TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני יודע שדי מת פה, אבל בכל זאת, טראק חינם ממני :)
אני יודע שדי מת פה, אבל בכל זאת, טראק חינם ממני :)
החלטתי לשחרר את הקטע הבא לציבור הרחב בלי כל השלבים של חברות התקליטים והמסביב, אשמח אם תאזינו ואשמח אם תגיבו ואפילו תפיצו כאוות נפשיכם:
Xetro - All you need is unn tiss baby (Original Mix)
https://rcpt.yousendit.com/77916513...dcb1b52160b7768
ששששש... אל תעיר את המתים.

בחור אני מבקש ממך לעזוב את המקום.
חחחח סתם סתם
נישמע כמו להיט מתוכניות הצהריים של
ID&T
של פעם.
את הסאונד עצמו ממש לא אהבתי, שמעתי את הטראק באוזניות עם סאונד "נייטראלי" דיי טובות שנחשבות למייצגות באס טובות ולמרות זאת היה קשה לי להאזין לטראק - ממליץ לך לטפל באיזור ה-60 הרץ כי זה ישפר את הטראק המון לפי דעתי.
בנוגע לרעיון - אהבתי כשהבלאדהוד גאנג עשו את זה אבל עדיין חידשת משהו, אני לא אוהב את הסיגנון אבל אין לי יותר מדיי תלונות, אוליי הייתי מוסיף עוד איזה סינט למען הסדר הטוב.

טרחתי לשמוע את זה ו....
אני המום, זה דווקא טוב!
אם "מרקו וי" היה מנגן לי כזה דבר, לא הייתי מתפלא בכלל.
לכלכת את הצלילים בטוב טעם. 
זה לא "מרגש" אבל זה חזק ומרשים. יש בזה משהו
groovy
מאוד.
ויבר, זה באמת נישמע כמו להיט מתוכניות הצהריים של
ID&T
של פעם ואפילו יש הרבה במות בפסטיבלים הולנדיים שהמוזיקה הזו מככבת בהם.
תודה חברים 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.