TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Double «MM»

Posted by Opti on Jun-26-2002 01:21:

Double «MM»

net trug van Double «M»!! De opvolger van de vroegere Mellow Moods in Den Haag!

Erick E draaide en t was lekker! Entree was al lekker laag (€2, omdat de dj's die er draaien graties en voer niex spinnen) en de lokatie was bijzonder... Catacomben in Den Haag, echt onder de grond en je had ook t gevoel dat je onder de grond zat,mooie tent. Erick E draaide lekker, beetje clubby groovy gedoe, ik vermaakte me wel met zijn muziekie Ook de vrouwen waren in grote getale aanwezig

Over 2 weken is Gizmo daar, gak maar ff sjekken ghehehe

ik ga slapen morgen mijn tentamencijfers ophalenb

Hooooooi!

Posted by Siesta on Jun-26-2002 06:41:

ik gaat vandaag ook naar den haag , eerst 2e kamer zien en shit, daarna hele middag rondstruinen in den haag

veel suc6 met je cijfertjes

Posted by Passiva on Jun-26-2002 11:18:

Re: Double «MM»

quote:
Originally posted by Sjinees
Erick E draaide en t was lekker! Entree was al lekker laag (€2, omdat de dj's die er draaien graties en voer niex spinnen) en de lokatie was bijzonder... Ook de vrouwen waren in grote getale aanwezig

Dat klinkt wel lekk0l, moet een goedkoop avondje zijn geweest! (tenzij je je helemaal d00d heb gez0puh, en dan bedoel ik echt d00d)

-ReGrOoVeD

Posted by Opti on Jun-26-2002 13:02:

ik zuip alleeen cola en spa

Posted by MaGiK54 on Jun-26-2002 16:35:

Zekers een aanrader om eens te gaan kijken hoe het is. Ben zelf geweest toen Michel de Hey draaide en ook toen Armin draaide. Verdomd gezellig daaro. Ga 23.07 maar weer eens dan draait Benny Rodriquez, kan leuk worden

Posted by -TAIS- on Jun-27-2002 08:35:

site? url?

Posted by junis on Jun-27-2002 12:13:

Waar kan ik de Catacomben vinden?

Groetjes

junis

Posted by Opti on Jun-27-2002 13:27:

bij de Buddha Bar

als je vanuit t postkantoor loopt naar de bonneterie dan isset rechts als je het postkantoor net vorbij bent.

Posted by eieregooie on Jun-27-2002 13:46:

Ja, kwas er ook met Armin toen... was leuk!!!

Posted by junis on Jun-28-2002 15:30:

Thanks Optimus. Ga ik zeker een keer bezoeken!