TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הפורום הזה בקושי חי בחודשים האחרונים!! תתחילו לכתוב!
הפורום הזה בקושי חי בחודשים האחרונים!! תתחילו לכתוב!
תגידו מה נהיה? TRANCE IL הזה השתלטו? לא שיש לי משהו נגד האתר ההוא - פשוט תמיד מרכז הסצינה הייתה פה אם אני זוכר נכון...
אם נדפק לכם המחשב - זה הזמן להחליפו :]
פה תמיד היה סוג של נישה...המקוםפ הזה פרח עד 2004 בערך אם אני זוכר נכון
מאז כל מה שהיה זה תרדמת ארוכה עם גיחות קלות של עניין...
לראות שמסיבה עם אבאב אנד ביונד לא מגרדת בכלל את כמויות הפוסטים של מסיבות גדולות אחרות גם בשנים האחרונות גורם לי לחשוב למה טוב בעצם שיש לנו את הפינה הזו כאן עדיין...
אולי הגיע הזמן להחזיר את המפתחות, להגיד תודה רבה, היה נחמד ולסגור את הבאסטה
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes פה תמיד היה סוג של נישה...המקוםפ הזה פרח עד 2004 בערך אם אני זוכר נכון מאז כל מה שהיה זה תרדמת ארוכה עם גיחות קלות של עניין... לראות שמסיבה עם אבאב אנד ביונד לא מגרדת בכלל את כמויות הפוסטים של מסיבות גדולות אחרות גם בשנים האחרונות גורם לי לחשוב למה טוב בעצם שיש לנו את הפינה הזו כאן עדיין... אולי הגיע הזמן להחזיר את המפתחות, להגיד תודה רבה, היה נחמד ולסגור את הבאסטה |
| quote: |
| Originally posted by Viber כן הא...עולה לך הרבה כל השטח אחסון הזה |
אם אתה רוצה לעשות קמיקזה עם הפורום תמיד שמורה לך האופציה למסחר את הפורום ולהביא לפה מלא ילדים\פוזרים\ערסים\גייז שיציפו את הפורום וידברו פה כל היום על עופר ניסים,אינפקטד וסקאזי ועל הפאנים שלהם והבגדים שלהם מכאוס....אבל מצד שני למה שהם יבואו לפה אם אין פה הורדות כמו מים?
![]()
שאלה טובה מאוד...
| quote: |
| Originally posted by Viber כן הא...עולה לך הרבה כל השטח אחסון הזה |
ביום שעזבתי את הטראנס הפורום הזה נפל 
| quote: |
| Originally posted by m0sh ביום שעזבתי את הטראנס הפורום הזה נפל |
זה מוזר לי שאין פה אנשים - הייתה תקופה שגם אני פחות התענייתי אבל הגיע הזמן לחדש קצת את העיניינים... לפחות במידה מסויימת... לא חייב להיות WOW כמו לפני כמה שנים אחרי הכל טיפה התבגרנו אבל עדיין.
מה זה ה TRANCEIL הזה שכולם הולכים לשם?
| quote: |
| Originally posted by MINTZ זה מוזר לי שאין פה אנשים - הייתה תקופה שגם אני פחות התענייתי אבל הגיע הזמן לחדש קצת את העיניינים... לפחות במידה מסויימת... לא חייב להיות WOW כמו לפני כמה שנים אחרי הכל טיפה התבגרנו אבל עדיין. מה זה ה TRANCEIL הזה שכולם הולכים לשם? |
| quote: |
| Originally posted by uzi כאילו הם רוצים להיות TRANCE.NU בגירסה מקומית, קלה וידידותית. |
וואלק אני מעדיף את הפורום הזה כשהוא מת על פני טראנס ישראל...טוב שהם לא הפכו את הפורום שלהם לעסק מסחרי, קצת איבד מהטעם הטוב.
אני תמיד חוזר לפה מדי פעם לראות אם מישהו עוד בחיים..אבל אני רואה שלא
יאללה אפשר להמשיך בחגיגה
Max Graham feat. Neev Kennedy - Sun In The Winter (Alex M.O.R.P.H. Remix)

| quote: |
| Originally posted by epsilon1 וואלק אני מעדיף את הפורום הזה כשהוא מת על פני טראנס ישראל...טוב שהם לא הפכו את הפורום שלהם לעסק מסחרי, קצת איבד מהטעם הטוב. אני תמיד חוזר לפה מדי פעם לראות אם מישהו עוד בחיים..אבל אני רואה שלא יאללה אפשר להמשיך בחגיגה Max Graham feat. Neev Kennedy - Sun In The Winter (Alex M.O.R.P.H. Remix) |
| quote: |
| Originally posted by bstyler על איזה מסחרי אתה מדבר?... ואיפה אבד לך בדיוק הטעם הטוב? טראנס ישראל זה לא פורום, זה פורטל שיש לו גם פורום. |
חברים אני נולדתי פה....כאן הכרתי את האהבה שלי למוזיקה אלקטרונית ולטראנס בעיקר......
אבל יום אחד ראיתי שהמצב כאן מת, שפורום לא מספיק כדי להחזיר אנשים לסצנה ולאהבה שלהם.....
אז החלטתי להקים אתר = "טראנס ישראל"....
נחמד לראות שיש אנשים שמעריכים את פועלה של הקבוצה
וקצת עצוב לי לראות שיש כאלה שפחות.....
אף אחד לא שם לעצמו מטרה לסגור כאן את הפורום וגם לא את 99 וגם לא את IU,
המטרה שלנו היתה לאחד את כולם כדי לתת לנו כוח לשנות את המציאות....
עד לפני שנה כולם בכו שמגיעים לכאן רק הגדולים ביותר = ארמין, טייסטו ופול
ולפתע אנחנו רואים שפע של אמנים שמגיעים לכאן בזה אחר זה, וזאת רק ההתחלה...אני לא מבקש מאף אחד כאן לעשות קעקוע של טראנס ישראל
אבל בואו לא תגידו דברים שאין בהם דיוק....נולדנו רק כדי לעשות טוב ..
פנינו מועדות לשלום
הסצנה פה גם ככה לא גדולה.
אז מה אם יש ניסיון להפוך אותה לקצת יותר מסחרית?
לדעתי צריך לומר תודה על כל יוזמה ועשיה בתחום הזה, שעד לא מזמן היה ממש גוסס!
ronsh
כבוד!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.