TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wallpaper Impulz 2002
Wallpaper Impulz 2002
He mensen, omdat ik nog steeds met een glimlach terugdenk aan Impulz
, heb ik ff een wallpapertje gemaakt zodat mn bureaublad ook een btje in de stemming is
hierop kan je m downloaden 
Wallpaper Impulz 2002
Kijk maar ff wat je ervan vindt, flame me 4 it, en als je m zelf wil verbeteren moet je me ff pm-en voor de psd 
Hijs op 1024 bij 768 trouwens
(foto'tje van snuggle trouwens!
)
LtR!
Hehehe, vette picture hoor! 
Leuk gedaan man! Alleen persoonlijk zou ik alle text in het midden zetten...maar das persoonlijk 
Verder vet gaaf man!
De foto zelf is natuurlijk al fantastisch 
heheh, thanx
ik heb hem op me werk als achtergrond gezet
haha moooi man!!
Was zeker wel een lekker sfeertje daar zo te zien..
.. en zo blijf je er zeker wel een beetje in zitten 
(khad de tekst impulz... net wat snuggle zei, tussen die 2 andere gezet.. dus gecentreerd)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.