TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw irc-chan
Pages (2): [1] 2 »
Nieuw irc-chan
We hebben een nieuw irc chan opgestart zonder troniemasters en shit,whaever t moge inhouden...
Wie wil joinen,geef Snuggle ff een pm dan krijg je de key,deze key wel netjes voor jezelf houden anders vlieg je deruit
/server efnet.vuurwerk.nl
/j ta-holland
Voor de nieuwe dudes en/of dudetjes : eerst ff mirc downloaden op http://www.mirc.com
installen,opstarten en gaaan met die banaan
Welke Mirc moet ik downe ??? Thnks.
Dit is me tot nu toe gelukt
Alleen connecte met server lukt nie 
Re: Nieuw irc-chan
| quote: |
| Originally posted by Donna We hebben een nieuw irc chan opgestart zonder troniemasters en shit,whaever t moge inhouden... Wie wil joinen,geef Snuggle ff een pm dan krijg je de key,deze key wel netjes voor jezelf houden anders vlieg je deruit ![]() /server efnet.vuurwerk.nl /j ta-holland Voor de nieuwe dudes en/of dudetjes : eerst ff mirc downloaden op http://www.mirc.com installen,opstarten en gaaan met die banaan |
opt oude adres zitte denk wat meer mensen
zelfde server..
#Taforum .... geen gedoe met keys ensow...
x0x0x!
Re: Nieuw irc-chan
| quote: |
| Originally posted by Donna We hebben een nieuw irc chan opgestart zonder troniemasters en shit,whaever t moge inhouden... |


voor de veiligheid he 
haha
Hier kan ik alleen maar keihard om lachen
WHAHHAHHAHAHAHHAAHA
PAUPERRRRRR
precies glanis tis maar irc dus mensen mogen kiezen met wie ze praten rite?
magoed voor degenen die de chan willen joinen we zitten er ondertussen met:
chicane
aphexx
magrec
new wave
snuggle
tais
straydog
tealk
myself
Dus ppl kijk maar waar je zin in hebt
Ennuh,btw dit is niet mijn kanaaltje,dit kanaal is voor TA mensen die ergens anders in geintresseert zijn dan in "hoertjes,sletjes,gorkjes" etc.
Snuggle heeft het opgezet en tis van niemand
k vind je btw nog steeds heel eng op die foto after,je maakt nog steeds geen kans
| quote: |
k vind je btw nog steeds heel eng op die foto after,je maakt nog steeds geen kans |
Mja dies zow cute met PH en Tijs08
ik luv die dudes
Op partyflock staan er nog meer btw,wil je die ook nog ff posten?
mij pm-en voor de key kan ook btw
| quote: |
| Originally posted by Donna Mja dies zow cute met PH en Tijs08 ![]() ik luv die dudes ![]() Op partyflock staan er nog meer btw,wil je die ook nog ff posten? |
| quote: |
| Originally posted by AFTERNATIVE moah, kvinnem toch niet zo eng alsdie gerimpelde mevrouw op deze foto : |
Achja,nu nog een foto van jou misschien aftertje?
Offuhhh durf je dat niet?
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Die gozer rechts in dat rooie shirt (partyhardy geloof ik?) die lijkt echt onwijs op een collega van me |
| quote: |
| Originally posted by Donna Achja,nu nog een foto van jou misschien aftertje? ![]() Offuhhh durf je dat niet? |
"pompompom" duurt wat lang,foto van een mannelijk model aan t zoeken knul?
Kan ondertussen wel ff een jointje gaan draaien denk ik
ohhhhh tuurlijk heb jij geen foto
laat maar hoor knul,we snappen t zo ook wel
PartyHardy uber-relaxte gozert 
| quote: |
| Originally posted by Donna "pompompom" duurt wat lang,foto van een mannelijk model aan t zoeken knul? ![]() Kan ondertussen wel ff een jointje gaan draaien denk ik ![]() ohhhhh tuurlijk heb jij geen foto ![]() laat maar hoor knul,we snappen t zo ook wel |
| quote: |
| Originally posted by Jappio Ik vind het meer een kruising tussen van hooijdonk en van nistelrooij (en dan nog dat accent erbij.. --> supercool!! hehe) |
lol
beetje zwak om Dona aan te vallen...
en ik begrijp t wel wdat ze dat hebben gedaan
en Onno lijkt op Ruud Van Nistelrooy!!
Ruudje!


TSJONGEJONGE, anders ga ff dom doen en een eigen chan maken, waar slaat dat nu weer op?? :S:S:S:S:S
maja, iig we zullen donna niet missen :P
have phun
Achja t schijnt enorm heftig te zijn dat we gewoon een kanaal hebben geopend waar we wat andere talk in willen,en daar komt bij dat gewoon iedereen had kunnen joinen als er gewoon normaal was gedaan,lijkt me toch vrij normaal dat mensen genoeg krijgen van "bepaalde" gespreksstof,als we daar vragen of ze willen nokken ist nie cool,als we een kanaal voor onszelf openen staan ze ook in de fik,dus wat ze nou willen,sjah wie zal t zeggen,als de enige tegenaanval de aanval op mn uiterlijk is,njaah wat zal ik zeggen :
Lekkerrr Belangrijk
Aangezien uiterlijk me niet boeit en ik weet hoe een aantal er uitzien die hier de grootste scheur hebben,naja het uberleete koppie van Dhr. Afternati daargelaten dan
Maar deze jongeman is nog te jong om te kunnen feesten,heeft daardoor geen partypicjes dus moet ik wachten op een pasfotootje die hij voor zn "nieuwe school" moet laten maken,nouw knul,bewaar die maar voor als je een vriendinnetje hebt,want dit ouwe kreng is er niet in geinteresseerd,zal me weinig boeien hoe je eruit ziet,vind je zonder uiterlijk al niet echt een aantrekkelijke gesprekspartner
| quote: |
| Originally posted by Donna Achja t schijnt enorm heftig te zijn dat we gewoon een kanaal hebben geopend waar we wat andere talk in willen,en daar komt bij dat gewoon iedereen had kunnen joinen als er gewoon normaal was gedaan,lijkt me toch vrij normaal dat mensen genoeg krijgen van "bepaalde" gespreksstof,als we daar vragen of ze willen nokken ist nie cool,als we een kanaal voor onszelf openen staan ze ook in de fik,dus wat ze nou willen,sjah wie zal t zeggen,als de enige tegenaanval de aanval op mn uiterlijk is,njaah wat zal ik zeggen : Lekkerrr Belangrijk Aangezien uiterlijk me niet boeit en ik weet hoe een aantal er uitzien die hier de grootste scheur hebben,naja het uberleete koppie van Dhr. Afternati daargelaten dan ![]() Maar deze jongeman is nog te jong om te kunnen feesten,heeft daardoor geen partypicjes dus moet ik wachten op een pasfotootje die hij voor zn "nieuwe school" moet laten maken,nouw knul,bewaar die maar voor als je een vriendinnetje hebt,want dit ouwe kreng is er niet in geinteresseerd,zal me weinig boeien hoe je eruit ziet,vind je zonder uiterlijk al niet echt een aantrekkelijke gesprekspartner |
Zinlose reply vinje nie?
| quote: |
Originally posted by DJ_Siesta yeah, i love you donna, |
Omg waar gaat dit allemaal over... Dacht dat we het er met ze allen over eens zijn waren dat het wat beter ging op het forum. Krijgen we dit onder de gordel geprik naar elkaar. Errug volwassen om fotootjes af te gaan zeiken afternative.....
Helemaal niks mis met een nieuw kanaal te beginnen voor "andere" praat (heb gemist wat er allemaal fout ging dus ik weet neit wat er anders gepraat wordt), maar beetje jammer dat er dan een key op moet... Khoop dat degenen die er niks te zoeken hebben wel zo volwassen zijn om er niet te gaan spammen etc.
Dus haal aub zsm de key eraf zou ik zeggen, kan er gewoon open over dingen gechat worden in allebei de kanalen...
GreetZ, DC
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.