TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חחחח מצאתי לנו עבודה!


Posted by Viber on Jan-15-2010 01:00:

חחחח מצאתי לנו עבודה!

טוב ראיתי את המודעה הזאת באיזה פורום שכונה והייתי חייב לשתף, תיראו איזה מדינה של חאפרים אנחנו, על מה אנשים משלמים:




Posted by sh33p on Jan-15-2010 07:28:

LOOOOOOOOL


Posted by uzi on Jan-16-2010 12:30:



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.