TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw irc-chan
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Donna on Jul-03-2002 18:02:

Nieuw irc-chan

We hebben een nieuw irc chan opgestart zonder troniemasters en shit,whaever t moge inhouden...
Wie wil joinen,geef Snuggle ff een pm dan krijg je de key,deze key wel netjes voor jezelf houden anders vlieg je deruit

/server efnet.vuurwerk.nl
/j ta-holland

Voor de nieuwe dudes en/of dudetjes : eerst ff mirc downloaden op http://www.mirc.com
installen,opstarten en gaaan met die banaan


Posted by MaGiK54 on Jul-03-2002 18:10:

Welke Mirc moet ik downe ??? Thnks. Dit is me tot nu toe gelukt

Alleen connecte met server lukt nie


Posted by Subsonik on Jul-03-2002 18:13:

Re: Nieuw irc-chan

quote:
Originally posted by Donna
We hebben een nieuw irc chan opgestart zonder troniemasters en shit,whaever t moge inhouden...
Wie wil joinen,geef Snuggle ff een pm dan krijg je de key,deze key wel netjes voor jezelf houden anders vlieg je deruit

/server efnet.vuurwerk.nl
/j ta-holland

Voor de nieuwe dudes en/of dudetjes : eerst ff mirc downloaden op http://www.mirc.com
installen,opstarten en gaaan met die banaan


komtie weer :



zielig horr


Posted by M5 on Jul-03-2002 18:21:

opt oude adres zitte denk wat meer mensen

zelfde server..

#Taforum .... geen gedoe met keys ensow...

x0x0x!


Posted by Glaniskanis on Jul-03-2002 18:24:

Re: Nieuw irc-chan

quote:
Originally posted by Donna
We hebben een nieuw irc chan opgestart zonder troniemasters en shit,whaever t moge inhouden...

Wat heeft de troniemeesters nou te maken met jouw kanaaltje

Troniemeesters is iets tussen mij en mn 8vrienden
Daar heb jij helemaal geen last van en ook geen boodschap aan

Voor iedereen die lekker chill op IRC wil
/j #TAForum

heb je geen key nodig en zitten ook de meeste lui van TA
en als je dan toch zo graag in de andere chan wil dan gebruik je dus dit commando
/j #TA-Holland nieuw

dat "nieuw" is dus de key die zo geheim is dat ik hem al 3 keer gePMed heb gekregen
beetje plausibel om maar is met een "lam" troniemeesters-woord af te sluiten

Verder heb ik maar 1 woord hiervoor nodig... kinderachtig
Anyway who cares huh tis maar IRC
[edit]
De key is alweer verandert ondertussen voor de veiligheid he
Dus je moet SnuggLe weer PMen
[/edit]


Greetz,
Glaniskanis


Posted by snarfi on Jul-03-2002 18:33:

haha

Hier kan ik alleen maar keihard om lachen
WHAHHAHHAHAHAHHAAHA

PAUPERRRRRR


Posted by Donna on Jul-03-2002 18:35:

precies glanis tis maar irc dus mensen mogen kiezen met wie ze praten rite?
magoed voor degenen die de chan willen joinen we zitten er ondertussen met:
chicane
aphexx
magrec
new wave
snuggle
tais
straydog
tealk
myself

Dus ppl kijk maar waar je zin in hebt

Ennuh,btw dit is niet mijn kanaaltje,dit kanaal is voor TA mensen die ergens anders in geintresseert zijn dan in "hoertjes,sletjes,gorkjes" etc.
Snuggle heeft het opgezet en tis van niemand

k vind je btw nog steeds heel eng op die foto after,je maakt nog steeds geen kans


Posted by Subsonik on Jul-03-2002 18:50:

quote:

k vind je btw nog steeds heel eng op die foto after,je maakt nog steeds geen kans


moah, kvinnem toch niet zo eng alsdie gerimpelde mevrouw op deze foto :


Posted by Donna on Jul-03-2002 18:57:

Mja dies zow cute met PH en Tijs08

ik luv die dudes

Op partyflock staan er nog meer btw,wil je die ook nog ff posten?

mij pm-en voor de key kan ook btw


Posted by Subsonik on Jul-03-2002 19:04:

quote:
Originally posted by Donna
Mja dies zow cute met PH en Tijs08

ik luv die dudes

Op partyflock staan er nog meer btw,wil je die ook nog ff posten?


nee, dit von ik de engste van alles, bij die van partyflock zat er namelijk n zonnebril over en verstopte je je tussen rv's oksel

maar het is simpel te verhelpen horr :


of :


Het resultaat is verbluffend :


Posted by eieregooie on Jul-03-2002 19:07:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE


moah, kvinnem toch niet zo eng alsdie gerimpelde mevrouw op deze foto :



Die gozer rechts in dat rooie shirt (partyhardy geloof ik?) die lijkt echt onwijs op een collega van me


Posted by Donna on Jul-03-2002 19:11:

Achja,nu nog een foto van jou misschien aftertje?

Offuhhh durf je dat niet?


Posted by Jappio on Jul-03-2002 19:13:

quote:
Originally posted by eieregooie


Die gozer rechts in dat rooie shirt (partyhardy geloof ik?) die lijkt echt onwijs op een collega van me


Ik vind het meer een kruising tussen van hooijdonk en van nistelrooij (en dan nog dat accent erbij.. --> supercool!! hehe)


Posted by Subsonik on Jul-03-2002 19:17:

quote:
Originally posted by Donna
Achja,nu nog een foto van jou misschien aftertje?

Offuhhh durf je dat niet?


aahhh, ik zat er op te wachten

ik heb 1 foto op mn pc, maar toen wassik 14, deze week moetik toevallig ff pasfotoos maken voor mn newe school, dan zalk dr 1 ff speciaal voor jou inscannen, je kan volgende week dus n pm verwachten met mij 3l33t3 kop erin


Posted by Donna on Jul-03-2002 19:17:

"pompompom" duurt wat lang,foto van een mannelijk model aan t zoeken knul?
Kan ondertussen wel ff een jointje gaan draaien denk ik


ohhhhh tuurlijk heb jij geen foto
laat maar hoor knul,we snappen t zo ook wel


Posted by Darkzwever on Jul-03-2002 19:19:

PartyHardy uber-relaxte gozert


Posted by Subsonik on Jul-03-2002 19:21:

quote:
Originally posted by Donna
"pompompom" duurt wat lang,foto van een mannelijk model aan t zoeken knul?
Kan ondertussen wel ff een jointje gaan draaien denk ik


ohhhhh tuurlijk heb jij geen foto
laat maar hoor knul,we snappen t zo ook wel



hmm ja , het duurde toch 6 minuten voordat ik reply'de , maar dat komt omdat ik ook nog in #taforum actief was , en aangezien jij in je upper-class channetje zit waar niemand wat zegt, en je dus verveeld, duren die 6 minuten gwoon vreselijk lang


Posted by eieregooie on Jul-03-2002 19:22:

quote:
Originally posted by Jappio


Ik vind het meer een kruising tussen van hooijdonk en van nistelrooij (en dan nog dat accent erbij.. --> supercool!! hehe)


Me collega is ook een kruising tussen van Hooijdonk en van Nistelrooij... lol


Posted by Opti on Jul-03-2002 19:22:

beetje zwak om Dona aan te vallen...

en ik begrijp t wel wdat ze dat hebben gedaan

en Onno lijkt op Ruud Van Nistelrooy!!

Ruudje!


Posted by Siesta on Jul-03-2002 19:33:

TSJONGEJONGE, anders ga ff dom doen en een eigen chan maken, waar slaat dat nu weer op?? :S:S:S:S:S



maja, iig we zullen donna niet missen :P



have phun


Posted by Donna on Jul-03-2002 19:34:

Achja t schijnt enorm heftig te zijn dat we gewoon een kanaal hebben geopend waar we wat andere talk in willen,en daar komt bij dat gewoon iedereen had kunnen joinen als er gewoon normaal was gedaan,lijkt me toch vrij normaal dat mensen genoeg krijgen van "bepaalde" gespreksstof,als we daar vragen of ze willen nokken ist nie cool,als we een kanaal voor onszelf openen staan ze ook in de fik,dus wat ze nou willen,sjah wie zal t zeggen,als de enige tegenaanval de aanval op mn uiterlijk is,njaah wat zal ik zeggen :

Lekkerrr Belangrijk

Aangezien uiterlijk me niet boeit en ik weet hoe een aantal er uitzien die hier de grootste scheur hebben,naja het uberleete koppie van Dhr. Afternati daargelaten dan
Maar deze jongeman is nog te jong om te kunnen feesten,heeft daardoor geen partypicjes dus moet ik wachten op een pasfotootje die hij voor zn "nieuwe school" moet laten maken,nouw knul,bewaar die maar voor als je een vriendinnetje hebt,want dit ouwe kreng is er niet in geinteresseerd,zal me weinig boeien hoe je eruit ziet,vind je zonder uiterlijk al niet echt een aantrekkelijke gesprekspartner


Posted by Siesta on Jul-03-2002 19:37:

quote:
Originally posted by Donna
Achja t schijnt enorm heftig te zijn dat we gewoon een kanaal hebben geopend waar we wat andere talk in willen,en daar komt bij dat gewoon iedereen had kunnen joinen als er gewoon normaal was gedaan,lijkt me toch vrij normaal dat mensen genoeg krijgen van "bepaalde" gespreksstof,als we daar vragen of ze willen nokken ist nie cool,als we een kanaal voor onszelf openen staan ze ook in de fik,dus wat ze nou willen,sjah wie zal t zeggen,als de enige tegenaanval de aanval op mn uiterlijk is,njaah wat zal ik zeggen :

Lekkerrr Belangrijk

Aangezien uiterlijk me niet boeit en ik weet hoe een aantal er uitzien die hier de grootste scheur hebben,naja het uberleete koppie van Dhr. Afternati daargelaten dan
Maar deze jongeman is nog te jong om te kunnen feesten,heeft daardoor geen partypicjes dus moet ik wachten op een pasfotootje die hij voor zn "nieuwe school" moet laten maken,nouw knul,bewaar die maar voor als je een vriendinnetje hebt,want dit ouwe kreng is er niet in geinteresseerd,zal me weinig boeien hoe je eruit ziet,vind je zonder uiterlijk al niet echt een aantrekkelijke gesprekspartner






yeah, i love you donna,


Posted by Donna on Jul-03-2002 19:40:

Zinlose reply vinje nie?


Posted by DjRV on Jul-03-2002 19:40:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta






yeah, i love you donna,


nee das mijn taak stoer mannetje


Posted by Ding Chavez on Jul-03-2002 19:42:

Omg waar gaat dit allemaal over... Dacht dat we het er met ze allen over eens zijn waren dat het wat beter ging op het forum. Krijgen we dit onder de gordel geprik naar elkaar. Errug volwassen om fotootjes af te gaan zeiken afternative.....
Helemaal niks mis met een nieuw kanaal te beginnen voor "andere" praat (heb gemist wat er allemaal fout ging dus ik weet neit wat er anders gepraat wordt), maar beetje jammer dat er dan een key op moet... Khoop dat degenen die er niks te zoeken hebben wel zo volwassen zijn om er niet te gaan spammen etc.
Dus haal aub zsm de key eraf zou ik zeggen, kan er gewoon open over dingen gechat worden in allebei de kanalen...

GreetZ, DC


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.