TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance vierdaagse in Nijmegen!! (artikel inside)
Dance vierdaagse in Nijmegen!! (artikel inside)
Hi all,
Van woensdag 17 juli tot zaterdag 20 juli organiseert de de Matrixx een Dance vierdaagse in Nijmegen. Ik las het artikel vanmorgen in onze Gelderlander. Ik heb het ingescand:

Misschien leuk om een TA 4-daagse meeting te organiseren.
Greetings,
Blighty
Re: Dance vierdaagse in Nijmegen!! (artikel inside)
| quote: |
| Originally posted by blighty Van woensdag 17 juli tot zaterdag 20 juli organiseert de de Matrixx een Dance vierdaagse in Nijmegen. Ik las het artikel vanmorgen in onze Gelderlander. Ik heb het ingescand: Misschien leuk om een TA 4-daagse meeting te organiseren. |

Ik ben er denk ik 17 & 18 juli wel bij. Jammer dat de 20e Mario Piu samen met Jose & G-Spott komt maar misschien dat ik dan ff ga alleen om naar Piu te kijken.
Verder hang ik gewoon in de stad rond want met de Vierdaagse moet je gewoon in Nijmegen zijn 
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Ik ben er denk ik 17 & 18 juli wel bij. Jammer dat de 20e Mario Piu samen met Jose & G-Spott komt maar misschien dat ik dan ff ga alleen om naar Piu te kijken. Verder hang ik gewoon in de stad rond want met de Vierdaagse moet je gewoon in Nijmegen zijn |

Nice.. ben dan net terug van vakantie... Ferry Corsten is altijd lekker en Kid Vicious wil ik ook wel eens aan 't werk zien