TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bij deze wil ik heel NLTA bedanken voor de superavond iMPULZ!


Posted by Chicane on Jun-30-2002 09:26:

Hello! Bij deze wil ik heel NLTA bedanken voor de superavond iMPULZ!

Namens mij, Chicane (voor de genen die me naam nu al vergeten zijn: Paul) en ook namens PatMcGroin (Florian) willen wij heel NLTA forum bedanken voor het hele sfeertje wat iMPULZ tot een van de beste parties maakte voor ons!

Snuggle, kom maar op met die foto's ik wil die foto's van mij met Donna & Patrica zien!!!


Posted by Opti on Jun-30-2002 10:24:

Ghehehe, Ltheseus had me nog gevbeld toewn Yoji begon... wat voelde ik me ff kut dak niet ben gegaan zeg toen ik dat kabaal hoorde....


Posted by Chicane on Jun-30-2002 10:42:

Love

quote:
Originally posted by Optimus
Ghehehe, Ltheseus had me nog gevbeld toewn Yoji begon... wat voelde ik me ff kut dak niet ben gegaan zeg toen ik dat kabaal hoorde....


Jody Bernallica was wel stevig bezig inderdaad, heb eem gekijkt naar hem en ze mooie roze lange manen... maar toch, er gaat niks boven het vrouwlijk schoon dat aanwezig was in mijn gezelschap... god oh god.. (sorry Iris, maar toch blijf je me nummer 1!!)


Posted by Siesta on Jun-30-2002 10:52:

iedereen wel naar ze zin gehad dus, mooi

ik hoorde nog ff om uurtje of 3 toenk thuis kjwam, tiesto wasder voor, klonk gezellig


greetzors


Posted by Little Theseus on Jun-30-2002 14:15:

woei dr liepen idd erg veel mooie vrouwen rond!
Kheb zelf ook een topavond gehad.

quote:
Originally posted by Chicane
(sorry Iris, maar toch blijf je me nummer 1!!)


Haha Chicane je was maar wat opgelucht toen ik toegaf dat ik een grapje maakte vannacht!


Posted by Opti on Jun-30-2002 14:23:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Haha Chicane je was maar wat opgelucht toen ik toegaf dat ik een grapje maakte vannacht!


wat was er dan?


Posted by magrec on Jun-30-2002 14:26:

quote:
Originally posted by Little Theseus
woei dr liepen idd erg veel mooie vrouwen rond!
Kheb zelf ook een topavond gehad.


ja godver weet je die griet in het roze met die griet in het zwart ultiem lekker en dan zijn ze ook nog met elkaar aan het spelen haha (ja tikkertje spelen...tongtikkertje)

quote:

Haha Chicane je was maar wat opgelucht toen ik toegaf dat ik een grapje maakte vannacht!


ja das niet leuk hoor zulke grapjes maken



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.