TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wallpaper Impulz 2002


Posted by Jappio on Jul-01-2002 21:40:

Wallpaper Impulz 2002

He mensen, omdat ik nog steeds met een glimlach terugdenk aan Impulz , heb ik ff een wallpapertje gemaakt zodat mn bureaublad ook een btje in de stemming is



hierop kan je m downloaden

Wallpaper Impulz 2002

Kijk maar ff wat je ervan vindt, flame me 4 it, en als je m zelf wil verbeteren moet je me ff pm-en voor de psd


Hijs op 1024 bij 768 trouwens

(foto'tje van snuggle trouwens! )

LtR!


Posted by SnuggLe on Jul-01-2002 21:50:

Hehehe, vette picture hoor!
Leuk gedaan man! Alleen persoonlijk zou ik alle text in het midden zetten...maar das persoonlijk

Verder vet gaaf man!


Posted by Jappio on Jul-01-2002 21:54:

De foto zelf is natuurlijk al fantastisch


Posted by serialkillah on Jul-02-2002 07:35:

heheh, thanx

ik heb hem op me werk als achtergrond gezet


Posted by tijs08 on Jul-02-2002 09:07:

haha moooi man!!

Was zeker wel een lekker sfeertje daar zo te zien..
.. en zo blijf je er zeker wel een beetje in zitten

(khad de tekst impulz... net wat snuggle zei, tussen die 2 andere gezet.. dus gecentreerd)



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.