TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ד ברק לצדו הממשלה בישראל :-)


Posted by MINTZ on Aug-11-2009 14:50:

ד ברק לצדו הממשלה בישראל :-)

אני חייב לשאול פה דעה של כמה אנשים בנושא:

לפני זה הקדמה: תמיד לא סבלתי את ביבי נתניהו מכל בחינה אפשרית בערך.

עכשיו אני חייב לציין שהייתה בי אמונה שאם הוא יעלה שוב לשלטון ואהוד ברק לצדו או סוג של ממשלת אחדות - יחול בו איזשהו שינוי...

אבל הוא באמת נשאר אותו זבל שהיה - אני טועה? (כמה שעצוב להגיד את זה) בתור מישהו שהיה ילד בזמן כהונתו ה"ראשונה" של ביבי - חשבתי שלא נשמע יותר מהזבלון הזה - וטעיתי :=\

מה הדעות פה של אנשים בנושא?


Posted by Viber on Aug-12-2009 01:19:

עוד שליט מסרח תיכוני בעוד מדינה מסרח-תיכונית.

זה פחות או יותר מסכם את הכל



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.