TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Een beetje off-topic: Maxima, maxipapa en al die andere onzin


Posted by Dwingo on Mar-30-2001 18:12:

De verloving is er door, wat een feest (???). Persoonlijk vind ik die Maxima wel een tof wijf, en heb ik schijt aan de achtergrond van haar vader.

Jullie mening?


Posted by Henkie_henk on Mar-30-2001 18:51:

ach... zal mij het wat boeien waar die gozer mee trouwt.. Zolang t maar geen nsber is of een of andere turk.. Its all good

Trouwens wel goed dat die maxima binnen een jaartje beter engels praat dan claus LoL.. niet zo heel moeilijk maar toch

L@terzz


Posted by moogwai on Mar-30-2001 19:01:

Thumbs up Maxima

Het was wel een leuke gezicht die vier bij elkaar... volgens mij is die Maxima wel een goede koningin


Posted by michiel on Mar-30-2001 19:25:

Drunk

Die M�xima is wel een lieverdje (zwijmel lol). Kvinnet wel cool van der dat ze nu al Nederlands praat. Alleen die domme lullen van een journalisten stelden allemaal van die trieste vragen waar ze al de moeilijke woorden instopten die ze kenden zodat het goede kind er geen reet meer van begreep. Redelijk triest maar goed. De rest niet gezien

later

michiel


Posted by Henkie_henk on Mar-30-2001 19:49:

LoL dan heb je zeker Clausenstein ook niet gezien??

Toen ik hem zag d8 ik meteen aan zombie nation


Posted by eXos on Mar-30-2001 20:04:

Shame / Disagreement

Eindelijk een geile koningin met een vraaie buuste...


Posted by Akira on Mar-31-2001 00:29:

Thumbs up

ze is wel ok hoor


Posted by M5 on Mar-31-2001 11:42:

quote:
Originally posted by Akira
ze is wel ok hoor


zeker wel ! ....ze heeft echt STIJL .....


Posted by TranceFool on Mar-31-2001 14:02:

Et kan me allemaal niet heel erg veel boeien, ik vind et wel verrekte knap dat ze al zo goed Nederlands spreekt, want wij hebben toch een aardig kuttaaltje


Posted by Dwingo on Mar-31-2001 18:34:

Ik moest vooral zo lachen om die Claus. Die gast deed er gewoon een kwartier over om helemaal nix te vertellen...


Posted by Henkie_henk on Mar-31-2001 18:46:

quote:
Originally posted by Dwingo
Ik moest vooral zo lachen om die Claus. Die gast deed er gewoon een kwartier over om helemaal nix te vertellen...


Word!!


Posted by Gekhous on Mar-31-2001 20:35:

Exclamation

ik vinnet tof dattie bolle toch gewoon gaat trouwe met dr, ook al was er zoveel gezeik over dr pa enzo...


GO ALEX GO ALEX!!!!

ze lijkt me ook wel een pittige tante ja... al is ze wel een beetje aan de rimpeltjes... maar ja, ken niet alles hebben



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.