TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marco V's 10 favoriete platen van dit moment
Jepz, na de 20 van gielen, nu de 10 van V.
Wat vinden jullie ervan?
1. Emanuel Top - Detune my fortune
2. DJ Tiesto - Flight 643
3. Blank & Jones - DFF (Marco V Remix)
4. Sander Kleinenberg - Hidden Agenda
5. Coast 2 Coast - Home (Cequenza Remix)
6. Transa -Rotation
7. Stateform - Rio
8. Bedrock - Beautiful strange (Voyager Remix)
9. Nerva - The Scorpion
10. Marco Zaffarano - Weltklang
Ik ken namelijk alleen flight 643, die is natuurlijk mega. Dan ken ik het origineel van Blank & Jones en Coast 2 Coast, maar die remixen ken ik niet.
De rest ken ik allemaal niet.
greetz,
TNG
Tja, ik heb hier eigenlijk ook weinig op te zeggen... Ken idd ook die van Ti�sto (die's goed!!!) en die van B&J (vind het origineel niet goed, remix ken ik niet, maar ik ken Marco, zal wel vet zijn hoop ik
)
Eeeen weer wat nummers om te downloaden 
10. Marco Zaffarano - Weltklang
staat op Rush hour van picotto ......maar vind ik niet zo'n heel geweldig nummer
5. Coast 2 Coast - Home (Cequenza Remix)
is wel lijp.....
hehe top 10.
kgeloof dat er alleen niet zoveel van op napster te vinden zijn.
btw heeft iemand mo'hawk - previous years (van marco v theme van massive) kan hem nie vinden op napster.
| quote: |
| Originally posted by tango Jepz, na de 20 van gielen, nu de 10 van V. Wat vinden jullie ervan? 1. Emanuel Top - Detune my fortune 2. DJ Tiesto - Flight 643 3. Blank & Jones - DFF (Marco V Remix) 4. Sander Kleinenberg - Hidden Agenda 5. Coast 2 Coast - Home (Cequenza Remix) 6. Transa -Rotation 7. Stateform - Rio 8. Bedrock - Beautiful strange (Voyager Remix) 9. Nerva - The Scorpion 10. Marco Zaffarano - Weltklang greetz, TNG |
| quote: |
| Originally posted by magrec hehe top 10. kgeloof dat er alleen niet zoveel van op napster te vinden zijn. btw heeft iemand mo'hawk - previous years (van marco v theme van massive) kan hem nie vinden op napster. |
ik ken hier iegenlijk ook haast niks van behalve TIESTO dan en die plaat vind ik erg lekker