TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Berichtje uit Kreta


Posted by Dj Lex on Jul-10-2002 16:57:

Smiling Frog Berichtje uit Kreta

Hey allemaal. Berichtje uit Kreta, Weet dat er meer Ta'ers zitten, maar heb tot nu toe niemand gezien, misschien herken ik ze ook niet. Vnvnd feestje in de bergen met Dj Jean, Erick E, Mark van dale en Dj Jose. Normaal gesproken een kut line-up maar nu heb ik er wel zin in met me vrienden. Naja ik hoorde dat het klote was in NL, maar hier elke dag tussen 35 en 40 graden
:Later Lex


Posted by eXos on Jul-10-2002 17:24:

Re: Berichtje uit Kreta

quote:
Originally posted by Dj Lex
Naja ik hoorde dat het klote was in NL, maar hier elke dag tussen 35 en 40 graden
:Later Lex



Posted by Blik on Jul-10-2002 17:27:

Re: Re: Berichtje uit Kreta

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!




hehe, vanaf morgen is het lekker weer 20-25 graden (in het zuiden des lands dan ) das veel lekkerder dan 35-40 graden


Posted by TimeportE on Jul-10-2002 17:29:

Re: Re: Re: Berichtje uit Kreta

quote:
Originally posted by Blik


hehe, vanaf morgen is het lekker weer 20-25 graden (in het zuiden des lands dan ) das veel lekkerder dan 35-40 graden

nou moet gezegd worden dat stel het is in nl. 35 graden dan is het niet meer te houden maar in spanje bv. is dat juist super lekker.. in nl. word het al erg snel benauwd als het warm weer is!


Posted by Blik on Jul-10-2002 17:32:

Re: Re: Re: Re: Berichtje uit Kreta

quote:
Originally posted by TimeportE

nou moet gezegd worden dat stel het is in nl. 35 graden dan is het niet meer te houden maar in spanje bv. is dat juist super lekker.. in nl. word het al erg snel benauwd als het warm weer is!


niet miereneuken h�


Posted by Jappio on Jul-10-2002 17:37:

lijertje!! ik hoorde net al van je dat marcello en astrid ook nog op je gigs stonden, dus ik ben best jaloers!

Nog veel plezier daar, en doe Raoul en Allert ook nog ff de groeten


LTR!


Posted by Joost008 on Jul-10-2002 17:39:

Nouw ik zit hier opt moment in Salou, het weer is hier errug lekker ech heel flex zo�n 30 graden lekker zonnetje de hele tijd.
Zondag naar Pacha geweest draaiden Jurgen en Gielen was wel leuk feesie moek zegge ze draaiden beide erg redelijk en ook lekker hard.

Nou de massolos ik feest nog weer lekker verder
En nog veel plezier voor de mensen die nog op vakantie gaan

GrtZ
Joost


Posted by mr.marcello on Jul-10-2002 17:54:

quote:
Originally posted by Jappio
lijertje!! ik hoorde net al van je dat marcello en astrid ook nog op je gigs stonden, dus ik ben best jaloers!


Owja?? Ik weet anders nergens vanaf hoor!

Met vriendelijke groet.


Posted by mr.marcello on Jul-10-2002 17:58:

Re: Berichtje uit Kreta

quote:
Originally posted by Dj Lex
Weet dat er meer Ta'ers zitten, maar heb tot nu toe niemand gezien, misschien herken ik ze ook niet.


Flipper01 zit er nu ook met 6 vrienden van hem!! Je kunt ze herkennen aan de biergele polo's die ze tijdens het stappen aanhebben. Op de voorkant staat het Heineken-logo, maar dan met de tekst 'Mood43' i.p.v. het woord Heineken. Op de achterkant hebben ze een rugnummer met hun bijnaam.

Met vriendelijke groet.


Posted by Emphelator on Jul-10-2002 18:11:

Re: Re: Re: Re: Berichtje uit Kreta

quote:
Originally posted by TimeportE

nou moet gezegd worden dat stel het is in nl. 35 graden dan is het niet meer te houden maar in spanje bv. is dat juist super lekker.. in nl. word het al erg snel benauwd als het warm weer is!


liever 35 graden dan de regen die nu valt


Posted by Jappio on Jul-10-2002 18:15:

Re: Re: Re: Re: Re: Berichtje uit Kreta

quote:
Originally posted by Emphelator


liever 35 graden dan de regen die nu valt


bij mij ist droog en schijnt de zon


Posted by Emphelator on Jul-10-2002 18:20:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Berichtje uit Kreta

quote:
Originally posted by Jappio

bij mij ist droog en schijnt de zon


das gek, spijkernisse ligt nie zover van lekkerkerk, maarja, het begint hier al droog te worden, alleen nog die
wolken ff weg gaan


Posted by TimeportE on Jul-10-2002 18:45:

morgen zou het beter weer worden!


Posted by mr.marcello on Jul-10-2002 19:18:

quote:
Originally posted by TimeportE
morgen zou het beter weer worden!


Hoe vaak is dat al niet gezegd....

Met vriendelijke groet.


Posted by DjSuez on Jul-11-2002 13:56:

kee, ik kom net terug van een dagtripje naar het altijd zonnige wageningen even kleren en boeken voor men herkansingen halen...komt er op neer dat ik met een tas van 98 kilo in de trein zat, die ook nog es vertraging had...maar gelukkig regende het niet...


Posted by pivot on Jul-27-2002 10:52:

yoo0oo....kzit hier ook nog steeds in internet cafeetje in kreta....
wel relax weekie gehad.....yarnie zat hier ook nog paar dagen toen k der was....maar is nu ook al naar huis

vder natuurljk super mooi weer gehad...en lekker naar *beach elke dag
ook nog sexy foto van remy gemaakt (gloof k)

morgen weer zu hause bleghhhH


Posted by Flipper01 on Jul-27-2002 15:18:

Er zijn aardig wat TA's naar Kreta gegaan hoor ik zo.. Ik ben helaas al weer een week thuis
Ik heb Akira wel gezien, alleen herkende ik hem niet in eerste instantie. Volgens mij heb ik Remy D ook nog gespot, ik stond nl in een kroegje komt er ineens een vrij lange kerel binnen lopen met blond haar op z'n kop. Hij loopt naar een vrouwtje toe (volgens mij een pot) en begint daar een beetje tegenaan te rijden. Toen hij binnen een minuut geen reactie kreeg is ie maar weer verder gelopen


Posted by Siesta on Jul-27-2002 16:33:

quote:
Originally posted by Flipper01
Er zijn aardig wat TA's naar Kreta gegaan hoor ik zo.. Ik ben helaas al weer een week thuis
Ik heb Akira wel gezien, alleen herkende ik hem niet in eerste instantie. Volgens mij heb ik Remy D ook nog gespot, ik stond nl in een kroegje komt er ineens een vrij lange kerel binnen lopen met blond haar op z'n kop. Hij loopt naar een vrouwtje toe (volgens mij een pot) en begint daar een beetje tegenaan te rijden. Toen hij binnen een minuut geen reactie kreeg is ie maar weer verder gelopen



wHAHAHAHHAA die remy-d zeker te veel snoepjes, whahah


Posted by Dj Lex on Jul-29-2002 14:48:

Ben Remy ooki tegen gekomen met die maat van hem en heb onbewust ook Flipper gezien, want zag allemaal van die mannetjes met die fake Heineken shirtjes, maar wist toen nog niet dat Flipper daar bij zat en Akira zou ik niet herkennen denk ik


Posted by Flipper01 on Jul-29-2002 19:00:

http://www.downfire.com/Mood43/Flippie!/[email protected]

Die met dat prachtige Mood43 shirt aan ben ik dus


Posted by Remy D on Jul-30-2002 00:39:

Veel belangrijker is wie dat geile wijf helemaal rechts is????


Posted by Flipper01 on Jul-30-2002 19:09:

Cool

quote:
Originally posted by Remy D
Veel belangrijker is wie dat geile wijf helemaal rechts is????


Dat was een van onze buurmeisjes..maar helaas al bezet.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.