TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה זה טראנס עבורכם?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Glenn-Holmes on Dec-16-2009 23:38:

מה זה טראנס עבורכם?

"95 אחוז מהטראנס היום זה חרא"
"הטראנס של היום שונה מהטראנס של פעם"
הטראנס מת"

כל אלו הם רק מבחר ציטוטים שבדרך כלל יוצאים מפי אנשים כדי לתאר מצב מנטלי אצלם שנכון לתקופה מסוימת.
אני שומע אותם כבר מ-2001...די נמאס את האמת ... ובכל זאת, זה המקום לברר אצלכם, מהו טראנס עבורכם היום לקראת 2010.
מה אתם חושבים על המוזיקה? מה חשבתם בעבר? ומה דעתכם לקראת העתיד.?


Posted by uzi on Dec-17-2009 16:11:

Trance & Philosophy- מוזיקה טובה וקצת על החיים

אהבתי את הנושא ואני חייב לענות עליו בהתיחסות רחבה ועמוקה.

היום, בעידן המודרני, כל סגנונות המוזיקה זמינים מאוד באמצעי התקשורת ובחנויות.
אין יותר שיאים פורצי דרך מבחינת סיגנונות מוזיקליים.
יש חומרים טובים אך אין מהפכות של סגנונות חדשים.
גם אם יש סגנון חדש (או מוזר) אז הוא מתקבל (פחות או יותר) כי יש פתיחות.
אל תשכחו, יש חידושים ופיתוחים בתחום הכלים לעשייה ויצירה מוזיקלית.

בעשור או שניים האחרונים יש כל כך הרבה סגנונות מוזיקליים וכל כך הרבה חומרים שדומים לסגנונות אחרים קודמים.
הגבולות וההגדרות כבר לא ממש מדוייקות ומושלמות.
גם כשאני אומר טראנס מלודי ומרומם בסיגנון
Super8
הוא לא בדיוק כמו הסיגנון המלודי והמרומם של
Aly & fila.
מה שדומה הוא הרעיון, הבניה, הגישה וההרגשה, מהם נגזר הסיגנון שדומה להם.

מוסיקה היא שאלה של טעם, של היוצר ושל המאזין.
המושג "טוב-טעם" אצל שניהם, לא שקול למושגים כמו "מיינ-סטרים", "פופולאריות" ו"איכות", כמו בעשורים הקודמים.
מה יצא? היום כל אחד מגדיר את עצמו ואת מה שהוא עושה ואוהב אחרת.

המושג "טראנס של פעם", לדעתי, היה במהלך שנות ה 90 בזכות יוצרים\מפיקים כמו:
ferry corsten, tiesto, Pieter W. Bervoets & Marinus Benno de Goeij (rank1), m.i.k.e. (push), johan gielen, Paul van Dyk, above & beyond.
הם היו נחשבים למיוחדים ופורצי דרך כי אז הכל היה חדש.

היום כל אחד יכול ללכת ולקנות את תוכנות ההפקה המוזיקלית הטובות בעולם, זה לא בשמיים להקים סטודיו בייתי בחדר השינה.
לא נדרש ציוד רב מדי ויקר מדי. בתי ספר ללימודי מוזיקה-אלקטרונית הם לא נדירים.
אם חוסכים את הטיול לחו"ל אז אפשר לגשת וללמוד שם, או לחסוך וללמוד מספרים.
כל התעשיה העולמית והמסחר מביאים "מוזיקה להמונים" גם ליוצר וגם למאזין.
גישה זו הולידה הרבה מוזיקה חדשה אך לא חדשנית, הנוצרת מאותם הכלים והאמצעים.
לכן היום הכל נשמע דומה, עשוי דומה, בנוי דומה, בטכניקה ושיטה דומה, ולעיתים מאותם חומרים ואמצעים ישנים בשינוי קל.
התופעות הללו ממעיסות את המוזיקה מאוד.
פתאום, יכול אדם בבייתו שלו ובנוחיותו להפיק (פחות או יותר) את מה זיכה את פרי קורסטן בפרסים רבים במהלך שנות ה 90.
אם יש לו לאדם גם ידע, ניסיון, ציוד וכלים מתאימים אולי אפילו יוכל להפיק יותר טוב ואיכותי מאדון קורסטן.
גם המונח "איכותי" הוא כל כך סובייקטיבי ולא ברור.

הטענה "95 אחוז מהטראנס היום זה חרא" אולי נכון בגלל שהכל דומה (לפעמים אפילו מעתיק ודוגם).
יש הצפה של חומרים מכל העולם. לעיתים אפילו אותם חומרים משוחררים שוב ושוב, במקומות שונים, בזמנים שונים ובחידושים שונים.
זה מרגיש כאילו כבר שום דבר לא מרגש, כאילו שמענו כבר את הכל, שהכל בינוני וטחון למוות.

תמיד אנו חוזרים לשאלת הטעם האישי, מבחינת המאזין והיוצר.
מוזיקה תמיד תיהיה טובה אם היא עונה לך על מה שאתה רוצה או צריך.
לפי השיר של דני רובס: "מוסיקה היא כמו תרופה לנקודה כואבת.".
אני יכול לומר על עצמי, שבדרך כלל (לא תמיד) מנגינה טובה, עשירה ומרגשת הופכת את היצירה המוזיקאלית לאיכותית ומעניינת.

הטענה "הטראנס של היום שונה מהטראנס של פעם" זה הרבה בגלל אומנים ויוצרים מכל קצבות העולם שהרחיבו (יותר מדי) את הטראנס כסיגנון.
יש כאלו שאף טעו והטעו בהגדרתם את מאזיניהם.
ארמין התראיין לתחנת שידורים אינטרנטית במשך כשעה והסביר שלדעתו יש כל כך הרבה סיגנונות "דאנס" אלקטרוניים ושחזונו הוא שבעתיד הכל יקרא טראנס (כמו זרימה, תודעה, מצב).
זוהי הסיבה לשם תוכניתו בה הוא משדר מבחר מכל הספקטרום ובונה סט עולה ומתגבר.
התוכניות של ארמין ואומני טראנס רבים כמותו, מנגנות קשת רחבה של סגנונות, מבלאדות אלקטרוניות, פופ-אלקטרוני ועד כמעט פסיכודאלי.
כך שאפילו הגדרה טכנית של "טראנס" כסיגנון מוזיקאלי אלקטרוני ב
140 bpm
איננה משקפת נכונה.
כשהספטרום כל כך רחב והכל נקרא "טראנס" אז ברור שהיה שינוי. הסיגנון התרחב ותחתו התרחבה כמות החרא (סליחה על הביטוי).

הטענה "הטראנס מת" או גוסס היא כל כך בעייתית, ערטילאית ומכלילה.
בואו ונשאל הפוך, כיצד תגדירו סיגנון מוזיקאלי חי?
האים קיום חיי לילה נחשב לטראנס חי? האים רווחיות כלכלית מטראנס מחייה אותו? האים מכירות, תעשייה, הופעות מקישות על חיות הטראנס?
מבחינתי, אם מפיק טראנס אנונימי, שחי בסוף העולם, מלחין יצירת מופת מרגשת אז הטראנס חיי!

התקשורת העולמית במאה ה 20 פרצה גבולות. העידן שלנו פורץ גבולות. ההגדרות כבר לא ממש מתאימות.
עולם הסיגנונות במוזיקה הוא רב מאוד ונשאלת בסופו של יום השאלה מה מוצא חן בעיני ומה טוב לי.

אילן צודק באומרו: "כל אלו הם רק מבחר ציטוטים שבדרך כלל יוצאים מפי אנשים כדי לתאר מצב מנטלי אצלם שנכון לתקופה מסוימת.".
רק הרשה לי להזכיר לך שכל ההיסטוריה העולמית כתובה בסובייקטיביות של ההיסטוריונים. הכל תלוי במיהם אותם ההיסטוריונים, השקפת עולמם וצורת כתיבתם.
ברור שכל הטענות הללו הן דעות שהעובדות בהן מטושטשות. אנחנו מנסים להבין למה, מה קרה פה, למה אנחנו מדברים כך על המוזיקה שאהבנו.

במהלך השנים טראנס היה עבורי הרבה מאוד דברים, כגון:
01) תחכום מוזיקאלי, גם בהפקתו וגם בשמיעתו.
02) שפע של צלילים מגוונים. מכל צליל אפשר לעשות טראנס. לכל צליל יש מקום, גם אם הוא לבדו נשמע מוזר.
03) הרמוניות מעניינות, מגוונות ומורכבות.
04) מהירות מוזיקאלית ורגשית.
05) אנרגיה.
06) היסחפות רגשית או נפשית.
07) רגש.
08) דם חדש של מנגינות. גם קטע שעשוי משני אקורדים יכול לרגש עד דמעות.
09) חדשנות (חדיש).
10) לא עוד מוזיקה שיגרתית, פשטנית, רדודה ויומיומית ששמענו כמוה כל חיינו. יש אלטרנטיבה.
11) ובלי פלצנות, סוג של מרד נעורים ותענוג מהחיים.

היום, כל הדברים הללו שמניתי לא בדיוק נענים מהרבה סיבות שחלכן תלויות בי וחלק בסצנה, בתעשיה ובאומנים.
לא אדבר בכלל על הכמויות ההיסטריות של חומרים שאני לא אוהב, מחזורים וגם חידושים של אותם להיטי עבר שוב ושוב.
לעומת זאת, אל תשכחו שיותר מדי מדבר טוב יכול לפעמים להעיק על אדם ולהמעס.
בעידן עשיר, תעשייתי ומסחרי זה, יש יותר מדי מכל דבר ועלינו לסנן יותר ולחפש יותר עד שמוצאים מה אוהבים- זה מעצבן.
מה גם, שלא תמיד מוצאים מה שאוהבים ואז מותרים ומגיעים בטעות למסכנה שאין משהו טוב.
אנשים מחפשים לעיתים דברים חדשים ולא מבינים שזה מה שיש.

עידן האינטרנט הזניק את סצנת הטראנס קפיצה מטאורית מבחינת הפקה, פרסום, תרבות, איכות וכמות.
יש היום מעין הצפה של אומנים וחומרים. כל אחד רוצה להיות כוכב ועל הדרך יש הרבה חרא של מוזיקה.
חלק מהחומרים הללו נעשו בשביל להתפרנס בלבד.
בעבר המוזיקה בכלל והטראנס בפרט היו נעשים מתוך חשק ורגש אמיתי; מתוך צורך ממשי לאיזו חוייה קיצבית או סוחפת; מתוך עשייה מיוחדת ומרגשת.
היום יש יותר מדי חרטא-בארטא וכישרונות של להיט אחד. למה? כי ההפקה נהייתה יחסית קלה יותר וזולה יותר.
העומק הסנטימנטאלי, הרגשי והאיכותי של המוזיקה ניהייה "קצת" רדוד.

גם כשיש היום להיט חדש וטוב הוא בדרך כלל לא חדשני. למען האמת הוא דיי דומה לקודמיו.
שימו לב שהרבה אומנים לומדים מלהיטים קודמים לאחר מכן יוצרים בעצמם דברים דומים- משלל סיבות שקטונתי מלהחליט אם הם ראויות ואתיות.
עדיין יש כשרונות רבים וטובים בעולם. הם צריכים לעשות דברים עם עומק, תוכן ולהט אמיתיים.
זה קשה להם כי הם משתנים, מתבגרים, מתחדשים, מתאימים את עצמם למה שהולך... יש אילוצים ושיקולים, כספיים או לא, ללא סוף.

לדעתי העתיד לא יהיה טוב מבחינת "כמות החרא", אך הוא יהיה מקסים מבחינת פרסום, חשיפה, מהירות, נגישות.
ביימינו, קל לי ליצור קשר ולעקוב אחר כישרון חדש ומעולה מצ'כיה. הבעיה היא שקשה לגלות אותו בים אינסופי של חומרים ותכנים מכל העולם שאיכותם בספק.

מחבר: עוזי שורץ
17.12.2009


Posted by gold mine on Dec-17-2009 17:54:

המסמך של עוזי ארוך,

ואני קצת דיסלקט, קופצות לי העיניים בין השורות בצורה לא אחידה.

השאלה הגדולה היא מה מכניס אותך לטראנס,

וזה לא חייב להיות טראנס כמו שארמין או חבריו מנגנים

מבחינתי גם מינמל או אלקטרו טוב, או בערך השילוב של שניהם

זה הסגנון הכי טוב.

בכלל אני בחיפושים אחרי פרוגרסיב טוב,

ומדי פעם מתחשק לי איזה אפליפטינג חזק - אבל השוק לא מוציא שום יציאה טובה כזאת.


Posted by benji904 on Dec-18-2009 09:58:

Uzi's post: very interesting, very extensive, agree with a lot, also disagree with quite something, and a bit too long to quote

Anyhow, I know this may sound generalizing, but with Uzi, Viber and maybe some others I constantly have a feeling they share a certain aspect of trance (and good music generally) lovers, but denounce the other one: they do have a refined, activist, elitist, demanding stance regarding their desired/ideal music and its characteristics, but maybe reject a positive outlook of more inclusiveness/progression towards future developments and streams. This doesn't mean I advocate and personally pursue to include everything generic/mainsteam/whatever, but I don't see why today's spectrum of provided music can't fit into any given niche.
It's, at least for me personally, the same like I can get moved/uplifted/energetically blasted differently from a Daniel Kandi track, than from Technoboy, W&W, Rank 1, Marco V, Giuseppe Otaaviani etc. They all exude or emanate something different, but very attractive. True enough, whenever I hear Fly Away, Walhalla, Devotion (Armin RMX) there is that immensely important extra dimension of warm, nostalgic emotion, but current trance as appearing on ASOT 2009 or TATW can equally move me to tears. So the claim that most stuff is generic junk I can't possibly agree with, notwithstanding the fact that everybody will always continue to filter his stuff naturally.

----------------------------------

Trance has become one of my primary obsessions, sadly
It harks back to the cliche, but it is so salient to remind ourselves and so true: I know that for me and many others it is an expression of life and earthly motions itself, a pictorial sound display from this planetary existence and the sense that you want to escape and burst out of your own body and this existence. Trance is my form of escapism, but not per se in the negative sense; I'd say that 99.9% of this enterprise is only positively constructive for me (and all this coming from someone who lives under the marker of "religious").
When music and sound combinations have that combination (or particular, separate particles) of intriguing, beautiful, epic, euphoric, melodic, eternal melody/energy/drive, then I'm there to embrace it and find myself lost in a sea, or vacuum, of personal escapism.


Posted by uzi on Dec-18-2009 21:54:

בנג'י, תודה על הפרגון, הסבלנות, ההבנה, הקריאה וכתיבת הביקורת.

אני מבין ומסכים הרבה עם מה שכתבת. תנו לי לחדד עוד כמה פינות.

אני חייב להסביר לכם משהו על עצמי. יש אנשים שיכולים לשמוע את להקת
ABBA
כל ימי חייהם ולהיות מאושרים כל פעם מחדש מאותה המוזיקה.
אצלי חשוב גם למצוא דברים חדשים. זהו עצם העיניין, מכאן נובע הקונפליקט שאני דן עליו בהרחבה.

הייתה תקופה שהייתי מדבר כמוך, בנג'י, והייתי בטוח שממש טוב לי עם חומרים מודרניים וטובים.
גם לי הייתה תקופה שהייתי מכור ומבלי לשים לב הורדתי מאות ג'יגות שלא שמעתי מעולם.
בנג'י, היו לא מעט הופעות בארץ שנהנתי וצרחתי כמו משוגע וחיבקתי את פרי קורסטן כאילו הייתי ילד... כל זאת למרות חווית הדוחק, המחנק והווליום המייגעים.
מי שלא חווה הופעה, לא משנה של מי, לא יודע על איזו אקסטאזה מדובר.

משום מה עם השנים זה השתנה. ברגע שיהיה לך פחות זמן לטראנס אז אתה תתקשה למצוא, לסנן ולאתר מה שבאמת מיוחד וטוב.
אין לי סבלות, כח, עצבים, חשק, סימפטיה ותענוג לחיי לילה קשים כאלו.
יפה לראות שגם אתה, בנג'י, נכנסת לפילוסופיה, לרוחניות ולרגשנות של טראנס.
יכול להיות שלקראת גיל 30 אני מתחיל למצא את הטראנס, וכיום אני אוהב מאוד-מאוד את הפרוייקט של עידן רייכל, לדוגמא. יכול להיות שזה עיניין של החיים.

אני יכול לשמוע כל סוג מוזיקה, לנסות להתעניין ולנסות להתרגש ממנה.
אין לי בעיה עם כל מוזיקה שמנוגנת ברקע, אבל אני מתייחס בחיבורי על מוזיקה שמקשיבים לה במיוחד ומתרגשים ספציפית ממנה.
כשאני מטייל בקניון אין לי בעיה שקיילי מינו מתנגנת ברחבי החנויות, אני אפילו נהנה מזה ומזמזם את המנגינה.
אבל זאת לא מוזיקה שאני מתרגש ממנה, בורח איתה, מתנתק באמצעותה, נסחף ומתלהב בזכותה.

אין יותר מדי קידמה בטראנס, אני גם לא מתלונן על חדשנות. טראנס שאני מתרגש ממנו בדרך כלל נשמע באותו סגנון שאני אוהב.
ותאמין לי שהייתי מאזין למגוון עצום של תוכניות שמנגנות מגוון ושנחשבות מעולות בתחומן.

דרך אגב, גם אני אהבתי את האוסף
Universal Religion Chapter 4.
זה אוסף שהוא ממש טיפוסי לארמין ולסיגנון היפה שהוא נאמן לו בתוכניתו.
בעבר, לא כל אוסף שלו נשמע כך!

אנחנו אנשים שונים, כמובן, ויכול להיות שאתה מתרגש מכל מוזיקה יותר בקלות.
יכול להיות שאתה מאזין לתוכניות שבוחרות מבחר יפה שמתאים לך...
אך האים עברת וספרת את כל החומרים בסיגנון התוכנית, שמשוחררים בכל העולם, מעבר לטראק-ליסט של התוכנית?
אני בטוח שלא. על כל טראק טוב ששמעת בתוכנית, ישנם 1000 טראקים שבכלל לא בשבילך.
אל תמהר לומר שכל מוזיקה מודרנית ניתנת להנאה בנישה כזו או אחרת.
אני מדבר אתך על התמונה הגדולה ולא על 20 טראקים טובים מפה ומשם.

בחיבור שכחתי לכתוב על המועדונים וההפקות של חיי הלילה שמשפיעים רבות על חווית הטראנס והתרבות שלה- לטוב ולרע.
שחכתי לציין שיש מלא חברות מוזיקה מניפולטיביות שמטרתן הראשונה היא לשווק, להפיץ ולעשות כסף מכל חומר הבא ליד. חברות אלו מחליטות אילו חומרים להשמיע ולהציב על המדף, ואילו חומרים לא.

כל הדיבור והדיון הזה הוא על מוזיקה שאתה מוכן "למות" בשבילה ולא על שיר חביב של מדונה או ביונסה.
מהקטעים האלה שנוגעים בנפש, פורטים על מיתרי הלב, מרוממים את הנשמה והופכים אותך למאושר.


Posted by gold mine on Dec-19-2009 12:29:

טרד מעניין.....

המוסיקה שהכניסה אותי לטראנס לפני עשור בערך הייתה

cosmic gate

warp brothers

aquagen

שקניתי באילת goliat 10 האלבום

יש כזאת מוסיקה גם היום ?


Posted by sh33p on Dec-23-2009 03:47:

טראנס טראנס טראנס......

מאהבה לשנאה במשך 6 שנים...

התחיל טהור ובתולי והסתיים מיינסטרימי ומגעיל
מרמור יש והרבה אבל גם הרבה רגעים יפים של אושר.
מה שזכור לי ביותר בתקופה שהייתי שומע טראנס קבוע
זה הבועה שהייתי חי בה
לא היה לי אף פעם צורך לחפש מסביב מוזיקה אחרת
הייתי מקבל את כל הרגשות שרק ניתן לקבל כאשר הייתי שומע טראנס
ממלודיות עצובות, למלודיות שמחות
מטראקים מרקידים וסוחפים, לטראקים של סתלבט על החוף.

אולי זאת הסיבה שעכשיו אני שומר לטראנס טינה?

כיום, אין לי הרבה אהבה לטראנס
לא יודע אם זה אני או האומנים
אבל זה נראה כאילו כבר אין השקעה, אין חידוש
זה או ווקאלים שיכולים ללכת ישירות לאמ.טי.וי
או טראקים עם בייסליין פלצני בשילוב אלקטרו שהקשר בין זה לטראנס הוא מקרי בהחלט
או טראנס מלודי, שהנוסחה שלו עוברת מטראק לטראק
יש בודדים וטובים
אבל בשבילי זה פשוט לא זה...

אילן... הטראנס לא מת ולא ימות
הוא פשוט לא אותו טראנס שהתאהבתי בו


Posted by Viber on Dec-24-2009 00:48:

quote:
Originally posted by benji904
Uzi's post: very interesting, very extensive, agree with a lot, also disagree with quite something, and a bit too long to quote

Uzi, Viber and maybe some others I constantly have a feeling they share a certain aspect of trance (and good music generally) lovers, but denounce the other one: they do have a refined, activist, elitist, demanding stance regarding their desired/ideal music and its characteristics, but maybe reject a positive outlook of more inclusiveness/progression towards future developments and streams.


להפך! אני ועוזי מתלוננים שהכל נשמע אותו הדבר ושלא מחדשים הרבה.
המפיקים הם שלא מחדשים.
אני פתוח לגמרי לחידושים, ב-2006 היה באמת כיוון כזה של "טראנס חדש" ואז פתאום כל אותם האמנים כמו ניקלאס הארדינג ומרקוס נעלמו אל הצללים ולאחר שנה-שנתיים עניינים התחילו שוב לזרום לכיוון השלילי של הכל נשמע אותו הדבר ומלא בסופר-מסורים שמנים.

אני לא מבין לפעמים למה ז'אנרים כמו דראם אנד בייס והאוס (יכול להיות שכבר לא האוס) מושכים מפיקים חדשים שמחפשים סאונדים על הסינט ומחפשים ליצור תחושות חדשות ובטראנס כולם מעתיקים אחד מהשני ושולחים לארמין למרות שטראנס יכול להיות מגוון באותה המידה.


Posted by benji904 on Dec-24-2009 18:30:

quote:
Originally posted by Viber
להפך! אני ועוזי מתלוננים שהכל נשמע אותו הדבר ושלא מחדשים הרבה.
המפיקים הם שלא מחדשים.
אני פתוח לגמרי לחידושים, ב-2006 היה באמת כיוון כזה של "טראנס חדש" ואז פתאום כל אותם האמנים כמו ניקלאס הארדינג ומרקוס נעלמו אל הצללים ולאחר שנה-שנתיים עניינים התחילו שוב לזרום לכיוון השלילי של הכל נשמע אותו הדבר ומלא בסופר-מסורים שמנים.

אני לא מבין לפעמים למה ז'אנרים כמו דראם אנד בייס והאוס (יכול להיות שכבר לא האוס) מושכים מפיקים חדשים שמחפשים סאונדים על הסינט ומחפשים ליצור תחושות חדשות ובטראנס כולם מעתיקים אחד מהשני ושולחים לארמין למרות שטראנס יכול להיות מגוון באותה המידה.


You see, that is what I don't understand. I might not be completely objective, but apart from the reason of disliking the actual music character and sound image, what do you not consider novel, or at least quite novel and refreshing, regarding:

Marcel Woods
W&W
Jochen Miller
M6
Sied van Riel
Leon Bolier
Cliff Coenraad
Cosmic Gate
Ummet Ozcan

I'm not saying that they are my favourite producers, but some of their stuff I really like and they definitely explore interesting sound amalgamations and combinations, without that repetitive supersaw, as some would call it (which I do still love of course, but that's me.. )

It's just unfair and untrue claiming and stating that current trance is only boring, repetitive and uninspired


Posted by Vortex_SA on Dec-27-2009 07:45:

quote:
Originally posted by gold mine
טרד מעניין.....

המוסיקה שהכניסה אותי לטראנס לפני עשור בערך הייתה

cosmic gate

warp brothers

aquagen

שקניתי באילת goliat 10 האלבום

יש כזאת מוסיקה גם היום ?


תנסה:

http://www.youtube.com/watch?v=NjEN4iNELAA

אני מסכים עם בנג'י בעיקר, כמו בכל ז'אנר מוזיקלי, כאן בפורום תמיד תמצא אנשים שבשבילם הסגנון הוא משהו אישי וקיימים רגשות כלפיו, אין לי בעיה עם זה, כל עוד הרגש לצליל מסויים או סוג מסויים של סאונד לא מונע ממך מלהינות מדברים חדשים, ולדעתי זה מה שקורה היום, המעריצים החדשים של הז'אנר הם שמגדירים אותו. פשוט תנסו להינות מהעוצמות שיש היום, מורכבות מלודית כבר לא מספיקה לטראק טוב (מורכבות מלודית אף פעם לא היתה מתכון ליצירה מוזיקלית טובה לדעתי...) זה הקצב, הסידור של האירועים, והשאיבה פנימה לאווירה הם שעושים את השיר\טראק\יצירה למה שהוא. והיום דווקא יש מלא חידוש בקצבים, בשימוש של צלילים וכדומה.

הנה דוגמא שאני ספציפית מאוד אוהב

http://www.youtube.com/watch?v=y6QLatOb1Vk

הרבה שימוש בשאפל, בס מעניין מאוד, הרבה שינויי אפקטים ומקצבים שלא התאפשרו פשוט עד לא מזמן, ואפילו למכורים לדבר, מורכבות מלודית (נתון לשיפוט אישי)... פעם בהקלטה של סינטי הוא גם ככה היה נותן לך דיליי קטן ולא תמיד ישב בול במקום, היום אני יכול להגיד במדויק לכל כלי בכל מצב נתון איפה הוא ינגן איך למה וכמה, זאת העוצמה של היום...

ד"א גם פעם היה הרבה מוזיקה גרועה שתפסה גל על הטראנס, רק שפעם לא היה כזה זול להביא לכם לשמוע אותה, היום זה אפשרי וזה מכניס עוד טיפה כסף לחברת התקליטים, אין לי פתרון יותר טוב חוץ מללמוד לחפש את מה שאתה אוהב.


Posted by uzi on Dec-27-2009 10:40:

quote:
Originally posted by Viber
להפך! אני ועוזי מתלוננים שהכל נשמע אותו הדבר ושלא מחדשים הרבה.
המפיקים הם שלא מחדשים.
אני פתוח לגמרי לחידושים, ב-2006 היה באמת כיוון כזה של "טראנס חדש" ואז פתאום כל אותם האמנים כמו ניקלאס הארדינג ומרקוס נעלמו אל הצללים ולאחר שנה-שנתיים עניינים התחילו שוב לזרום לכיוון השלילי של הכל נשמע אותו הדבר ומלא בסופר-מסורים שמנים.

אני לא מבין לפעמים למה ז'אנרים כמו דראם אנד בייס והאוס (יכול להיות שכבר לא האוס) מושכים מפיקים חדשים שמחפשים סאונדים על הסינט ומחפשים ליצור תחושות חדשות ובטראנס כולם מעתיקים אחד מהשני ושולחים לארמין למרות שטראנס יכול להיות מגוון באותה המידה.

בימינו, קשה לי להאמין שאומנים יכולים לחדש ולרענן את סגנון הטראנס.
זה אומנם לא נורא רק חבל שיש כמויות של חומרים שנשמעות יותר מדי אותו דבר.
יש גם הרבה טראקים שפשוט מעפנים, כאלה שנותנים לך תחושה של "הינה עוד טראק בסיגנון שון טיאס".
מעין פשטנות כזו, שכאילו מכל קישקוש עושים טראק וכל אחד יכול לעשות טראנס.
ושיהיה ברור שאני מת על הטראקים הישנים של שון טיאס כולל התוכנית שלו (שכבר אין לי זמן לשמוע).

בנוגע ל"בריחת הכשרונות לסיגנונות אחרים" ו"חומרים דומים", זה מפני ש
"איפה שיש הצלחות יש גם הרבה שמנסים להשתלב".
ארמין, אבוב אנד ביונד, פרי קורסטן ועוד הם שמות מצליחים המתעסקים בעולם הטראנס.
ברור לנו שאומנים רבים אחרים ולייבים רבים ייצרו, ישווקו וידחפו את החומרים שלהם לכל מקום, גם אם מדובר בטראקים שפחות טובים.
על הדרך אנחנו מקבלים הרבה חרטא-ברטא כמאזינים, כתקליטנים, כלקוחות, כבליינים, וכולי.


Posted by uzi on Dec-27-2009 11:06:

quote:
Originally posted by sh33p
טראנס טראנס טראנס......

מאהבה לשנאה במשך 6 שנים...

התחיל טהור ובתולי והסתיים מיינסטרימי ומגעיל
מרמור יש והרבה אבל גם הרבה רגעים יפים של אושר.
מה שזכור לי ביותר בתקופה שהייתי שומע טראנס קבוע
זה הבועה שהייתי חי בה
לא היה לי אף פעם צורך לחפש מסביב מוזיקה אחרת
הייתי מקבל את כל הרגשות שרק ניתן לקבל כאשר הייתי שומע טראנס
ממלודיות עצובות, למלודיות שמחות
מטראקים מרקידים וסוחפים, לטראקים של סתלבט על החוף.

אולי זאת הסיבה שעכשיו אני שומר לטראנס טינה?

כיום, אין לי הרבה אהבה לטראנס
לא יודע אם זה אני או האומנים
אבל זה נראה כאילו כבר אין השקעה, אין חידוש
זה או ווקאלים שיכולים ללכת ישירות לאמ.טי.וי
או טראקים עם בייסליין פלצני בשילוב אלקטרו שהקשר בין זה לטראנס הוא מקרי בהחלט
או טראנס מלודי, שהנוסחה שלו עוברת מטראק לטראק
יש בודדים וטובים
אבל בשבילי זה פשוט לא זה...

אילן... הטראנס לא מת ולא ימות
הוא פשוט לא אותו טראנס שהתאהבתי בו

ראשית כל, אני יכול להזדהות. גם אני מרגיש או הרגשתי כך בעבר.
אתה באמת מאמין שהכל שלילי?
שמעתי בסוף השבוע את התוכנית
aly & fila- future sound of egypt 113
ותאמין לי שעדיין יש חומרים נהדרים!
מומלץ בחום.
אם אתה מחפש שיאים או פריצות דרך מוזיקאליות בתחום הטראנס אז אני דיי סקפטי.
זהו הג'אנר... והוא פחות או יותר כבר מגובש. הרחיבו אותו לסגנונות קשים, מרגשים, עדינים, מהירים, איטיים, ווקליים וכולי.
או שאתה אוהב או שלא.
התענוג יכול להפגע אם אתה מצפה לשיאים חדשים ומהפכות יצירתיות.
אם נמעס, תמיד אפשר לעשות הפסקה ולשמוע פעמיים בחודש איזה סט או שתיים של אומן טוב.
זה מה שאני עושה.
ורק תדע לך שבשנתיים-שלוש האחרונות אני ממעט לשמוע טראנס וגיליתי המון ג'אנרים מוזקליים אחרים ומעולים מכל רחבי העולם.


Posted by uzi on Dec-27-2009 11:31:

quote:
Originally posted by benji904
It's just unfair and untrue claiming and stating that current trance is only boring, repetitive and uninspired.

בנג'י, אני חייב לתאר לך את התמונה הגדולה כי משום מה אתה לא יורד לסוף דעתנו.
אני מסכים שעדיין קיימים חומרים נהדרים, אני מסכים שעדיין קיימים אומנים איכותיים.
אני ו"וייבר" מדברים על המסה. אני אתן לך דוגמא.
אל תסתכל רק על החומרים שאבוב אנד ביונד וארמין מנגנים... שאיכותם פחות או יותר נחמדה.
מה עם כל התקליטנים? מה עם כל החומרים על המדף? מה עם רוב החומרים שבחנויות האינטרנט? מה עם רוב החומרים המשודרים בעולם?

האים אתה תאהב כל טראנס?
תן לי להבהיר לך כי רוב הטראנס בעולם הוא דפוק.
לעומת זאת, יש מוזיקאים שמסננים, בוחרים, יוצרים, משקיעים, לומדים, עובדים קשה.
הם אלו שאפשר לקרוא לחומרים שלהם "טובים" או "איכותיים"
בתנאי שהחומרים לטעמך!


Posted by uzi on Dec-27-2009 12:05:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
תנסה:

http://www.youtube.com/watch?v=NjEN4iNELAA

אני מסכים עם בנג'י בעיקר, כמו בכל ז'אנר מוזיקלי, כאן בפורום תמיד תמצא אנשים שבשבילם הסגנון הוא משהו אישי וקיימים רגשות כלפיו, אין לי בעיה עם זה, כל עוד הרגש לצליל מסויים או סוג מסויים של סאונד לא מונע ממך מלהינות מדברים חדשים, ולדעתי זה מה שקורה היום, המעריצים החדשים של הז'אנר הם שמגדירים אותו. פשוט תנסו להינות מהעוצמות שיש היום, מורכבות מלודית כבר לא מספיקה לטראק טוב (מורכבות מלודית אף פעם לא היתה מתכון ליצירה מוזיקלית טובה לדעתי...) זה הקצב, הסידור של האירועים, והשאיבה פנימה לאווירה הם שעושים את השיר\טראק\יצירה למה שהוא. והיום דווקא יש מלא חידוש בקצבים, בשימוש של צלילים וכדומה.

הנה דוגמא שאני ספציפית מאוד אוהב

http://www.youtube.com/watch?v=y6QLatOb1Vk

הרבה שימוש בשאפל, בס מעניין מאוד, הרבה שינויי אפקטים ומקצבים שלא התאפשרו פשוט עד לא מזמן, ואפילו למכורים לדבר, מורכבות מלודית (נתון לשיפוט אישי)... פעם בהקלטה של סינטי הוא גם ככה היה נותן לך דיליי קטן ולא תמיד ישב בול במקום, היום אני יכול להגיד במדויק לכל כלי בכל מצב נתון איפה הוא ינגן איך למה וכמה, זאת העוצמה של היום...

אני מבין אותך. הינה העניין.
יש המון טראקים שעשויים טוב, אפילו עשויים מעולה, אך עדיין הם נשמעים אותו דבר, לטוב ולרע.
האים עכשיו ברור יותר?
לא משנה תלונות, דעות, שובע ומעס מחומרים.
אתה מקבל ממני צל"ש על הציטוט הבא:
quote:
Originally posted by Vortex_SA
ד"א גם פעם היה הרבה מוזיקה גרועה שתפסה גל על הטראנס, רק שפעם לא היה כזה זול להביא לכם לשמוע אותה, היום זה אפשרי וזה מכניס עוד טיפה כסף לחברת התקליטים, אין לי פתרון יותר טוב חוץ מללמוד לחפש את מה שאתה אוהב.


Posted by Viber on Dec-27-2009 15:36:

quote:
Originally posted by uzi
בימינו, קשה לי להאמין שאומנים יכולים לחדש ולרענן את סגנון הטראנס.


אם היית מתעסק קצת ביצירה היית מבין כמה שזה לא נכון.

זה מטורף כמה סאונדים אפשר להוציא מכל סינט וזה עוד יותר מטורף לחשוב על כמות הסינטים שיש והאפקטים עוד שיכולים לשבת עליהם, זה לא כמו פסנתר רגיל - האפשרויות הן הרבה הרבה יותר גדולות.

אבל הסופר-מסור תפס כצורה היחידה לעשות טראנס ובכלל כל התפיסה היא שסאונדים מקוריים ומלודיה נמצאים במקום האחרון בסדר העדיפויות של היוצר ויותר חשוב לעשות "עבודה" טובה ומושקעת ולא משהו אמיתי וכנה שמבטא משהו ויכול לגעת באנשים.

ולא, כל צורת ההפקה הזאת של המפיקים לא מכוונת לטכנואידים כמו שגיא שזאת פשוט ההעדפה המוזיקלית שלהם אלא לאנשים חדשים בעולם הטראנס\אנשים שרק מעניין אותם לקבל את מה שיתאים לביג-רום\בחורות שרוצות לשיר עם הטראנס.

ואני לא עומד להגיד עוד פעם שאני לא מתכוון להכל ורק לרוב.


Posted by Vortex_SA on Dec-27-2009 17:15:

לדעתי האישית באמת שההבדל הוא בגיל החשיפה לג'אנר מסויים, אתם שנחשפתם מלפני כמה שנים טובות לג'אנר מוצאים אותו רפטטיבי ומאוס במידה מסויימת ויש לי אפילו דוגמא מצויינת:

http://www.youtube.com/watch?v=isGAzwXO74c

זה לא מסורים וזה מזכיר לי כל כך הרבה טראקים אחרים, אולם, לאדם שחדש בעניין זה יהיה מפוצץ ומדהים, ואני מודע לעניין, וזה לדעתי טראק אדיר, אני תמיד משתדל לחשוב על המוזיקה כאילו עכשיו שמעתי את הסגנון בפעם הראשונה, ככה אני מתענג עליה במידה הכי גדולה... מיש מכיר דאבסטפ לדוגמא שנתיים יגיד לכם שוואללה הסגנון לא מתחדש, אבל אם תיקח נקודתית טראק מתחילת ההתפתחות ועכשיו תראה הבדלים, כמו שטראק מ2006 נשמע לי שונה מטראק עכשווי... זה הכל תלוי כמה אתה בתוך זה, ולפי איך שאתם מדברים אתם לא ממש בתוך זה, אני לא רואה חוץ מבתגובה שלי אף דוגמא לטראק שאהבת או ששנאתם, זו עלולה להיות בעיה בדיון

אז אנא שתפו תסכולים והארות, זה לא הכי כיף לדבר באויר...

אגב אני לא בטוח שאין חידושים בסאונד, לדעתי יש הרבה אבל בגלל שהתרגלנו לכל כך הרבה סינטים וצלילים אולי צליל חדש לא יתפוס לך את האוזן כמו שאתה מצפה.


Posted by Viber on Dec-27-2009 23:01:

אתה צודק, מה אני מבלבל לך את השכל, בוא אני אתן למוזיקה לדבר בעד עצמה:

1999:

http://www.youtube.com/watch?v=ScqmLSO7ZHE

http://www.youtube.com/watch?v=HPz2JlVut7o

http://www.youtube.com/watch?v=FRuPOk7olg8


תיראה כמה הטראקים האלה שונים מקצה לקצה, כמו 3 שאנשים נפרדים עם אישיות.

ועכשיו תשווה את זה למה שיוצא בשנתיים האחרונות, אי אפשר להשוות בכלל, זה לא שהכל מכוער - הכל פשוט אותו הדבר, אנשים מתפשרים על מלודיות בינוניות (לא רעות, שים לב: בינוניות!) והכל נשמע כאילו עבר את אותו המאסטרינג אפילו.

ואני לא יכול לעבוד על עצמי, אני שומע כמה טראקים שהם חומר "אסוט" ואני מקבל צורה של כאב ראש אחרי טראק-שתיים ותחושה של עומס במקום הנאה, אני לא קונה את זה שהבעייה היא בי כי כבר הייתה פעם שהתייאשתי מטראנס ב-2004 וזה אפילו מתועד פה בפורום, אבל היה חומר איכותי שהחזיר אותי לזה ועכשיו אני כבר לא יודע אם זה יקרה שוב...אולי ננסה את החומר של מלומניה - ב-2007 היה שם הרבה חרא טוב לצד כל הצ'יז של שה ופדרו.


Posted by Vortex_SA on Dec-28-2009 02:46:

quote:
Originally posted by Viber
אתה צודק, מה אני מבלבל לך את השכל, בוא אני אתן למוזיקה לדבר בעד עצמה:

1999:

http://www.youtube.com/watch?v=ScqmLSO7ZHE

http://www.youtube.com/watch?v=HPz2JlVut7o

http://www.youtube.com/watch?v=FRuPOk7olg8


תיראה כמה הטראקים האלה שונים מקצה לקצה, כמו 3 שאנשים נפרדים עם אישיות.

ועכשיו תשווה את זה למה שיוצא בשנתיים האחרונות, אי אפשר להשוות בכלל, זה לא שהכל מכוער - הכל פשוט אותו הדבר, אנשים מתפשרים על מלודיות בינוניות (לא רעות, שים לב: בינוניות!) והכל נשמע כאילו עבר את אותו המאסטרינג אפילו.

ואני לא יכול לעבוד על עצמי, אני שומע כמה טראקים שהם חומר "אסוט" ואני מקבל צורה של כאב ראש אחרי טראק-שתיים ותחושה של עומס במקום הנאה, אני לא קונה את זה שהבעייה היא בי כי כבר הייתה פעם שהתייאשתי מטראנס ב-2004 וזה אפילו מתועד פה בפורום, אבל היה חומר איכותי שהחזיר אותי לזה ועכשיו אני כבר לא יודע אם זה יקרה שוב...אולי ננסה את החומר של מלומניה - ב-2007 היה שם הרבה חרא טוב לצד כל הצ'יז של שה ופדרו.


לא שמת לי לדוגמא חומרים חדשים לעומת הישנים, ההנחה שלי ותקן אותי אם אני טועה, שאתה פשוט לא מתעניין יותר ואין לך חומרים חדשים להציע לי... אז ככה, דבר ראשון, תפסיק להקשיב לטראקים מהלייבלים של ארמדה כאילו הם מייצגים את עולם הטראנס, הם לא, וברוב המקרים הם לא מעניינים... ואפשר לשים לב לזה לפי שמות האומנים שמוציאים אצלהם טראקים עם פסנטרים בנאליים ואח"כ הולכים ללייבל אחר להוציא משהו מקורי באמת... ארמדה היא סוג של מכונת כסף במושגים של טראנס...
והנה לך דוגמא נגדית אחרי ששמעתי את שלושת הטראקים ששמת כי אני באמת בספק שהקשבת אפילו לשניה מהלינקים ששמתי פה:

http://www.youtube.com/watch?v=qe6reQXZ9eY

http://www.youtube.com/watch?v=y6QLatOb1Vk

http://www.youtube.com/watch?v=lPfWgodGR-4

כל טראק עם אופי שונה, כמו 3 אנשים עם אישיות נפרדת.

יש לי תחושה שנתקעת לפני איזה שנה שנתיים אם אידיאלים ששאבת מהפורומים השונים ופשוט נשארת מאז עם אותם אידאלים, לא ניסית כלום חדש, וזה עצוב לי, ככה גם עצוב לי לקרוא את התגובות בפורומים הכלליים פה, ודווקא כשמישהו בא ומפרסם "הנה זה משהו שחדש ומגניב" כולם מסכימים איתו, כי הם בכלל כבר לא בקטע, הם כמוך, הם נתקעו עם איזו מחשבה שטראנס הוא כזה וכזה ולא יחזור עוד ולא טורחים לנסות כלום חדש...

בוא תפתח לך אודיוג'לי, ביטפורט, תשמע קטעים, תראה שיש איכות גם היום, ואח"כ תתן לי דוגמאות נגדיות, כי דוגמאות משנים קודמות תמיד אפשר להביא, אבל אתה מסוגל להביא דוגמאות מעכשיו? אפילו לטראק דומה אבל לא כל כך מוצלח?


Posted by Viber on Dec-28-2009 13:24:

טוב, אז דבר ראשון אני אתוודה: התייאשתי אחרי ששמעתי את הטראקים של 2008 שנוגנו אצל ארמין ומרקוס...פשוט התייאשתי, יכול להיות שיש דברים טובים בתוכניות אחרות אבל כבר אין לי כוח יותר לחטט,לחפש ולמיין...פשוט יותר מדיי עבודה.

ארמין ומרקוס מנגנים גם דברים מפלאשאובר וספינינג ועוד לייבלים אחרים -אני דיי בטוח בזה.


הטראקים ששמת רק מחזקים את הטענה שלי אגב, הטראק הראשון סתם סתמי עבורי לא מיוחד בשום דבר, הטראק השני הוא "עבודה טובה" (כבר ציינתי את המונח מקודם) - עשו לו מאסטרינג נחמד ואני באמת שלא יכול להגיד שהוא רע אבלללללללללללללללל שמעתי אותו לפני דקה וכבר אין לי מושג איך הוא הלך - אם אני רוצה או לא הוא כבר לא מעניין אותי ולכן אין לי סיבה לשמוע אותו שוב.


והטראק השלישי? הוא מבטא את כול גישת הפופטראנס שנמאסה כבר, אני אוהב ווקאל גברי כמו כל אחד אחר אבל דיי,מספיק,נמאס.
הוא טראק נחמד סה"כ ונהנתי לשמוע אותו אבל איכשהו,שוב, הוא טובע בהרבה דברים דומים והוא לא מתקרב אפילו להיות מיוחד כמו אחד הטראקים שהזכרתי.

שמתי לב שהחומר של היום כאילו מנסה ליצור אותה תחושה ואווירה ויכול להיות שגם בזה נעוצה הבעייה.

הזכרת את האווירה הכללית ואני חייב לומר שאני משתדל שלא להצטרף אליה, אני לא אכתוב פוסט כזה בפורמים הכללים באנגלית למשל כי אני לא רוצה לפגוע באמנים האלה, אני יודע כמה קשה לעשות טראק מקצועי וכמה עוד יותר קשה לשבור מוסכמות של איך טראק אמור להיבנות, להשמע וכו'.
אני משתדל לבוא ממקום של ביקורת בונה (ואני מקווה שייצא לי להפיק עד הסוף חומר משלי בעקביות מתישהו) ולא לבוא ממקום של "להצטרף ללינץ"'.1


Posted by Vortex_SA on Dec-28-2009 15:17:

quote:
Originally posted by Viber
טוב, אז דבר ראשון אני אתוודה: התייאשתי אחרי ששמעתי את הטראקים של 2008 שנוגנו אצל ארמין ומרקוס...פשוט התייאשתי, יכול להיות שיש דברים טובים בתוכניות אחרות אבל כבר אין לי כוח יותר לחטט,לחפש ולמיין...פשוט יותר מדיי עבודה.

ארמין ומרקוס מנגנים גם דברים מפלאשאובר וספינינג ועוד לייבלים אחרים -אני דיי בטוח בזה.


הטראקים ששמת רק מחזקים את הטענה שלי אגב, הטראק הראשון סתם סתמי עבורי לא מיוחד בשום דבר, הטראק השני הוא "עבודה טובה" (כבר ציינתי את המונח מקודם) - עשו לו מאסטרינג נחמד ואני באמת שלא יכול להגיד שהוא רע אבלללללללללללללללל שמעתי אותו לפני דקה וכבר אין לי מושג איך הוא הלך - אם אני רוצה או לא הוא כבר לא מעניין אותי ולכן אין לי סיבה לשמוע אותו שוב.


והטראק השלישי? הוא מבטא את כול גישת הפופטראנס שנמאסה כבר, אני אוהב ווקאל גברי כמו כל אחד אחר אבל דיי,מספיק,נמאס.
הוא טראק נחמד סה"כ ונהנתי לשמוע אותו אבל איכשהו,שוב, הוא טובע בהרבה דברים דומים והוא לא מתקרב אפילו להיות מיוחד כמו אחד הטראקים שהזכרתי.

שמתי לב שהחומר של היום כאילו מנסה ליצור אותה תחושה ואווירה ויכול להיות שגם בזה נעוצה הבעייה.

הזכרת את האווירה הכללית ואני חייב לומר שאני משתדל שלא להצטרף אליה, אני לא אכתוב פוסט כזה בפורמים הכללים באנגלית למשל כי אני לא רוצה לפגוע באמנים האלה, אני יודע כמה קשה לעשות טראק מקצועי וכמה עוד יותר קשה לשבור מוסכמות של איך טראק אמור להיבנות, להשמע וכו'.
אני משתדל לבוא ממקום של ביקורת בונה (ואני מקווה שייצא לי להפיק עד הסוף חומר משלי בעקביות מתישהו) ולא לבוא ממקום של "להצטרף ללינץ"'.1


שמע, לדעתי הבעיה היא שזה פשוט כבר לא מעניין אותך,הטראנס עדיין טראנס, טראקים עדיין טובים, פשוט איבדת עניין, אני שמח שהקשבת ללינקים, אבל תבין שבשבילי אותו הדבר הולך לגבי מה שאתה שמת מ99, באותה תקופה ככה היו נשמעים רוב הטראקים, קצת קשה להודות בזה אבל מה לעשות כולם היו באותה נישה, שתי עליות אחת באמצע אחת בסוף וקצת אפקטים לאווירה,
תראה אני למדתי הרבה על בסיס מוזיקה קלאסית, קשה לי להגיד שלפני זמן כל כך קצר של עשר שנים משהו בסגנון מסויים השתנה, הטכנולוגיה השתנתה זה נכון, אבל הגישה היא אותה גישה, אתה בד"כ בא לעשות מוזיקה שתרקיד אנשים ותשים להם סמיילי ענק על הפרצוף, לא תמיד האומן חושב איך אני יכול לשנות את כל הסגנון, רוב הפעמים מספיק לך לדעת שוואללה הנה הצלחתי הרקיד, אנשים היו שמחים והתלהבו מהמוזיקה. אם יצא לך לעשות איזה טראק נסיוני לגמרי עם מקצבי שאפל ואפקטים של נגרייה אז פנאן הנה שינית משהו, אבל אתה חייב להבין שזה קורה פעם בכמה חודשים (ובכיף אני אתן לך דוגמאות ואתה בתורך תשלול אותן אחת אחת ) ולא כל יומיים, אולי כשהיית יותר חדש למוזיקה הזו כל יום גילית טראק וצליל חדש, אבל אתה מורגל כבר לסאונד, אתה לא חושב שזה משפיע על ההערכה שלך לסגנון? לדעתך בחור בן 16 שעכשיו התחיל לשמוע את המוזיקה הזו יגיד אותו דבר כמוך? הוא יתלהב מכל טראק וטראק, בשבילו זה יהיה כמו חנות ממתקים.

בקיצור בואו נשים דברים בפרופורציה, אני שומע ומתעדכן כדרך קבע במוזיקה חדשה שיוצאת, ולא דרך תוכניות רדיו אלא דרך חנויות באינטרנט, אני מוצא הרבה מאוד דברים לטעמי והרבה מאוד לא לטעמי, האם אתם עושים אותו דבר ובאמת אתם מוצאים רק איזה טראק מסכן אחת לחודש? אני לא מאמין... אם יש רצון יש דרך ויש טראק.

ואם אין, תעשו


Posted by Viber on Dec-28-2009 16:05:

אולי אני מוזר אבל טראק טוב צריך להיות גם כיף להאזנה באוזניות בבית.

ושוב הבעיה היא לא רק שהטעם שלי נפתח יותר, הבעיה היא שהפקה פתוחה היום לכולם ושאלו המוכשרים לפעמים קצת זורקים זין על התוכן וחושבים רק על הסאונד (יענו איכות הסאונד) לא נעים לומר.

היה נחמד אם הפורום הזה היה מלא באנשים שהיו מבינים עניין וממליצים על מה שטוב וחוסכים לכולנו חפירות מיותרות כמו שהיה פעם...אפילו שכל אחד יהיה אחראי על תוכנית\סגנון מסויים וכו'.1

quote:
לדעתך בחור בן 16 שעכשיו התחיל לשמוע את המוזיקה הזו יגיד אותו דבר כמוך? הוא יתלהב מכל טראק וטראק, בשבילו זה יהיה כמו חנות ממתקים


עצוב לחשוב על זה.


Posted by Vortex_SA on Dec-28-2009 16:20:

quote:
Originally posted by Viber
אולי אני מוזר אבל טראק טוב צריך להיות גם כיף להאזנה באוזניות בבית.

ושוב הבעיה היא לא רק שהטעם שלי נפתח יותר, הבעיה היא שהפקה פתוחה היום לכולם ושאלו המוכשרים לפעמים קצת זורקים זין על התוכן וחושבים רק על הסאונד (יענו איכות הסאונד) לא נעים לומר.

היה נחמד אם הפורום הזה היה מלא באנשים שהיו מבינים עניין וממליצים על מה שטוב וחוסכים לכולנו חפירות מיותרות כמו שהיה פעם...אפילו שכל אחד יהיה אחראי על תוכנית\סגנון מסויים וכו'.1



עצוב לחשוב על זה.


זה כבר תלוי בתור מה אתה מגדיר טראק טוב... אני אישית מקשיב כל היום ברמקולים (מוניטורים) אין לי בעיה של לחץ על האוזניים לאמר לך את האמת...

ודווקא המוכשרים בשנה האחרונה התחילו להלחם על ווליומים סבירים ומאסטרינג נורמלי ולא מפוצץ אוזניים...

ולמה זה עצוב לחשוב שבן 16 יתלהב מהמוזיקה? כשאתה נחשפת למוזיקה אתה נחשפת לחומרים של שנות השמונים או מה שהיה אז? עזוב, רטורי... בקיצר אל תאחז בגישת הסבא הזקן, תתקדם הלאה, יש דברים טובים גם היום, בהקדם אפתח פוסט המלצות חדש.


Posted by Glenn-Holmes on Dec-31-2009 05:53:

דיון מרתק מאוד. אני יכול להכנס לדיון הזה על תקן הבן אדם שב-4 השנים האחרונות הגישה שלו לטראנס השתנתה, אך אהבתו אליו לא.
למה אני מתכוון? אני מתכוון לכך שחשיפה לסגנונות אחרים שעניינו אותי פלוס אילוצי החיים גרמו לכך שהזמן שאני אקדיש לטראנס יהיה מאוד מוגבל. היתה לי תקופה של כמעט שנה ב-2008 שלא שמעתי טראנס ב-כ-ל-ל.
כשחזרתי לזה האפקט היה מדהים. משהו אצלי בנשמה צריך את החומרים האלה, אין לי דרך אחרת להסביר. אני יכול להפסיק לשמוע את זה, אך התחושה כשאני אחזור תהיה מדהימה, בלתי ניתנת לתיאור. למי שעולה המסקנה מדברי שכשאר הפסקתי לשמוע זה היה כתוצאה מכך שנמאס לי, זוהי לא המסקנה הנכונה. פשוט שמעתי דברים אחרים.
אני מכיר את התחושה של לשמוע קטעים ולהרגיש בינוניות שאופפת אותך.
אני די מסכים עם מה ששגיא כתב...בסופו של יום אם לא מצאת מה שאתה אוהב בתחום המצומצם בו חיפשת זה רק אומר שתצטרך לחפש במקום אחר.
אני אישית אוהב חלק ניכר מהחומרים שארמין מנגן בתוכניתו. לרוב באמת יוצא שזה לא החומרים מארמדה...אסוט זו התוכנית היחידה שאני עוקב אחריה מזה זמן רב, הסיבה היא שזו קודם כל תוכנית שהתרגלתי אליה מאוד, אני אוהב גם לשמוע את ארמין בעצמו. סיבה נוספת היא שהתוכנית לרוב מקיפה אכן את מה שחדש ברוב הלייבלים הגדולים, במובן הזה היא מהווה תמצית טובה לאורך השנה של מה שקרה בטראנס. מושלם לאנשים עם מגבלות זמן. את האמת? הייתי שמח לחזור לשמוע גם את אבאב אנד ביונד מדי פעם. תוכנית שהייתי משוגע עליה בעבר, שוב גם בגלל ההנחיה של התוכנית (מה אני אעשה, אני אדם רדוד חחח)

בכל זאת אם כבר חיפשנו קטע שונה...מצטער שאני לוקח באמת את אחד הקטעים הכי מנוגנים השנה, אבל וייבר אם עדיין לא שמעת אותו, זה קטע שישר צעק לי "קטע שונה"

אולי זה יהיה לטעמך.

http://www.youtube.com/watch?v=iYYXbL0Tg7k


Posted by Viber on Dec-31-2009 12:46:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אולי זה יהיה לטעמך.

http://www.youtube.com/watch?v=iYYXbL0Tg7k



נשמע כמו איזה מאש-אפ בין ראנק1 ואנדי מור, אבל עדיין טראק טוב - אין מה לעשות אנדי מור זה אנדי מור.
אני עדיין שומע את האלבום האחרון של לימה ומור.

ויש לי הרגשה שארמין כבר לא מתמצת באובייקטיביות את מה שבאמת קורה אלא מקדם את מה שיש לו אינטרס לקדם, ששמעתי את החומר של מלומניה של לפני שנתיים נתקלתי ב-200 טראקים ממש טובים שארמין לא ניגן, זה לא הגיוני לפספס במקרה כזאת כמות של חומר טוב ויצירתי כשכ-ו-ל-ם שולחים לך חומרים.

ואתה יכול לקרוא לי רועי אם זה מקל עלייך.


Posted by Glenn-Holmes on Jan-03-2010 00:14:

quote:
Originally posted by Viber
נשמע כמו איזה מאש-אפ בין ראנק1 ואנדי מור, אבל עדיין טראק טוב - אין מה לעשות אנדי מור זה אנדי מור.
אני עדיין שומע את האלבום האחרון של לימה ומור.

ויש לי הרגשה שארמין כבר לא מתמצת באובייקטיביות את מה שבאמת קורה אלא מקדם את מה שיש לו אינטרס לקדם, ששמעתי את החומר של מלומניה של לפני שנתיים נתקלתי ב-200 טראקים ממש טובים שארמין לא ניגן, זה לא הגיוני לפספס במקרה כזאת כמות של חומר טוב ויצירתי כשכ-ו-ל-ם שולחים לך חומרים.

ואתה יכול לקרוא לי רועי אם זה מקל עלייך.


רועי? לא יודע...לא נראה לי מתאים השם הזה
היה פה כבר רועי אחד.... חחחח אתה זוכר אותו בטוח

בכל מקרה
בהתייחס למה שאמרת זה מחזיר אותנו לסוגייה אחרת. ההנחייה של ארמין, העובדה שזו התוכנית הכי זמינה להורדה וכמובן העובדה שבסה"כ אני די אוהב את הטעם של ארמין כשמגיעים לחלק המלודי. (אני מאלה שמרוצים אם הם שומעים 6-7 קטעים מעולים לפרק. וזה מה שאני מקבל בדרך כלל בתוכניות שלו)


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.