TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Loveparade
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Miss Proximus on Jul-11-2002 15:50:

Rasta Loveparade

Voor degenen die nog gaan dit jaar, mijn truck (LoL) start vanaf 14:00 op het Ernst Reuter Platz.

We hebben dj Jean..maarrrrrr..als ie niet z�n best doet ga ik draaien

Joop gaat vast en zeker lekker draaien.

Ik heb van de truckbouwer megekregen dat onze hele truck in spijkerstof gewikkeld is: niet zo moeilijk te missen dus!

Andreas en ik gaan in het geel/groen, valt lekker op

Anywayz, mocht je zin hebben in een lollie kom dan naar de Ameland truck!!!

Zie jullie hopelijk daaro!!! Have fun peoples!!! Ik vertrek vannacht 3/4 uur..en daarna........PARTAAAAAAAY

Posted by basvh on Jul-11-2002 15:54:

ben ook op de love parade, ik zal kijken of ik proxi�s wagen kan zien/vinden. ik heb trouwens oranje gsus shirt aan. Ja je moet toch beetje laten zien dat je uit nederland komt, digitale camera gaat ook mee dus mooie pics kan je ook verwachten

Posted by mantisnl on Jul-11-2002 16:52:

[off-topic]

quote:
Originally posted by basvh ik heb trouwens oranje gsus shirt aan.

hey zow heb ik d`r ook een!

[/off-topic]

Posted by LowRider on Jul-11-2002 16:59:

Re: Loveparade

quote:
de Ameland truck!!!

lol stonden jullie zeker gister ook bij Piet Paulusma in beeld

Posted by MaGiK54 on Jul-11-2002 17:16:

Veel plezier op de loveparade, Proxi en de rest die ook gaan.

Posted by Sandman on Jul-11-2002 17:34:

Re: Re: Loveparade

quote:
Originally posted by LowRider

lol stonden jullie zeker gister ook bij Piet Paulusma in beeld

Zoiets dacht ik al.... heb ik me toch niet vergist gisteren avond..

Pietje met 3 of 4 leuke chicks....toch?

Helaas ga ik niet naar de loveparade.... k'zou wel willen... maar kan niet dit jaar

Sandman

Posted by basd on Jul-11-2002 19:54:

Mensen die wel naar de Love Parade gaan, heel veel plezier daar en maak er een leuk feestje van. Maak toffe foto's, schrijf vette reports, laat de thuisblijvers (waaronder ikke dus) achteraf ook een beetje genieten .

Posted by Spinnin Jack on Jul-11-2002 20:30:

Re: Loveparade

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Voor degenen die nog gaan dit jaar, mijn truck (LoL) start vanaf 14:00 op het Ernst Reuter Platz.

We hebben dj Jean..maarrrrrr..als ie niet z�n best doet ga ik draaien

Joop gaat vast en zeker lekker draaien.

Ik heb van de truckbouwer megekregen dat onze hele truck in spijkerstof gewikkeld is: niet zo moeilijk te missen dus!

Andreas en ik gaan in het geel/groen, valt lekker op

Anywayz, mocht je zin hebben in een lollie kom dan naar de Ameland truck!!!

Zie jullie hopelijk daaro!!! Have fun peoples!!! Ik vertrek vannacht 3/4 uur..en daarna........PARTAAAAAAAY

Ik zal opletten ofdat ik grote blauwe vlek tegekom met daarop een aantal bewegende geel/groene stippen. Dan weet ik dat ik daar een heerlijke snoeplollie(neem ik aan) kan scoren.
Ben wel een beetje kleurenblind en dat in combinatie een zonnebril kan het toch zo zijn dat ik je niet zie als ik op de kleurtjes afga. In dat geval merk ik toch wel vanzelf wanneer ik dichtbij je truck ben, als ik brakke overgangen hoor met iemand die probeerd leuk te doen met scratchen dan weet ik dat jan en dus ook de Ameland truck in de buurt is
Wij vertrekken morgenochtend om 8 uur daarna met de ICE(hogesnelheidstrein) lekker naar berlijn te gaan, dat zal waarschijnlijk een stuk beter zijn dan die brakke duitse sneltreinen die we vorige jaar en dat jaar ervoor hebben genomen

Posted by John on Jul-11-2002 23:00:

ik zal kijke of ik jou truckje kan vinden proxi
zal toch nog best lastig worden denk ik

ik heb der zin in w00t nog maar ff een paar uurtjes slaap pakken denk ik hehehe tjusch (ofzo)

Posted by Access on Jul-12-2002 05:17:

Jah ... ik ben dit jaar ook van de partij !!!
Voor 't eerst en waarschijnlijk nie voor 't laatst

Ik gaat samen met Eieregooie & Spinnin Jack & friends,
en aangezien 't me nie uitmaakt waar we achteraan hobbele volg ik hun gewoon

Maaruh ... ik denk dat ik wel 'n lollie kom score

(En nou moet ik opschiete anders gaat ik m'n treintje misse )

Laters !!!!!

Posted by Emphelator on Jul-12-2002 10:37:

quote:
Originally posted by basd
Mensen die wel naar de Love Parade gaan, heel veel plezier daar en maak er een leuk feestje van. Maak toffe foto's, schrijf vette reports, laat de thuisblijvers (waaronder ikke dus) achteraf ook een beetje genieten .

Jah, lijkt me goed idee om de thuisblijvers ook nog te laten genieten

Posted by xxl on Jul-12-2002 12:14:

ik ga ook..

ik ben 2 meter met een hawaii shirt
waarschijnlijk 4 uur beeldmateriaal (vorig jaar ook) ben zaterdag en zondag voornamelijk te vinden in Hotel Hamburg (just around the corner) under the name vermolen party ).

Posted by basvh on Jul-14-2002 06:55:

damn wat was de parade vet man, super sfeer, geen narigheid, lekkere wijven. me volledige party report komt wel. hieronder alvast wat fotos. de rest komt nog.

pedo basje met wat 12 jarige meisjes

de boeren waarmee ik was

foto van onze miss p

Posted by Emphelator on Jul-14-2002 10:11:

w00t, dat zijn kicke foto's.
Jij hebt 't dus wel naar je zin gehad daarzo zie ik
Post nog wat picz als je je report hier post.

Posted by HiGH_NrG on Jul-14-2002 18:41:

Het was zeker relaxed feestJE

Ik heb me der iig prima vermaakt en met mij nog 500000 anderen (stond in de krant vanochtend). Verder ben ik op een feest zaterdagavond Leander van t forum hiero tegengekomen...

En de rest volgt...

Posted by zarch on Jul-14-2002 19:36:

Ik moet daa gweoon nog keer heen. Volgens mij is dat echt geweldig!! (misschien eerst nog klein beetje ouder worden)

Posted by John on Jul-14-2002 19:58:

TERING WAT IS DE LOVE PARADE ONGEFUCKINGLOFELIJK KICK ZEG!!!!!!!!
ik heb er ff geen woorden voor zeg.. zo tof

vanaf nu ieder jaar weer!
oh en volgens mij heb ik miss p gezien... morgen heb ik de fotos dus dan post ik die ff, kan miss p zelf zeggen of ze et is

Posted by John on Jul-14-2002 21:13:

miss proximus?

de andere fotos van de lp straks of morgen

Posted by tijs08 on Jul-14-2002 21:17:

ja John! das Miss P ja! check basvh's pics

CHICK!!!

Posted by John on Jul-14-2002 21:25:

heheheh cool
en check mijn chick!!

en ook nog wat leuke 'uitzicht' plaatjes

nou voorlopig wel ff genoeg denk ik zo
:P

oh wacht...het (waarschijnlijke) zusje van de eerder geposte dame wil ik jullie niet onthouden

Posted by basvh on Jul-14-2002 22:24:

quote:
Originally posted by tijs08
ja John! das Miss P ja! check basvh's pics

CHICK!!!

zo heb ik nog minstens 50 pics zoals deze,

Posted by Miss Proximus on Jul-14-2002 23:09:

lol!! ik moet die hometrainer maar weer s gaan afstoffen

t was SUPERTOF ben net pas th�s...top hotel..topdag gehad enzo

ga eerst ff pitten en nadenken over de review

x proxxxxxxxxxxxxxxx

Posted by Leander on Jul-14-2002 23:19:

TERING, DAT WAS HEFTIG!!!!!!!

Ongelofelijk!
Het begon vrijdagavond al goed bij 'The Love from Above'. Erg leuk om Paul van Dyk eindelijk eens te zien, dat had ik nog niet meegemaakt...
Hij draaide erg lekker moet ik zeggen. Daarna Pete Tong; was ook erg prettig. Lekker eigenwijze platen
Daarna maar weer naar het hotel teruggegaan om een uur of 04.00, want we moesten zaterdag vroeg op om uit het hotel te checken. Hadden geen kamer geboekt voor zaterdagnacht (grote plannen )

Zaterdag waren we om een uur of 15.30 op de LoveParade. Het weer zat niet heel erg mee, maar het was wel te doen....(beetje regen).
LoveParade is wel ontzettend indrukwekkend! Vooral het eindfeest was erg cool. Eindelijk Sasha eens live gezien (ook al was het maar voor twintig minuten). Er was echter 1 ding wat me bijzonder irriteerde.
Aan beide kanten van de gouden engel stonden om en om de DJ's te draaien (elk 20 minuten). Wij stonden aan de voorzijde van de engel (gezicht dus naar ons toe). Prima geluid daar (had iets harder gemogen). MAAR!!! Als aan de andere kant van het plein een DJ ging draaien, hoorden wij dat helemaal niet!!! Wat een prutswerk zeg! De helft van de sets (waaronder Blank&Jones) heb ik dus amper kunnen horen, op wat vage bas-dreun van de enorme soundsystems aan de zijkant van de gouden engel
Pas later toen de trucks weer langs kwamen rijden over het plein hadden we weer redelijk geluid, omdat die trucks ook aangesloten waren op de 'centrale' DJ...Vreemde boel.

Wat ik daarna heb meegemaakt, is bijna niet te beschrijven!
We hadden van te voren niet echt goed bedacht waar we naartoe wilden gaan. Zodoende liepen we maar een beetje doelloos rond, in de richting waarvan wij dachten dat we op een grote party terecht zouden komen. Uiteindelijk een taxi aangehouden en om advies gevraagd.
Onwijs relaxede kerel en die vertelde dat we Galaktika wsch wel leuk zouden vinden. Enfin, wij daar naar toe met de taxi.

WAT EEN ONTZETTEND GAAF FEEST WAS DAT!!!!!!!!!!
Wij wisten totaal niet wat we konden verwachten en dachten dat de taxichauffeur ons naar een gewone club zou brengen.
Het tegendeel bleek waar.
Lovestern Galaktika is waarschijnlijk het coolste feest waar ik ooit ben geweest in m'n leven. Het vindt plaats in een enorm gebouw aan de Messedamm (was het nou een oud vliegveld of niet?). Telkens als ik dacht dat ik alles had gezien, kwam ik weer een nieuwe zaal tegen Ik heb serieus de eerste twee uur met open mond rondgelopen daar!
(o.a. een outdoor-dansvloer, hosted by Nature One en een Ministry of Sound-zaal en ga zo maar door.

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Verder ben ik op een feest zaterdagavond Leander van t forum hiero tegengekomen...

Toen zag ik ineens een TA-shirtje op een paar meter afstand en heb me ff voorgesteld aan wie HiGH_NrG bleek te zijn. Vanwege m'n concentratieproblemen (if you know what I mean ) was ik 'm ook al snel weer kwijt.
Enfin, 't was allemaal te veel om hier ff snel op te schrijven.
Uiteindelijk onze gereserveerde stoelen in de trein van 7.30 opgegeven om nog langer op het feest te kunnen blijven. Uiteindelijk vertrokken om 8.30 uur (geloof ik ). Trein gepakt van 11.30. Die zat propvol en we hadden voor deze trein geen stoelen gereserveerd. Heb dus op m'n tas zitten slapen tot we in Nederland waren

Dit weekend gaat zeker de gechiedenisboeken in als een klassieker om nooit te vergeten. Zal eens kijken of ik nog wat foto's online kan zetten (heb geen scanner), als ze tenminste een beetje boeiend zijn...

Leander

Posted by New Wave on Jul-15-2002 07:53:

jostaaaa!!! wat sta je der weer zonnig bij
echt phatte photo's mensen!!!

Posted by John on Jul-15-2002 09:05:

http://www.love-parade2002.tk/

hiero staan al onze fotos... ik ben degene met dat oranje shirtje.. sta der gelukkig niet zo heel vaak op

beetje jammer trouwens dat jploveparade de url zonder streepje al had:@

ooh en basvh up jou fotos ook es voor ons allemaal

Pages (2): [1] 2 »