TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kremlin @ dancevalley VET!!
Kremlin @ dancevalley VET!!

Hmm plaatje is een beetje vernaggeld..
Ik had een aantal namen van hun tent wel verwacht maar er staan wel wat aangename verassingen bij 
Sister Bliss [Faithless]
Hybrid "DJ Set" [Distinct'ive Records]
Circulation [LIVE]
Emjay
R&R Workshop feat. Remy & Roland Klinkenberg [LIVE]
Cross
Ashley Casselle [Distinct'ive Records]
Astrid
Mike Vandenberg [Sadie Records]
Jaimy & Kenny D. [Fatal Tracks]

owja op dj2k site staat een zwaar vette mix van sander kleinenberg..
Track id needed!!!! hehe
Je mot geld gaan vragen voor je vele gespam en promotiewerk voor kremlin....waar je "zo vaak" komt....
| quote: |
| Originally posted by Donna Je mot geld gaan vragen voor je vele gespam en promotiewerk voor kremlin....waar je "zo vaak" komt.... |
wie heb t over problemuh?,k geef je alleen advies,das toch toegestaan in een forum?
joh, Magrec hoopt alleen maar dat mensen naar andere dingen dan de standaard dingen gaan luisteren door ze ergens op te attenderen volgens mij. spam maar raak hoor wat mij betreft 
Maar inderdaad, je zou er wel geld voor moeten vragen, dan was je nu al rijk geweest! 
Hij mag altijd de portiers zuigen is dat dan niet genoeg. 
ook goeiemorgen Remy 
| Originally posted by Remy D Hij mag altijd de portiers zuigen is dat dan niet genoeg. |
| Originally posted by Remy D Hij mag altijd de portiers zuigen is dat dan niet genoeg. |
yum..Hybrid
Joepie...Dancevalley a.k.a Multiple Orgasm Festival
lol
Jostaaaaaa, ik heb misschien kaartje
, moet alleen effe kieken hoe het zit met werk......
| Originally posted by New Wave Jostaaaaaa, ik heb misschien kaartje , moet alleen effe kieken hoe het zit met werk...... |
Ik post altijd vrij veel line ups,
dat dit een line up is van de kremlin tent als het line up was van een tent van de eau, the q of iets anders had ik het ook gepost.
Geld vragen hmm misschien een idee maar dan mag ik dat wel voor meer dingen doen 
Maar eye-riz had ook gelijk, wil je toch trance horen maar dan niet naar djjurgen of johan gielen of weet ik veel wie er in de eurogrooves tent ofzo staan dan is dit denk ik toch wel de meest aantrekkelijke tent voor de trance liefhebbers.
hybrid met zijn progressive trance breaks, rr workshop erg melodieus, mike van den berg, emjay, circulation, sister bliss, astrid jaimy en kenny d dat is toch allemaal wel wat goed valt bij de meeste denk ik.
booeee!!!!
Tss, dancevalley man, komt Underworld niet eens