TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- CDbutiker med trance on/offline ?
CDbutiker med trance on/offline ?
Undra bara om ni vet n�gra trevliga butiker p� n�tet eller i G�teborg med stort utbud av trance. Fr�gar man p� n�n av de stora aff�rerna blir man genast h�nvisad till hyllan med Scooter och Daddy DJ... suck
Vart k�per ni eran musik?
Det faktumet och att skivorna faktiskt �r s� j�vla dyra som de �r g�r att jag laddar ner mestadels av min musik 
jag handlar faktiskt p� cdon.com/SE dom har de "vanligaste" tranceskivorna, tex hela magik-serien etc
Antar att du redan k�nner till det, men skivhugget i Gbg har ett
hyfsat bra utbud n�r det g�ller trance.
| quote: |
| Originally posted by AC. Det faktumet och att skivorna faktiskt �r s� j�vla dyra som de �r g�r att jag laddar ner mestadels av min musik |

| Originally posted by Jre ps..T�nk vad mycke musik man aldrig hade h�rt om det inte vore f�r mp3..Huuu Hemsk tanke... |
Inte jag heller... Men jag brukar k�pa vissa skivor jag vet �r k�pv�rda...f�r att st�dja marknaden...
Ni kanske har h�rt det senaste? Att RIAA h�ller p� att f� igenom nu att man ska kunna st�mma individer som delar ut mp3 filer. Tror redan att dom f�tt igenom det... Det kommer allts� vara straffbart att dela med 1 mp3 fil p� internet.... hur ska detta g�... Jag kan se 1 f�rdel dock. Vi lyssnar inte p� s� mycket mainstream grejer, det �r inte oss dom �r ute efter f�rst skulle jag tro, vilket betyder att dom kommer s�tta ditt n�n j�vel i ystad och st�mma han\henne p� 6.000.000 kr....ahhhh t�nker alla och slutar att shara mp3.....folk k�per mer skivor....priserna sjunker, och vi sitter fortfarande h�r och kan byta l�tar med varandra i hemlighet samtidigt som skivorna blir billigare
jag anv�nder mig �nd� bara TA DC hubben med l�sen och shit...d�r letar dom inte i f�rsta taget...RIAA j�vlarna 

| Originally posted by Dj_ExOn Jag skulle inte lyssnat p� trance alls om det inte varit f�r mpeg layer3... |
CDON hade en del ju 
Blev singelsk�rd o lite album f�r runt 700 sp�nn, men det �r det v�l v�rt 
Roger Goode - In The Begining
Delerium - Silence
Kosheen - Catch
System F - Out of the blue
Starsplash - China Lounge
Paul Oakenfold - Southern Sun
Way out west - Intensify
PvD - Politics of dancing
P� tal om "piratmusik" o trance, varf�r �r vi s� skonade fr�n st�mk�ta skivbolag? Har trancebolagen en lite (IMHO) sundare syn p� mp3?