TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Berichtje uit Kreta
Berichtje uit Kreta
Hey allemaal. Berichtje uit Kreta, Weet dat er meer Ta'ers zitten, maar heb tot nu toe niemand gezien, misschien herken ik ze ook niet. Vnvnd feestje in de bergen met Dj Jean, Erick E, Mark van dale en Dj Jose. Normaal gesproken een kut line-up maar nu heb ik er wel zin in met me vrienden. Naja ik hoorde dat het klote was in NL, maar hier elke dag tussen 35 en 40 graden
:Later Lex
Re: Berichtje uit Kreta
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Naja ik hoorde dat het klote was in NL, maar hier elke dag tussen 35 en 40 graden :Later Lex |
Re: Re: Berichtje uit Kreta
| quote: |
Originally posted by !_PeTrUs_! |
) das veel lekkerder dan 35-40 graden
Re: Re: Re: Berichtje uit Kreta
| quote: |
| Originally posted by Blik hehe, vanaf morgen is het lekker weer 20-25 graden (in het zuiden des lands dan ) das veel lekkerder dan 35-40 graden |
Re: Re: Re: Re: Berichtje uit Kreta
| quote: |
| Originally posted by TimeportE nou moet gezegd worden dat stel het is in nl. 35 graden dan is het niet meer te houden maar in spanje bv. is dat juist super lekker.. in nl. word het al erg snel benauwd als het warm weer is! |
lijertje!! ik hoorde net al van je dat marcello en astrid ook nog op je gigs stonden, dus ik ben best jaloers!
Nog veel plezier daar, en doe Raoul en Allert ook nog ff de groeten
LTR!
Nouw ik zit hier opt moment in Salou, het weer is hier errug lekker ech heel flex zo�n 30 graden lekker zonnetje de hele tijd.
Zondag naar Pacha geweest draaiden Jurgen en Gielen was wel leuk feesie moek zegge ze draaiden beide erg redelijk en ook lekker hard
.
Nou de massolos ik feest nog weer lekker verder


En nog veel plezier voor de mensen die nog op vakantie gaan
GrtZ
Joost
| quote: |
| Originally posted by Jappio lijertje!! ik hoorde net al van je dat marcello en astrid ook nog op je gigs stonden, dus ik ben best jaloers! |

Re: Berichtje uit Kreta
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Weet dat er meer Ta'ers zitten, maar heb tot nu toe niemand gezien, misschien herken ik ze ook niet. |
Re: Re: Re: Re: Berichtje uit Kreta
| quote: |
| Originally posted by TimeportE nou moet gezegd worden dat stel het is in nl. 35 graden dan is het niet meer te houden maar in spanje bv. is dat juist super lekker.. in nl. word het al erg snel benauwd als het warm weer is! |
Re: Re: Re: Re: Re: Berichtje uit Kreta
| quote: |
| Originally posted by Emphelator liever 35 graden dan de regen die nu valt |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Berichtje uit Kreta
| quote: |
| Originally posted by Jappio bij mij ist droog en schijnt de zon |
wolken ff weg gaan
morgen zou het beter weer worden!
| quote: |
| Originally posted by TimeportE morgen zou het beter weer worden! |
kee, ik kom net terug van een dagtripje naar het altijd zonnige wageningen
even kleren en boeken voor men
herkansingen halen...komt er op neer dat ik met een tas van 98 kilo in de trein zat, die ook nog es vertraging had...maar gelukkig regende het niet...
yoo0oo....kzit hier ook nog steeds in internet cafeetje in kreta....
wel relax weekie gehad.....yarnie zat hier ook nog paar dagen toen k der was....maar is nu ook al naar huis
vder natuurljk super mooi weer gehad...en lekker naar *beach elke dag
ook nog sexy foto van remy gemaakt (gloof k)
morgen weer zu hause bleghhhH
Er zijn aardig wat TA's naar Kreta gegaan hoor ik zo.. Ik ben helaas al weer een week thuis 
Ik heb Akira wel gezien, alleen herkende ik hem niet in eerste instantie. Volgens mij heb ik Remy D ook nog gespot, ik stond nl in een kroegje komt er ineens een vrij lange kerel binnen lopen met blond haar op z'n kop. Hij loopt naar een vrouwtje toe (volgens mij een pot) en begint daar een beetje tegenaan te rijden. Toen hij binnen een minuut geen reactie kreeg is ie maar weer verder gelopen 
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Er zijn aardig wat TA's naar Kreta gegaan hoor ik zo.. Ik ben helaas al weer een week thuis ![]() Ik heb Akira wel gezien, alleen herkende ik hem niet in eerste instantie. Volgens mij heb ik Remy D ook nog gespot, ik stond nl in een kroegje komt er ineens een vrij lange kerel binnen lopen met blond haar op z'n kop. Hij loopt naar een vrouwtje toe (volgens mij een pot) en begint daar een beetje tegenaan te rijden. Toen hij binnen een minuut geen reactie kreeg is ie maar weer verder gelopen |
Ben Remy ooki tegen gekomen met die maat van hem en heb onbewust ook Flipper gezien, want zag allemaal van die mannetjes met die fake Heineken shirtjes, maar wist toen nog niet dat Flipper daar bij zat en Akira zou ik niet herkennen denk ik
http://www.downfire.com/Mood43/Flippie!/[email protected]
Die met dat prachtige Mood43 shirt aan ben ik dus 
Veel belangrijker is wie dat geile wijf helemaal rechts is???? 


| quote: |
| Originally posted by Remy D Veel belangrijker is wie dat geile wijf helemaal rechts is???? ![]() ![]() |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.