TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TK: 3 kaartjes Impulz (tevergeefs?? zucht...)
TK: 3 kaartjes Impulz (tevergeefs?? zucht...)
t zal wel niet meer lukken,maar ik probeer t toch nog even. 3 kaartjes voor impulz voor 75 euro. geinteresseerd bel me dan even op 06 24897579. Ik zit in Apeldoorn, dus qua afhalen geen probleem
als ik ze morgen thuisheb geef ik ze gratis weg.... nu jij weer oplichter...
oplichter?? deze kaarten zijn van engelse collega's van mij die helaas verhinderd zijn. Mij maakt het qua geld niets uit. Maar deze heren hebben netjes 37,50 betaald. boeien, ze verdienen ook genoeg.....maar toch zonde van het geld.
mwoah.. ik denk dat nu iedereen wel voorzien is.

Idd, iedereen is bijna wel voorzien. Vele mensen hebben meerdere gratis kaarten. Ik geef ze nu ook al weg, en heb er wat verkocht voor 10 / 15 euro (aan mijn ex
)
Greetz,
SnuggLe
Wie heeft er gratis kaarten voor Impulz ?
Die wil ik misschien wel...(Hoe komen jullie daar eigenlijk aan ?)
Ik zoek ook nog 1 kaartje voor Sensation Black want dat schijnt uitverkocht te zijn ??
Misschien kan ik nog een paar kaarten gebruiken, dat hoor ik vanavond, ik zal het onthouden iig.....of iemand anders moet nog kaarten over hebben?
Mensen, als je kaarten nodig hebt: VEEL mensen van het forum hier hebben nog (over..). Dus vraag het hier ff. Kan veel goedkoper dan 30 euro ofzo.
Join anders ff #taforum op IRC EFNET server voor kaarten.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Mensen, als je kaarten nodig hebt: VEEL mensen van het forum hier hebben nog (over..). Dus vraag het hier ff. Kan veel goedkoper dan 30 euro ofzo. Join anders ff #taforum op IRC EFNET server voor kaarten. |

| Originally posted by SnuggLe Mensen, als je kaarten nodig hebt: VEEL mensen van het forum hier hebben nog (over..). Dus vraag het hier ff. Kan veel goedkoper dan 30 euro ofzo. |
| Originally posted by SnuggLe Join anders ff #taforum op IRC EFNET server voor kaarten. |

IRC gedoe weet ik ook niks van, dus heeft iemand nog goedkoop kaarten laat ook mij ff wat weten.
je mag m gratis afhalen bij mij als ik m morgen in mijn brievenbus krijg...
Dus morgen "na de postbode" weten we meer ?
Mensen:
Aphex heeft ook 2 kaarten!!
Hij zit op irc..of anders gebruik PM!! 
Ik kan niet
*insert huilende smilie*
Ik kon er ook al een paar krijgen, het zou me alleen een lunch kosten.
Heb nu al andere plannen,jammer
| Originally posted by @ddicted Dus morgen "na de postbode" weten we meer ? |
ik heb 2 glanzende impulz kaarten, die mij heel lief aankijken, ze WILLEN naar impulz maar deze man kan ze niet brengen aangezien ik verhinderd ben.
Is er iemand die deze 2 jongens mee nemen? (voor elk aannemelijk bod)
En waarom ben jij verhinderdddd?
| Originally posted by @ddicted Dus morgen "na de postbode" weten we meer ? |
| Originally posted by Optimus ja |
ik heb gisteren onderweg naar impulz 3 kaarten verkocht aan 2 turken voor 20 euro p/s 
| Originally posted by mr.marcello En is de postbode nou al langs geweest?? Met vriendelijke groet. |