TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אנטיתזה
Pages (2): [1] 2 »
אנטיתזה
די מדהים שבזמן שהפורום הזה יצא לשנת חורף דברים מענייינים מאוד מתפתחים בארץ בנוגע לטראנס ועושה רושם שים של ביקורים מאוד מעניינים יציף אותנו בקרוב כולל ביקור של הרכב מהאהובים ביותר בעולם הטראנס שביקר כאן לאחרונה לפני כמעט 6 שנים....
אז נו, אולי מסיבות יעירו את כולם מתרדמת החורף?
Re: אנטיתזה
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes ועושה רושם שים של ביקורים מאוד מעניינים יציף אותנו בקרוב כולל ביקור של הרכב מהאהובים ביותר בעולם הטראנס שביקר כאן לאחרונה לפני כמעט 6 שנים.... |
סביר להניח שלאזור הצפון הם לא כל כך יגיעו,
תפרסמו את המיקום וכל זה,
שגם אני יהנה קצת ממוסיקה איכותית...
| quote: |
| Originally posted by Viber And who those people might be? מעל ומעבר? חסרי האמונה? רק אל תגיד לי שהדרך החוצה מהמערב באים לפה... |
זה מה שאני יודע
Markus Schultz:
01-14-2010 Haoman Jerusalem
01-15-2010 Forum Beer Sheva
01-16-2010 Lona Haifa
01-18-2010 Haoman Tel Aviv
שמתם לב שהגעה של אומן לישראל - בכל ז'אנר היא סימן לדעיכה של הקריירה שלו?
כאילו הם יושבים עם הסוכנים שלהם ואומרים
Ahh fuck it, book us to these 3rd world countries!
רק במוזיקה אלק' זה הפוך, אם הם מצליחים אז סימן שרוצים אותם ושמעו עליהם גם במדינות אחרות, אבל אם הם מצליחים - אז סימן שהם התמסחרו וכולנו יודעים מה זה אומר...
| quote: |
| Originally posted by uzi חחחחחחחחחחחחחחחח זה היה טוב! אפילו אם יביאו לפה עכבר-מת, זה יהיה טוב. |
בן-כלאיים
נחש המים
Those two specifically I couldn't decipher...enlighten me please
בני כלאיים הלא הם הייבריד
ונחש המים הלא הוא היידרויד.
| quote: |
| Originally posted by gold mine סביר להניח שלאזור הצפון הם לא כל כך יגיעו, תפרסמו את המיקום וכל זה, שגם אני יהנה קצת ממוסיקה איכותית... |
Mark Eteson ב31
אמן... הלוואי וזה אכן יקרה
לא מתה על שולץ, אבל יפה שהוא מגיע גם לחיפה ובאר שבע! אחלה בוקינג בסה"כ...
איזה עוד מסיבות יש באופק?
איפה מופיע
Mark Eteson
??
אני בארץ עד תחילת ינואר, אני נורא מנותקת מהסצנה בארץ ולכן אין לי משוג אם יש בתקופה שאני פה מסיבות טובות.. אבל אם יש, תגידו, ואהיה שמה

| quote: |
| Originally posted by LA© אמן... הלוואי וזה אכן יקרה לא מתה על שולץ, אבל יפה שהוא מגיע גם לחיפה ובאר שבע! אחלה בוקינג בסה"כ... איזה עוד מסיבות יש באופק? איפה מופיע Mark Eteson ?? אני בארץ עד תחילת ינואר, אני נורא מנותקת מהסצנה בארץ ולכן אין לי משוג אם יש בתקופה שאני פה מסיבות טובות.. אבל אם יש, תגידו, ואהיה שמה |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes את יכולה לקפוץ סתם לשמוע מוזיקה טובה עם חברים על כוס בירה יש גם מקומות מגניבים כאלה בתל אביב |

אילן נו באמתתתתתתתת
זה מה שיעיר את הפורום?
X חצי מפה עברו למקום
Y החצי השני עבר למקום
ה3 אנשים שנשארו לא שומעים בכלל טראנס
הפורום הגלובאלי הוא בכלל לא טראנס, תנסה לפתוח טופיק במיוזיק דיסקשן על ארמין
ותראה את התגובות
לגבי מעל ומעבר...
אני שם, לשים וי ענק על חלום ילדות...
ה3 אנשים שנשארו לא שומעים בכלל טראנס
Speak for others, some people are still alive & kicking, and yes, listening to trance...

| quote: |
| Originally posted by sh33p אילן נו באמתתתתתתתת זה מה שיעיר את הפורום? X חצי מפה עברו למקום Y החצי השני עבר למקום ה3 אנשים שנשארו לא שומעים בכלל טראנס הפורום הגלובאלי הוא בכלל לא טראנס, תנסה לפתוח טופיק במיוזיק דיסקשן על ארמין ותראה את התגובות לגבי מעל ומעבר... אני שם, לשים וי ענק על חלום ילדות... |
| quote: |
| Originally posted by uzi sh33p אדון לאור התגובה הנ"ל אתה מואשם בסעיפים הבאים: 1) התאכזבות מאילן לשוא. 2) התלוננות על "עייפות" הפורום. 3) התלוננות על מיקום מגורי אנשי הפורום. 4) האשמות כזב על חוסר התשוקה לטראנס בקרב אנשי הפורום. 5) הטלת ספק בפורום הגלובאלי. 6) רמיזה קלה-קלה, מרומזת, על הכפשת שמו של ארמין בפורום. 7) הצבת סמיילי כחול מזועזע ומפוחד. 8) שימוש מעל ומעבר בשמם המפורש של "אבוב אנד ביונד" בעיברית. 9) הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה, תוך ניקור עיניים מחפיר לאלו שנבצר מהם מלהגשים את חיבתם להרכב הטראנס הבריטי המשובח. והרי פסק הדין: 1) ראשית כל, מעל לכל ספק, אילן אשם- תמיד! ואתה אמור לו: "כי מוד אתה, וגורל הטראנס הישראלי הוא בידך. מוד-תעמוד בפינה עם הפנים לקיר!". 2) חובה עליך, מר "שיפ", לעודד ולתרום מזמנך הפנוי לטובת הפורום, חבריו וסתם עוברי-אורח, בכתיבה, בשיר, בהמלצות, בדיבור חיובי ושאר שטויות. 3) מהיום, מר שיפ, עליך לפאר ולרומם, להאדיר ולהעצים את מוזיקת הטראנס בישראל באמצעות ניגון עלי ופילה ב"פול ווליום" בקרב שכניך. 4) כמו כן, יוטל עליך, אדון שיפ היקר, לקרוא בחזרה לאותם פורשי פורום עריריים שאיבדו את דרכם לפורומים אחרים. 5) לבל תעורר לשון הרע בקרב בליינים ו/או מעריצים של מר ואן ביורן יהיה עליך לשים את הקומפילציה האחרונה של הלה על הראש ובקש מחילה וכפרה. 6) מהיום יחול עליך איסור השימוש בסמיילים ו/או אימוטיקונים למינהם- תשאיר את התענוג הזה רק לי. 7) בעקבות השימוש מעל ומעבר בשמם המפורש העיברי של ההרכב הבריטי, תאלץ לשנות את שימך ל"פאבו"- סתם כי זה מגניב. 8) ולסיום, בדבר הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה. הרי אני פוסק עליך לשחד את מנהלי "האומן 17" לשם הבאה מוגברת של אותו הרכב בריטי, החביב על חברי הפורום, לארצינו הקטנטונת. |
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA העניין הזה סביב ארמין אף פעם לא היה ברור לי... מה הדיל? רק אותי התוכנית שלו לא כזו מלהיבה? |
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA העניין הזה סביב ארמין אף פעם לא היה ברור לי... מה הדיל? רק אותי התוכנית שלו לא כזו מלהיבה? |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes וגבי הפוסט של עוזי: להדפיס, לגזור, ללכת לחנות תמונות, לבקש מסגרת בגודל המתאים ולתלות על הקיר את הפוסט הכי משעשע שקראתי השנה. ישר כוח |
עוזי, חבל שלא משלמים לך פה לפי מילה, יש לך אינטרנט בעבודה או משהו?
ומיזה המארק איטסון הזה? איזה בין טיפוחים של ארמין או טיאסטור??
| quote: |
| Originally posted by Viber עוזי, חבל שלא משלמים לך פה לפי מילה, יש לך אינטרנט בעבודה או משהו? ומיזה המארק איטסון הזה? איזה בין טיפוחים של ארמין או טיאסטור?? |
| quote: |
| Originally posted by benji904 He is an epic energy provider |
| quote: |
| Originally posted by Viber עוזי, חבל שלא משלמים לך פה לפי מילה, יש לך אינטרנט בעבודה או משהו? ומיזה המארק איטסון הזה? איזה בין טיפוחים של ארמין או טיאסטור?? |
| quote: |
| Originally posted by uzi הרבה זמן לא הייתי פה והחלטתי לשתף ולספר את מה שיש לי בלב. היה לי גם זמן פנוי בימים האחרונים. בנוגע ל Mark Eteson אני מכיר 2-3 טראקים שלו והם דיי טובים. בהופעה שהתקיימה ב"אומן 17" (31.12.2009), מארק היה נהדר, חבל שהווליום והעשן היו נוראים. מארק אטסון ניגן טראנס מלודי מרומם וגם ווקלים חמודים לאללה! הוא גם ניגן בסוף קלאסיקות. דעו לכם שהוא נתן הופעה וסט שלא היו מביישים את ארמין, הוא אפילו דומה לו קצת. זה היה אמור להיות ה-הופעה בשבילי ולמרות אטמי האוזניים סבלנותי הייתה מוגבלת לשתיים בלבד. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.