond te sjokken (je kunt hem wel bij de garderobe leggen, maar ik denk dat je er weer grof voor betaald als je hem dan weer inleverd en altijd als je iets nodig hebt heb je het weer niet bij de hand...)

EDIT: om nog maar te zwijgen over de last die je er van hebt bij het stuiteren

Posted by TranceFool on Jun-24-2002 13:54:

Toevallig deze thread, wou net hetzelfde gaan vragen
Ben zeer benieuwd naar het weer.....misschien neem ik een trui mee ofzo, maar ik heb geen zin om met een rugzak achterop te feesten, die zit nogal in de weg dan denkik

Posted by LowRider on Jun-24-2002 14:50:

je kennum ook mooi om je heen knopen

Posted by New Wave on Jun-24-2002 15:02:

mwjha, ik ga bijna altijd in een donkere broek met eeen cakie t-shirt....lekker luchtig.....

Posted by kolkiewolkie on Jun-24-2002 15:19:

quote:
Originally posted by LowRider
je kennum ook mooi om je heen knopen

dan krijg je dus zoiets:

wat je in zon geval niet moet doen is wat dr. kuipers op qlubtempo deed.. dat ding gewoon bij je broek in stoppen dikke LOL.. hehe blouse viel dus op de grond (grond was ERG smerig)..leedvermaak all the way onder de medeTA's

en ALS je dat doet, doe het dan goed

[offtopic]
wat is dat trouwes voor een geneuk dat ik niet van die email notification meer krijg

[/offtopic]

Posted by TranceFool on Jun-24-2002 16:59:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

[offtopic]
wat is dat trouwes voor een geneuk dat ik niet van die email notification meer krijg

[/offtopic]

je hoort gewoon op het forum te zitten en telkens op F5 te drukken

Posted by Gurian on Jun-24-2002 16:59:

Ik doe denk ik ook een vest aan. Vorig jaar vond ik het best koud. Ik had toen alleen een t-shirt aan. en toen was het ook niet egt warm.
Binnen in de tenten viel de warmte ook wel mee hoor Tenminste ik vond het niet egt warm binnen.

Posted by @ddicted on Jun-24-2002 17:53:

Je kunt toch ook een trui gewoon met de mouwen omknopen om je middel, als je het warm heb iig.

Posted by TimeportE on Jun-24-2002 18:22:

quote:
leedvermaak all the way onder de medeTA's

mmmmmm... ik weet van nix!

Posted by Kamaya on Jun-24-2002 18:22:

Er is zoals al eerder vermeld staat geen garderobe. Ik zou gewoon partykleding aan doen, maar dan iets warmer dan normaal. Een rugzak is erg irritant als je gewoon wilt dansen en een jas al helemaal!!! Om je middel heen knopen is echt een drama. Sowieso, als het koud is ga je gewoon in zo'n tent staan en als je klaar bent en het is 's nachts koud moet je gewoon maar even doorbijten!!!

Vorig jaar Dance Valley had ik een jas meegenomen (een vriend van me zij dat er een garderobe was). Ik balen dat ik dat ding nergens kwijt kon!!! Heb ik m uiteindelijk bij zo'n hotdog tent afgegeven aan een of andere gozer, aan het eind van de avond kwam ik weer bij die tent, die gozer weg!!! Ik aan iemand anders vragen, vond m'n jas en kreeg m weer mee!! In de regen had ik dus lekker en warme jas bij me en overdag heerlijk in m'n party-outfit staan stampen!!

(het was wel een oude jas)

Ik raad niet aan een jas mee te nemen, maar 's avonds gewoon ff door te bijten.

De groeten,

Kamaya.

Posted by Smirnoff on Jun-24-2002 19:40:

quote:
het lijkt me nou wel zon rukzooi om de hele tijd met zon rugtas rond te sjokken (je kunt hem wel bij de garderobe leggen, maar ik denk dat je er weer grof voor betaald als je hem dan weer inleverd en altijd als je iets nodig hebt heb je het weer niet bij de hand...)

Maar......

Er is toch geen garderobe ???���

Posted by SnuggLe on Jun-24-2002 20:07:

Sjeez, wel kut dat er geen garderobe is.

Maar het lijkt net alsof jullie nooit naar (outdoor)feestjes gaan.
Gewoon je normale kleding die je ook in een hal aan zou doen!! Je gaat toch dansen enzo, niet dan? Dan krijg je het vanzelf wel warm. Ik doe gewoon een shirtje ofzo aan, nothing special.

Greetz,
SnuggLe

Posted by mr.marcello on Jun-24-2002 20:39:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Gewoon je normale kleding die je ook in een hal aan zou doen!! Je gaat toch dansen enzo, niet dan? Dan krijg je het vanzelf wel warm.

Ach ja, waarom zou je je nu ineens anders gaan kleden!!! Gewoon lekker je party-outfit aan en knallen maar!!!

Met vriendelijke groet.

Posted by eXos on Jun-24-2002 20:44:

ER IS NOOIT GARDEROBE OP EEN OUTDOOR FEEST!!!

**EDIT**

voor de zeikers: BIJNA NOOIT

Posted by drpeer_holland on Jun-24-2002 21:05:

quote:
Originally posted by @ddicted
Je kunt toch ook een trui gewoon met de mouwen omknopen om je middel, als je het warm heb iig.

Yep dat doe ik ook want ik ga eerst nog op zaterdag heel de dag naar de efteling en daarna meteen door naar Impulz. Dus doe een t-shirt aan en een trui..misschien ook wel een foute gele broek.

Posted by Little Theseus on Jun-24-2002 21:05:

Iig geen witte broek, kheb nare ervaringen met een bruine reet over een feest te lopen.
Verder draag ik het liefst een broek met veel zakken zodat ik al mn spullen erin kwijt kan (mobiel, geld, pinpas, kauwgom, sigaretten+aansteker, drankbonnen etc. etc.) en shirt waarin je niet teveel zweet zeg maar.

Posted by SnuggLe on Jun-24-2002 21:28:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
ER IS NOOIT GARDEROBE OP EEN OUTDOOR FEEST!!!

**EDIT**

voor de zeikers: BIJNA NOOIT

Bullshit, vorig jaar op Mysteryland wel
Wel stupid eigenlijk, ze zouden wel een garderobe moeten hebben. Zou stukken makkelijker zijn plus ze verdienen wat extra's.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Jappio on Jun-24-2002 22:52:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Greetz,
SnuggLe

Dit wordt de 1e x soooooo..

Posted by serialkillah on Jun-25-2002 07:42:

gewoon een T-shirt en dan maar hopen dat het droog blijft

Pages (2): [1] 2 »