TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Oudjaar 2009

Posted by christina on Dec-17-2009 15:08:

Oudjaar 2009

Om het forum weer wat levendiger te maken:

wat zijn jullie plannen met oudjaar?

wij gaan met een groep van acht eten bij een italiaan in leuven en daarna ofwel de oude markt op, ofwel bij iemand van die acht thuis het feest verder zetten. niets spectaculair, maar wel gezellig

Posted by pzK on Dec-17-2009 15:37:

Op kot van een maat in't stad gaan eten en dan waarschijnlijk in de studentencaf�s rond de Ossemarkt wat hangen.

Posted by MikeVee on Dec-17-2009 19:11:

Oude markt met oudjaar

al eindig ik er rond een uur of 3 ook wel

Posted by CygnusX on Dec-17-2009 19:28:

We gaan wokken met zeven man in ons appartement. Daarna een gezelschapsspel of wat op de Wii. En tegen een uur of 2, 3 doen we nog wat caf�s aan in Neerpelt, want die liggen op amper 100 meter van 't appartement.

Posted by FCB_Fanatic on Dec-17-2009 20:45:

t is te merken dat iedereen wat ouder wordt

zelf nog geen heel concrete plannen, maar het zal waarschijnlijk iets gelijkaardigs worden als de voorgaande jaren. s middags met een aantal mensen al samen komen bij iemand thuis om voorbereidingen te treffen (inkopen doen, koken) en wat te apperitieven. S avonds komt de rest dan en eten we eerst samen. Daarna gezelschapspelletjes spelen, WII, ... en eventueel achteraf, vrij laat op de avond, nog in Bocholt zelf naar een plaatselijk danscaf� gaan.

vrij rustig en niets speciaals, maar wel gezellig

Posted by domineesje on Dec-17-2009 20:50:

Hier gezellig thuis eten met ons vrienden + 9 kinderen en daarna feestje bouwen..

Posted by sbastien4678 on Dec-18-2009 14:23:

Ni

Werken

Niet gezellig maar wel verplicht in het hotelwezen.

Posted by eieregooie on Dec-18-2009 22:45:

Werken tot hopelijk uiterlijk een uur of acht, en dan snel naar DEUTSCHLAND! in de hoop dat ik daar nog voor middernacht aankom om daar bij een kennis het huis op z'n kop te zetten en waarschijlnijk te eindigen in een slechte lokale club

Ben zeer aan het overwegen om vervolgens op 1 januari daar in de buurt gelijk maar op een vliegtuig te stappen naar een nog nader te bepalen bestemming

Posted by Freezel on Dec-19-2009 16:43:

Sensation in Australie

Posted by eieregooie on Dec-19-2009 16:50:

Dacht dat jij geen grote events meer zou doen?

Posted by Freezel on Dec-19-2009 17:47:

quote:
Originally posted by eieregooie
Dacht dat jij geen grote events meer zou doen?

Kaartjes waren al besteld voor een groep nog voordat ik besloten had te gaan Maar voor de rest ... feesten boeien me echt niks meer.

Posted by Bl@ckOut on Dec-19-2009 19:01:

Met een hele hoop hebben we een zaaltje afgehuurd met eten, drank, muziek, alles erop en eraan. Is eigenlijk een klein buurtfeest met buurtbewoners, vrienden, familie etc... Nadien zien we wel of we nog ergens anders naartoe gaan of niet

Posted by christina on Dec-30-2009 13:26:

quote:
Originally posted by MikeVee
Oude markt met oudjaar

al eindig ik er rond een uur of 3 ook wel

komt er ene trakteren he

Posted by MikeVee on Dec-30-2009 18:21:

quote:
Originally posted by christina
komt er ene trakteren he

Ik zou naast u kunnen staan en het niet eens weten dus dat is nogal moeilijk .

Morgen trakteer ik enkel met zelfgemixte http://www.cocktailmaking.co.uk/dis...28Long-drink%29

En fuck nieuwjaar, dat vier ik niet.

Posted by christina on Dec-30-2009 21:07:

quote:
Originally posted by MikeVee
Ik zou naast u kunnen staan en het niet eens weten dus dat is nogal moeilijk .

Morgen trakteer ik enkel met zelfgemixte http://www.cocktailmaking.co.uk/dis...28Long-drink%29

En fuck nieuwjaar, dat vier ik niet.

oeeeh diene cocktail kan ni slecht zijn