TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אנטיתזה
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Glenn-Holmes on Dec-14-2009 05:03:

אנטיתזה

די מדהים שבזמן שהפורום הזה יצא לשנת חורף דברים מענייינים מאוד מתפתחים בארץ בנוגע לטראנס ועושה רושם שים של ביקורים מאוד מעניינים יציף אותנו בקרוב כולל ביקור של הרכב מהאהובים ביותר בעולם הטראנס שביקר כאן לאחרונה לפני כמעט 6 שנים....
אז נו, אולי מסיבות יעירו את כולם מתרדמת החורף?


Posted by Viber on Dec-15-2009 01:40:

Re: אנטיתזה

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ועושה רושם שים של ביקורים מאוד מעניינים יציף אותנו בקרוב כולל ביקור של הרכב מהאהובים ביותר בעולם הטראנס שביקר כאן לאחרונה לפני כמעט 6 שנים....



And who those people might be?

מעל ומעבר? חסרי האמונה?

רק אל תגיד לי שהדרך החוצה מהמערב באים לפה...


Posted by gold mine on Dec-15-2009 17:31:

סביר להניח שלאזור הצפון הם לא כל כך יגיעו,

תפרסמו את המיקום וכל זה,

שגם אני יהנה קצת ממוסיקה איכותית...


Posted by uzi on Dec-15-2009 21:44:

quote:
Originally posted by Viber
And who those people might be?

מעל ומעבר? חסרי האמונה?

רק אל תגיד לי שהדרך החוצה מהמערב באים לפה...


חחחחחחחחחחחחחחחח זה היה טוב!
אפילו אם יביאו לפה עכבר-מת, זה יהיה טוב.


Posted by mitre on Dec-16-2009 00:22:

זה מה שאני יודע
Markus Schultz:
01-14-2010 Haoman Jerusalem
01-15-2010 Forum Beer Sheva
01-16-2010 Lona Haifa
01-18-2010 Haoman Tel Aviv


Posted by Viber on Dec-16-2009 01:58:

שמתם לב שהגעה של אומן לישראל - בכל ז'אנר היא סימן לדעיכה של הקריירה שלו?

כאילו הם יושבים עם הסוכנים שלהם ואומרים

Ahh fuck it, book us to these 3rd world countries!


רק במוזיקה אלק' זה הפוך, אם הם מצליחים אז סימן שרוצים אותם ושמעו עליהם גם במדינות אחרות, אבל אם הם מצליחים - אז סימן שהם התמסחרו וכולנו יודעים מה זה אומר...

quote:
Originally posted by uzi
חחחחחחחחחחחחחחחח זה היה טוב!
אפילו אם יביאו לפה עכבר-מת, זה יהיה טוב.


עזוב, זאת נשמעת לי כמו מלכודת עכברים.

הייתי רוצה שיביאו לפה את בן-כלאיים


מה קורה עם נחש המים אגב? הוא עדיין מוציא טראקים?


Posted by benji904 on Dec-16-2009 17:36:

בן-כלאיים

נחש המים


Those two specifically I couldn't decipher...enlighten me please


Posted by Viber on Dec-16-2009 21:00:

בני כלאיים הלא הם הייבריד
ונחש המים הלא הוא היידרויד.


Posted by Glenn-Holmes on Dec-16-2009 23:29:

quote:
Originally posted by gold mine
סביר להניח שלאזור הצפון הם לא כל כך יגיעו,

תפרסמו את המיקום וכל זה,

שגם אני יהנה קצת ממוסיקה איכותית...


מי אתה?
נפרסם מה שצריך כשיהיו פרטים אבל באמת, טוב שהתעוררת, אם לא תכתוב כאן, אף אחד לא יפרסם כלום כי לא יהיה מי שיקרא...


ולכל המנחשים, הניחוש הראשון היה הנכון.
אבאב אנד ביונד.
תאריך?
בואו נמתין קצת...אבל זה ודאי


Posted by DvJ on Dec-17-2009 01:36:

Mark Eteson ב31


Posted by LA© on Dec-19-2009 23:28:

אמן... הלוואי וזה אכן יקרה

לא מתה על שולץ, אבל יפה שהוא מגיע גם לחיפה ובאר שבע! אחלה בוקינג בסה"כ...

איזה עוד מסיבות יש באופק?

איפה מופיע
Mark Eteson
??

אני בארץ עד תחילת ינואר, אני נורא מנותקת מהסצנה בארץ ולכן אין לי משוג אם יש בתקופה שאני פה מסיבות טובות.. אבל אם יש, תגידו, ואהיה שמה


Posted by Glenn-Holmes on Dec-20-2009 22:44:

quote:
Originally posted by LA©
אמן... הלוואי וזה אכן יקרה

לא מתה על שולץ, אבל יפה שהוא מגיע גם לחיפה ובאר שבע! אחלה בוקינג בסה"כ...

איזה עוד מסיבות יש באופק?

איפה מופיע
Mark Eteson
??

אני בארץ עד תחילת ינואר, אני נורא מנותקת מהסצנה בארץ ולכן אין לי משוג אם יש בתקופה שאני פה מסיבות טובות.. אבל אם יש, תגידו, ואהיה שמה


את יכולה לקפוץ סתם לשמוע מוזיקה טובה עם חברים על כוס בירה
יש גם מקומות מגניבים כאלה בתל אביב


Posted by LA© on Dec-21-2009 08:55:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
את יכולה לקפוץ סתם לשמוע מוזיקה טובה עם חברים על כוס בירה
יש גם מקומות מגניבים כאלה בתל אביב


ברור שאפשר, אבל כאלו בילויים ומקומות מגניבים עם מוזיקה טובה לא חסרים לי שמה...
טראנס בארץ מאוד חסר לי.. אין מה לעשות, הקהל פה הרבה יותר חם וחיי, ושולח וייבס ואנרגיות טובות באוויר. לפחות לדעתי


אבל מה שבא ברוך הבא! העיקר זה האנשים שאיתך!! כייף בארץ לא משנה מה עושים בסה"כ חחח


Posted by sh33p on Dec-23-2009 03:10:

אילן נו באמתתתתתתתת
זה מה שיעיר את הפורום?

X חצי מפה עברו למקום
Y החצי השני עבר למקום

ה3 אנשים שנשארו לא שומעים בכלל טראנס
הפורום הגלובאלי הוא בכלל לא טראנס, תנסה לפתוח טופיק במיוזיק דיסקשן על ארמין
ותראה את התגובות



לגבי מעל ומעבר...
אני שם, לשים וי ענק על חלום ילדות...


Posted by benji904 on Dec-23-2009 13:30:

ה3 אנשים שנשארו לא שומעים בכלל טראנס

Speak for others, some people are still alive & kicking, and yes, listening to trance...


Posted by uzi on Dec-27-2009 14:34:

quote:
Originally posted by sh33p
אילן נו באמתתתתתתתת
זה מה שיעיר את הפורום?

X חצי מפה עברו למקום
Y החצי השני עבר למקום

ה3 אנשים שנשארו לא שומעים בכלל טראנס
הפורום הגלובאלי הוא בכלל לא טראנס, תנסה לפתוח טופיק במיוזיק דיסקשן על ארמין
ותראה את התגובות



לגבי מעל ומעבר...
אני שם, לשים וי ענק על חלום ילדות...

ORDER! ORDER IN THE HOUSE (or trance, whatever suits you)!

sh33p אדון
לאור התגובה הנ"ל אתה מואשם בסעיפים הבאים:
1) התאכזבות מאילן לשוא.
2) התלוננות על "עייפות" הפורום.
3) התלוננות על מיקום מגורי אנשי הפורום.
4) האשמות כזב על חוסר התשוקה לטראנס בקרב אנשי הפורום.
5) הטלת ספק בפורום הגלובאלי.
6) רמיזה קלה-קלה, מרומזת, על הכפשת שמו של ארמין בפורום.
7) הצבת סמיילי כחול מזועזע ומפוחד.
8) שימוש מעל ומעבר בשמם המפורש של "אבוב אנד ביונד" בעיברית.
9) הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה, תוך ניקור עיניים מחפיר לאלו שנבצר מהם מלהגשים את חיבתם להרכב הטראנס הבריטי המשובח.

והרי פסק הדין:
1) ראשית כל, מעל לכל ספק, אילן אשם- תמיד!
ואתה אמור לו:
"כי מוד אתה, וגורל הטראנס הישראלי נתון הוא בידך. מוד-תעמוד בפינה עם הפנים לקיר!".
2) חובה עליך, מר "שיפ", לעודד ולתרום מזמנך הפנוי לטובת הפורום, חבריו וסתם עוברי-אורח, בכתיבה, בשיר, בהמלצות, בדיבור חיובי ושאר שטויות.
3) מהיום, מר שיפ, עליך לפאר ולרומם, להאדיר ולהעצים את מוזיקת הטראנס בישראל באמצעות ניגון עלי ופילה ב"פול ווליום" בקרב שכניך.
4) כמו כן, יוטל עליך, אדון שיפ היקר, לקרוא בחזרה לאותם פורשי פורום עריריים שאיבדו את דרכם לפורומים אחרים.
5) לבל תעורר לשון הרע בקרב בליינים ו/או מעריצים של מר ואן ביורן יהיה עליך לשים את הקומפילציה האחרונה של הלה על הראש ובקש מחילה וכפרה.
6) מהיום יחול עליך איסור השימוש בסמיילים ו/או אימוטיקונים למינהם- תשאיר את התענוג הזה רק לי.
7) בעקבות השימוש מעל ומעבר בשמם המפורש העיברי של ההרכב הבריטי, תאלץ לשנות את שימך ל"פאבו"- סתם כי זה מגניב.
8) ולסיום, בדבר הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה. הרי אני פוסק עליך לשחד את מנהלי "האומן 17" לשם הבאה מוגברת של אותו הרכב בריטי, החביב על חברי הפורום, לארצינו הקטנטונת.


Posted by Vortex_SA on Dec-27-2009 17:23:

quote:
Originally posted by uzi
ORDER! ORDER IN THE HOUSE (or trance, whatever suits you)!

sh33p אדון
לאור התגובה הנ"ל אתה מואשם בסעיפים הבאים:
1) התאכזבות מאילן לשוא.
2) התלוננות על "עייפות" הפורום.
3) התלוננות על מיקום מגורי אנשי הפורום.
4) האשמות כזב על חוסר התשוקה לטראנס בקרב אנשי הפורום.
5) הטלת ספק בפורום הגלובאלי.
6) רמיזה קלה-קלה, מרומזת, על הכפשת שמו של ארמין בפורום.
7) הצבת סמיילי כחול מזועזע ומפוחד.
8) שימוש מעל ומעבר בשמם המפורש של "אבוב אנד ביונד" בעיברית.
9) הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה, תוך ניקור עיניים מחפיר לאלו שנבצר מהם מלהגשים את חיבתם להרכב הטראנס הבריטי המשובח.

והרי פסק הדין:
1) ראשית כל, מעל לכל ספק, אילן אשם- תמיד!
ואתה אמור לו:
"כי מוד אתה, וגורל הטראנס הישראלי הוא בידך. מוד-תעמוד בפינה עם הפנים לקיר!".
2) חובה עליך, מר "שיפ", לעודד ולתרום מזמנך הפנוי לטובת הפורום, חבריו וסתם עוברי-אורח, בכתיבה, בשיר, בהמלצות, בדיבור חיובי ושאר שטויות.
3) מהיום, מר שיפ, עליך לפאר ולרומם, להאדיר ולהעצים את מוזיקת הטראנס בישראל באמצעות ניגון עלי ופילה ב"פול ווליום" בקרב שכניך.
4) כמו כן, יוטל עליך, אדון שיפ היקר, לקרוא בחזרה לאותם פורשי פורום עריריים שאיבדו את דרכם לפורומים אחרים.
5) לבל תעורר לשון הרע בקרב בליינים ו/או מעריצים של מר ואן ביורן יהיה עליך לשים את הקומפילציה האחרונה של הלה על הראש ובקש מחילה וכפרה.
6) מהיום יחול עליך איסור השימוש בסמיילים ו/או אימוטיקונים למינהם- תשאיר את התענוג הזה רק לי.
7) בעקבות השימוש מעל ומעבר בשמם המפורש העיברי של ההרכב הבריטי, תאלץ לשנות את שימך ל"פאבו"- סתם כי זה מגניב.
8) ולסיום, בדבר הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה. הרי אני פוסק עליך לשחד את מנהלי "האומן 17" לשם הבאה מוגברת של אותו הרכב בריטי, החביב על חברי הפורום, לארצינו הקטנטונת.


העניין הזה סביב ארמין אף פעם לא היה ברור לי... מה הדיל? רק אותי התוכנית שלו לא כזו מלהיבה?


Posted by Glenn-Holmes on Dec-27-2009 21:53:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
העניין הזה סביב ארמין אף פעם לא היה ברור לי... מה הדיל? רק אותי התוכנית שלו לא כזו מלהיבה?


כנראה...

אני לא אגיד שאני אוהב הכל או אפילו את הרוב. אבל יש ךפרקים שאני מוצא את עצמי חוזר שוב ושוב לאותם 6-7 קטעים שממש ריגשו אותי.
מעל להכל אני אוהב את התוכנית ועוקב אחריה ברמות שונות של אדיקות כבר יותר מ-5 שנים. אני בטוח שיש עוד תוכניות טובות בטראנמס, לי פשוט אין זמן לחפור רק בזה. בשביל אנשים כמוני התוכנית של ארמין היא תמצית טובה בהחלט של מה שטוב וחדש בטראנס. (לא תמיד בסדר הזה, לפעמים זה רק מה שחדש...אבל כנראה שזה גם ענין של טעם...)


וגבי הפוסט של עוזי:
להדפיס, לגזור, ללכת לחנות תמונות, לבקש מסגרת בגודל המתאים ולתלות על הקיר את הפוסט הכי משעשע שקראתי השנה.
ישר כוח








נ.ב.

קרדיט לשיפ על השליפה מהבוידעם של הפרצופון האהוב עלי כאן


Posted by uzi on Dec-28-2009 12:59:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
העניין הזה סביב ארמין אף פעם לא היה ברור לי... מה הדיל? רק אותי התוכנית שלו לא כזו מלהיבה?

הדבר היחיד בימינו שמלהיב אצל ארמין הוא הקריירה שלו.
הוא והתוכנית שלו נחמדים וותיקים מאוד בשטח והם נהיו לסמל יותר מאשר עניין.


Posted by uzi on Dec-28-2009 13:07:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
וגבי הפוסט של עוזי:
להדפיס, לגזור, ללכת לחנות תמונות, לבקש מסגרת בגודל המתאים ולתלות על הקיר את הפוסט הכי משעשע שקראתי השנה.
ישר כוח


Posted by Viber on Dec-28-2009 13:40:

עוזי, חבל שלא משלמים לך פה לפי מילה, יש לך אינטרנט בעבודה או משהו?


ומיזה המארק איטסון הזה? איזה בין טיפוחים של ארמין או טיאסטור??


Posted by benji904 on Dec-28-2009 13:53:

quote:
Originally posted by Viber
עוזי, חבל שלא משלמים לך פה לפי מילה, יש לך אינטרנט בעבודה או משהו?


ומיזה המארק איטסון הזה? איזה בין טיפוחים של ארמין או טיאסטור??


He is an epic energy provider


Posted by Viber on Dec-28-2009 14:22:

quote:
Originally posted by benji904
He is an epic energy provider



שיבדקו אם הוא יכול להיות קמע של קבוצת אן.בי.איי אם כך.


Posted by uzi on Jan-02-2010 16:05:

quote:
Originally posted by Viber
עוזי, חבל שלא משלמים לך פה לפי מילה, יש לך אינטרנט בעבודה או משהו?


ומיזה המארק איטסון הזה? איזה בין טיפוחים של ארמין או טיאסטור??

הרבה זמן לא הייתי פה והחלטתי לשתף ולספר את מה שיש לי בלב.
היה לי גם זמן פנוי בימים האחרונים.

בנוגע ל
Mark Eteson
אני מכיר 2-3 טראקים שלו והם דיי טובים.
בהופעה שהתקיימה ב"אומן 17" (31.12.2009), מארק היה נהדר, חבל שהווליום והעשן היו נוראים.
מארק אטסון ניגן טראנס מלודי מרומם וגם ווקלים חמודים לאללה!
הוא גם ניגן בסוף קלאסיקות.
דעו לכם שהוא נתן הופעה וסט שלא היו מביישים את ארמין, הוא אפילו דומה לו קצת.
זה היה אמור להיות ה-הופעה בשבילי ולמרות אטמי האוזניים סבלנותי הייתה מוגבלת לשתיים בלבד.


Posted by benji904 on Jan-02-2010 16:09:

quote:
Originally posted by uzi
הרבה זמן לא הייתי פה והחלטתי לשתף ולספר את מה שיש לי בלב.
היה לי גם זמן פנוי בימים האחרונים.

בנוגע ל
Mark Eteson
אני מכיר 2-3 טראקים שלו והם דיי טובים.
בהופעה שהתקיימה ב"אומן 17" (31.12.2009), מארק היה נהדר, חבל שהווליום והעשן היו נוראים.
מארק אטסון ניגן טראנס מלודי מרומם וגם ווקלים חמודים לאללה!
הוא גם ניגן בסוף קלאסיקות.
דעו לכם שהוא נתן הופעה וסט שלא היו מביישים את ארמין, הוא אפילו דומה לו קצת.
זה היה אמור להיות ה-הופעה בשבילי ולמרות אטמי האוזניים סבלנותי הייתה מוגבלת לשתיים בלבד.


What, you were there?! Nice, my compliments...funny I missed you. The atmosphere and musical provisions were electrifying indeed. You're planning to come to Above & Beyond as well? (Schulz I can only attend in Jerusalem...)


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.