TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bij deze wil ik heel NLTA bedanken voor de superavond iMPULZ!
Bij deze wil ik heel NLTA bedanken voor de superavond iMPULZ!
Namens mij, Chicane (voor de genen die me naam nu al vergeten zijn: Paul) en ook namens PatMcGroin (Florian) willen wij heel NLTA forum bedanken voor het hele sfeertje wat iMPULZ tot een van de beste parties maakte voor ons!
Snuggle, kom maar op met die foto's ik wil die foto's van mij met Donna & Patrica zien!!!
Ghehehe, Ltheseus had me nog gevbeld toewn Yoji begon... wat voelde ik me ff kut dak niet ben gegaan zeg toen ik dat kabaal hoorde....
| quote: |
| Originally posted by Optimus Ghehehe, Ltheseus had me nog gevbeld toewn Yoji begon... wat voelde ik me ff kut dak niet ben gegaan zeg toen ik dat kabaal hoorde.... |
iedereen wel naar ze zin gehad dus, mooi
ik hoorde nog ff om uurtje of 3 toenk thuis kjwam, tiesto wasder voor, klonk gezellig 
greetzors
woei dr liepen idd erg veel mooie vrouwen rond!
Kheb zelf ook een topavond gehad.
| quote: |
| Originally posted by Chicane (sorry Iris, maar toch blijf je me nummer 1!!) |



| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Haha Chicane je was maar wat opgelucht toen ik toegaf dat ik een grapje maakte vannacht! ![]() ![]() ![]() |


| quote: |
| Originally posted by Little Theseus woei dr liepen idd erg veel mooie vrouwen rond! Kheb zelf ook een topavond gehad. |
| quote: |
Haha Chicane je was maar wat opgelucht toen ik toegaf dat ik een grapje maakte vannacht! ![]() ![]() ![]() |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.