TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הפורום הזה בקושי חי בחודשים האחרונים!! תתחילו לכתוב!


Posted by MINTZ on Jan-29-2010 15:58:

הפורום הזה בקושי חי בחודשים האחרונים!! תתחילו לכתוב!

תגידו מה נהיה? TRANCE IL הזה השתלטו? לא שיש לי משהו נגד האתר ההוא - פשוט תמיד מרכז הסצינה הייתה פה אם אני זוכר נכון...


Posted by MINTZ on Jan-29-2010 16:00:

אם נדפק לכם המחשב - זה הזמן להחליפו :]


Posted by Glenn-Holmes on Feb-01-2010 01:05:

פה תמיד היה סוג של נישה...המקוםפ הזה פרח עד 2004 בערך אם אני זוכר נכון
מאז כל מה שהיה זה תרדמת ארוכה עם גיחות קלות של עניין...

לראות שמסיבה עם אבאב אנד ביונד לא מגרדת בכלל את כמויות הפוסטים של מסיבות גדולות אחרות גם בשנים האחרונות גורם לי לחשוב למה טוב בעצם שיש לנו את הפינה הזו כאן עדיין...

אולי הגיע הזמן להחזיר את המפתחות, להגיד תודה רבה, היה נחמד ולסגור את הבאסטה


Posted by Viber on Feb-01-2010 01:38:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
פה תמיד היה סוג של נישה...המקוםפ הזה פרח עד 2004 בערך אם אני זוכר נכון
מאז כל מה שהיה זה תרדמת ארוכה עם גיחות קלות של עניין...

לראות שמסיבה עם אבאב אנד ביונד לא מגרדת בכלל את כמויות הפוסטים של מסיבות גדולות אחרות גם בשנים האחרונות גורם לי לחשוב למה טוב בעצם שיש לנו את הפינה הזו כאן עדיין...

אולי הגיע הזמן להחזיר את המפתחות, להגיד תודה רבה, היה נחמד ולסגור את הבאסטה


כן הא...עולה לך הרבה כל השטח אחסון הזה


Posted by Glenn-Holmes on Feb-01-2010 16:38:

quote:
Originally posted by Viber
כן הא...עולה לך הרבה כל השטח אחסון הזה


עולה לי במצב רוח...מדכא המצב כאן...נראה לי זה זמן טוב להעביר את שרביט ה"ניהול" במקום


Posted by Viber on Feb-02-2010 20:05:

אם אתה רוצה לעשות קמיקזה עם הפורום תמיד שמורה לך האופציה למסחר את הפורום ולהביא לפה מלא ילדים\פוזרים\ערסים\גייז שיציפו את הפורום וידברו פה כל היום על עופר ניסים,אינפקטד וסקאזי ועל הפאנים שלהם והבגדים שלהם מכאוס....אבל מצד שני למה שהם יבואו לפה אם אין פה הורדות כמו מים?


Posted by Glenn-Holmes on Feb-02-2010 23:30:

שאלה טובה מאוד...


Posted by uzi on Feb-07-2010 12:57:

quote:
Originally posted by Viber
כן הא...עולה לך הרבה כל השטח אחסון הזה


חחחחחחחחח
אפשר לחשוב... כמה שטח איחסון נדרש בשביל הודעות כמו
"הפורום מת".
כבר אמרתי בעבר שיש מלא אתרי חדשות, כתבות, סיקורים ושידורי תוכניות מוזיקה, שעדיפים על הפורום הזה.
פה זה מקום לפיטפוטים, כך אני רואה את זה.

אני חייב הודות שיכול להיות מעניין לו כל אתרי קהילות אוהבי הטראנס בישראל יתאחדו לאתר גדול אחד, במקום הרבה אתרים ופורומים קטנים.


Posted by m0sh on Feb-08-2010 13:20:

ביום שעזבתי את הטראנס הפורום הזה נפל


Posted by uzi on Feb-23-2010 17:10:

quote:
Originally posted by m0sh
ביום שעזבתי את הטראנס הפורום הזה נפל


Posted by MINTZ on Feb-25-2010 12:44:

זה מוזר לי שאין פה אנשים - הייתה תקופה שגם אני פחות התענייתי אבל הגיע הזמן לחדש קצת את העיניינים... לפחות במידה מסויימת... לא חייב להיות WOW כמו לפני כמה שנים אחרי הכל טיפה התבגרנו אבל עדיין.

מה זה ה TRANCEIL הזה שכולם הולכים לשם?


Posted by uzi on Feb-25-2010 22:58:

quote:
Originally posted by MINTZ
זה מוזר לי שאין פה אנשים - הייתה תקופה שגם אני פחות התענייתי אבל הגיע הזמן לחדש קצת את העיניינים... לפחות במידה מסויימת... לא חייב להיות WOW כמו לפני כמה שנים אחרי הכל טיפה התבגרנו אבל עדיין.

מה זה ה TRANCEIL הזה שכולם הולכים לשם?

מינץ השפיץ, הינה השטיק.
http://www.tranceil.co.il/
זה אתר אינטרנט וגם קבוצה בפייסבוק.
מדובר על קבוצה של אנשים שהתאגדו מחדש על מנת לעשות בדיוק את מה שאתה מתלונן עליו בהודעתך.

כנס לאתר שלהם ולפורום שלהם. זה דיי מרשים מפני שהם הגיעו למצב שהם:
1) מפיקים ארועים של עצמם עם מוזיקה לטעמינו (כל גווני הטראנס).
2) הם מארגנים "מוכרי כרטיסים" מכל רחבי הארץ לאירועים השוטפים.
3) יוצרים קשרים קטנים ויפים עם מוזיקאים ואנשים מהתעשיה.
4) הם עובדים הרבה על יחצ"נות אירועים והגדלת הקהילה.
5) הם הקבוצה היחידה שפורחת בזמן שמלא אתרים\קהילות קטנו וכמעט נעלמו.
6) הם כמעט מכסים לגמרי את כל ענייני תרבות הטראנס (בארצינו ובכלל) וגם קצת עינייני הפקה מוזיקלית.

דוגרי, זה הפרויקט הכי שאפתני שראיתי באינטרנט הישראלי בכל הקשור לטראנס.
כאילו הם רוצים להיות
TRANCE.NU
בגירסה מקומית, קלה וידידותית.


Posted by Viber on Feb-26-2010 13:24:

quote:
Originally posted by uzi
כאילו הם רוצים להיות
TRANCE.NU
בגירסה מקומית, קלה וידידותית.


אם היה פה סמיילי של בחילה הייתי שם לך אותו פה

כבר עדיף לוותר ולגלוש בפורמים באנגלית שבהם העיסוק המרכזי הוא לא בבחורות שנשמעות כאילו לקחו 10 אקסטות לרקע צלילי סופר-מסור חסר מלודיה.


ואני אומר את זה עם כל הכבוד כי אני יודע שלא קל להרים פרוייקט כזה.


Posted by epsilon1 on Mar-08-2010 19:58:

וואלק אני מעדיף את הפורום הזה כשהוא מת על פני טראנס ישראל...טוב שהם לא הפכו את הפורום שלהם לעסק מסחרי, קצת איבד מהטעם הטוב.

אני תמיד חוזר לפה מדי פעם לראות אם מישהו עוד בחיים..אבל אני רואה שלא


יאללה אפשר להמשיך בחגיגה

Max Graham feat. Neev Kennedy - Sun In The Winter (Alex M.O.R.P.H. Remix)


Posted by bstyler on Mar-08-2010 22:58:

quote:
Originally posted by epsilon1
וואלק אני מעדיף את הפורום הזה כשהוא מת על פני טראנס ישראל...טוב שהם לא הפכו את הפורום שלהם לעסק מסחרי, קצת איבד מהטעם הטוב.

אני תמיד חוזר לפה מדי פעם לראות אם מישהו עוד בחיים..אבל אני רואה שלא


יאללה אפשר להמשיך בחגיגה

Max Graham feat. Neev Kennedy - Sun In The Winter (Alex M.O.R.P.H. Remix)


על איזה מסחרי אתה מדבר?...
ואיפה אבד לך בדיוק הטעם הטוב?
טראנס ישראל זה לא פורום, זה פורטל שיש לו גם פורום.


Posted by epsilon1 on Mar-09-2010 06:44:

quote:
Originally posted by bstyler
על איזה מסחרי אתה מדבר?...
ואיפה אבד לך בדיוק הטעם הטוב?
טראנס ישראל זה לא פורום, זה פורטל שיש לו גם פורום.


אהלן אחי,
מצטער אם נשמעתי בוטה מדי..אני פשוט רגיל ממזמן לפורום הזה שהוא הארדקור או לפחות היה, ולא להדפסת חולצות וחברות במועדון לקוחות (או מה שזה לא יהיה).

זאת דעתי האישית, אני כמובן מעריך את מה שאתם מנסים לעשות..וכנראה שהייתי חוסך במילים אם הייתי שם לב שיש כאן אנשים מהפורום השכן


Posted by ronsh on Mar-09-2010 13:21:

חברים אני נולדתי פה....כאן הכרתי את האהבה שלי למוזיקה אלקטרונית ולטראנס בעיקר......

אבל יום אחד ראיתי שהמצב כאן מת, שפורום לא מספיק כדי להחזיר אנשים לסצנה ולאהבה שלהם.....
אז החלטתי להקים אתר = "טראנס ישראל"....

נחמד לראות שיש אנשים שמעריכים את פועלה של הקבוצה
וקצת עצוב לי לראות שיש כאלה שפחות.....
אף אחד לא שם לעצמו מטרה לסגור כאן את הפורום וגם לא את 99 וגם לא את IU,
המטרה שלנו היתה לאחד את כולם כדי לתת לנו כוח לשנות את המציאות....

עד לפני שנה כולם בכו שמגיעים לכאן רק הגדולים ביותר = ארמין, טייסטו ופול

ולפתע אנחנו רואים שפע של אמנים שמגיעים לכאן בזה אחר זה, וזאת רק ההתחלה...אני לא מבקש מאף אחד כאן לעשות קעקוע של טראנס ישראל
אבל בואו לא תגידו דברים שאין בהם דיוק....נולדנו רק כדי לעשות טוב ..
פנינו מועדות לשלום


Posted by uzi on Mar-10-2010 14:54:

הסצנה פה גם ככה לא גדולה.
אז מה אם יש ניסיון להפוך אותה לקצת יותר מסחרית?
לדעתי צריך לומר תודה על כל יוזמה ועשיה בתחום הזה, שעד לא מזמן היה ממש גוסס!

ronsh
כבוד!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.