TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Glassex genep!!
Glassex genep!!
Hallo,
Hier even een log van IRC. Lezen!
* Blighty wordt wakker voor dit glassex gesprek

*** Retrieving #taforum info...
*** Snug|Away changes topic to '
Greetz,
SnuggLe
't was bij kopspijkers.
zeg mod, heb jij de regels over het posten niet gelezen? GEEN IRC LOGS!

| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz zeg mod, heb jij de regels over het posten niet gelezen? GEEN IRC LOGS! |
in ��n woord schandalig (dat van die reclame ook
)
Hmjah sorry. Ik wilde jullie hem niet onthouden. Ik wilde het ook wel gewoon typen, maar ik was lui. Ik vond hem gewoon wel lachen.
Tentamentijd, stress, druk druk druk, laat naar bed en vroeg opstaan..... dan maken mods ook wel eesn foutjes 
Greetz,
SnuggLe
Ach,de regels zijn niet echt meer nodig nu we t forum met zn allen zelfstandig wat bijgeschaaft hebben,dus in principe kan die lees de regels thread ook wel weg,we redden t zelf wel toch heren modjes?
IRC r0xx! 
| Originally posted by Donna ...we redden t zelf wel toch heren modjes? |
Hi,
Ik ben nog steeds boos hoor, je wordt gewoon genept!!!
Greetings,
Blighty
| Originally posted by blighty Hi, Ik ben nog steeds boos hoor, je wordt gewoon genept!!! Greetings, Blighty |
Ten eerste, Snuggle: badboy!
ten tweede blighty, je kunt mij niet wijsmaken dat jij glassex gebruikt, volgens mij ruim je je kamer nie eens op 
die regelthread blijft gewoon, is handig voor n00bs die er altijd miljoenen van bijkomen in de zomervakantie (bij wijze van spreken)
| Originally posted by !_PeTrUs_! Misschien een heel klein beetje, maar onze wil blijft wet! Dus wen er maar vast aan! |

Laat ik ook weer eens wat posten hier na tijden.
en dat is....
IK SLUIT ME BIJ DONNA AAN!
whehe
| Originally posted by Donna Whehe,wie moet waar aan wennen? Like ik me ooit stoor aan de MF regeltjes hiero ![]() En als de regeltjes me te gortig worden gaak gewoon vrolijk verder op PF *MuHahaHa* |
Mja daar benk een TA-n00bje voor
| Originally posted by Kamaya 't was bij kopspijkers. |
mensen mensen..........iedereen wordt bij elke reclame belazerd