TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- groeten uit ...
Pages (2): [1] 2 »
groeten uit ...
misschien wel handig een groeten uit ... thread, dan heb je niet van die losse threads
hier iig de groeten uit italie, ik zit net ergens onder florence op een camping, nog wel met m'n ouders maar ik ga straks nog met maten
tis wel een rielekste camping hier, alles erop en eraan, iets van 5 zwembaden en een sauna enz.. owja ook nog een discotheek, maar dat is echt een ballentent, zeer slechte dj!
(had ik mijn vinyl maar meegenomen, ik twijfelde nog) hij draait alleen maar van die oude bagger en soms wat van dat goedkope italiaanse hardhouse. gelukkig loopt er wel wat lekkers rond, dus dat komt wel goed 
Greetz DJ Bazz
rielekst , damn ik krijg zin in vakantie
greetzor uit Joure 
Hierbij wil ik alsnog de groeten doen uit de Costa de Sol. Ben al weer drie dagen terug en het bevalt me hier helemaal niks. Geen 40 graden meer, dus geen strand, zwembad, zon, enz enz meeer. Morgen weer voor het eerst werken
en ik heb helemaal geen zin.
dan doe ik alvast de groeten uit berlijn en praag 

(volgende week ga ik pas, maar denk niet dat dan ik ga internetten)
grtzz
WooT
jullie maken der een nepthread van,post dan gewoon niks *STOM*
| quote: |
| Originally posted by Donna jullie maken der een nepthread van,post dan gewoon niks *STOM* |
Mjaaaa wat zallik zeggen,je bent niet echt mn typje,maar waar doe je de groetjes vandaan knul?
| Originally posted by Donna Mjaaaa wat zallik zeggen,je bent niet echt mn typje,maar waar doe je de groetjes vandaan knul? |
*GAAAAAAP* Groetjes uit wormerveer,t regent hier,in friesland ook?
| Originally posted by Donna *GAAAAAAP* Groetjes uit wormerveer,t regent hier,in friesland ook? |
Ik smeer em ook
Ik ben vanaf morgen ook weg hierzo, bescheiden 1 weekje maar . Lekker naar Lloret ff flink feesten. Vandaag was voor mij echt CD-bakdag. Nog snel ff voor op vakantie ISOS3, dubbelalbum Tiesto, album CG en nog 2 zelfgemaakte CD'tjes. Ik ben dus helemaal klaar alleen nog ff koffer pakken en heb er MEGA zin in. Dus laterrrrrrr, ben er volgende week dinsdag, woensdag weer 
ik kom net terug uit Calella, en ik moet zeggen SSSSSHHHHHIIIIITTTTT wat een coole vakantie heb ik gehad! en enorm uit mijn dak gegaan daar in de discotheken.. in the avenue werd gewoon de laatste 2 uur heerlijke diepe progressive gedraaid! ik kende geen enkel nummer, heerlijk gewoon!
nog veel meer rare fratsen uitgehaald maar die zal ik jullie besparen!
groeten uit Nijmegen!
| Originally posted by TimeportE ik kom net terug uit Calella, en ik moet zeggen SSSSSHHHHHIIIIITTTTT wat een coole vakantie heb ik gehad! en enorm uit mijn dak gegaan daar in de discotheken.. in the avenue werd gewoon de laatste 2 uur heerlijke diepe progressive gedraaid! ik kende geen enkel nummer, heerlijk gewoon! nog veel meer rare fratsen uitgehaald maar die zal ik jullie besparen! groeten uit Nijmegen! |
| Originally posted by DJ_Siesta waar ligt callela btw? of stel ik nu een domme @@pje vraag? |
Hellow peeps, ik zit hier nu in Lloret en doe dus ook ff de groeten. Erg relaxt weertje hierzo, verder niks boeiends te melden alleen dattik eergister naar Gielen ben geweest in Bumpers, hij draaide Jurgen Vries dus mijn avond was goed
, draaide verder niet slecht. Verder hoop ik dat het op dit moment lekker zeikt in nederland
zit hier nog steeds in italie, weer in de bar hier op de camping. en ik heb nu gratis internet want die comp deed het niet goed, dus ff stekkertje eruit en erin en nu een beetje gratis surfen. de mensen naast mij moeten wel betalen

Hoi,
Nou ik zit nu dus lekker al een weekje in kreta. Super lekker weer, mooie vrouwen...
Nu nog een weekje te gaan. Aaaaaaaahhhhh...lekker leventje.
mzzls ChooChoo
| Originally posted by TimeportE ik kom net terug uit Calella, en ik moet zeggen SSSSSHHHHHIIIIITTTTT wat een coole vakantie heb ik gehad! en enorm uit mijn dak gegaan daar in de discotheken.. in the avenue werd gewoon de laatste 2 uur heerlijke diepe progressive gedraaid! ik kende geen enkel nummer, heerlijk gewoon! nog veel meer rare fratsen uitgehaald maar die zal ik jullie besparen! groeten uit Nijmegen! |
)... daarna was het zeker wel aardig ja.. maar ook iedere keer avond hetzelfde... Jurgen was ook nog ff langs geweest en na een flinke portie R&B is alles goed
En ik wist niet dat onze Johnny de Mol ook een DJ was ????????????? Hij draaide in het begin ook alleen wat groovy shit en Ferry Corsten - Punk was volgens mij zijn recentse plaat. Gelukkig hadden we nog de T-shirts 

| Originally posted by TranceFool Hellow peeps, ik zit hier nu in Lloret en doe dus ook ff de groeten. Erg relaxt weertje hierzo, verder niks boeiends te melden alleen dattik eergister naar Gielen ben geweest in Bumpers, hij draaide Jurgen Vries dus mijn avond was goed , draaide verder niet slecht. Verder hoop ik dat het op dit moment lekker zeikt in nederland |
| Originally posted by moogwai Ik heb ook zeker een coole gezellige vakantie gehad... alleen die muziek in die dico's daar, een woord.... drie letters. K.U.T. |
Ik slijt nu m'n laatste uurtjes in t internetcafe hier in Chersonissos.. Was erg gaaf hier, ben alleen geen TA's tegengekomen. Wel heb iuk Akira gezien, maar ik realiseerde me pas dat hij het was toen hij weg was :roll:
Strax weer lekker terug naar t klote Holand, ga Strabeach erg missen denk ik.....
Jullie hebben dus allemaal een goede vakantie (gehad) zo te zien,
ik ga volgende week 2 weken naar Italie en dan nog weekje Renesse.
Dus ik ga me ook nog wel vermaken
eeej gastuh
groeten vanuit praag
gister de vaagste club van europa ontdekt, gaan we nu weer heen�, mn feestmaatje en ik.
t zijn zeg maar 5 bunkers op elkaar, het zweet druipt van de wanden, tis er 50 graden en er lopen alleeeeeen maaar moooooooooie vrouwen rond.
grtzzzz
WooT
haha!
fijn om ZO eens wat te horen van mijn broeder!!
Fijn toch dat TA forum!!!
have fun!!

vanaf maandag 22 juli 11:00 ben ik ook weg op vakantie, ik ga lekker relaxen in Blanes
ben 31 juli weer terug
mzzl!!!!!!!
nou fijne vakantie dan Blik!!
en bij deze iedereen die de komende dagen het land uit vlucht 
Ik ga precies een weekje later... met autootje van me moeder richting Zuid-Frankrijk.. 2 weekjes ongeveer. Ik ben zowieso voor de 17e terug --> Mysteryland!!!!
Maar eerst deze week geld verdienen.. want saldo bedraagd nu nog maar � 20... maar aan het einde van deze week zal dat dus � 500 hoger liggen

lang leve Campina!!!
(btw. ik ga deze week dus 5 x nachtdienst draaien...)