TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Godskitchen Global Gathering
Godskitchen Global Gathering
S�ja, d� var det mer eller mindre klart och bokat!
Buss fr�n King's Cross i London till Stratford-upon-Avon.
Hotell f�r 3 n�tter i London.
Massor med pengar kostade det, men massor med kul f�r jag nog! 
Hur var det nu? Skulle n�n annan h�r dit eller? Skulle vara schysst att hooka upp n�gonstans, sj�lv �r det bara jag och en polare som drar dit.
N�?
mwahahhaha... idag fick jag min GKGG biljett+buss! Fan vad kul jag kommer ha!
Hoppas ni �r avundsjuka, 
Fett me avundsjuka
hoppas du har det asbra
Re: Godskitchen Global Gathering
| quote: |
| Originally posted by Vitryss S�ja, d� var det mer eller mindre klart och bokat! Buss fr�n King's Cross i London till Stratford-upon-Avon. Hotell f�r 3 n�tter i London. Massor med pengar kostade det, men massor med kul f�r jag nog! ![]() Hur var det nu? Skulle n�n annan h�r dit eller? Skulle vara schysst att hooka upp n�gonstans, sj�lv �r det bara jag och en polare som drar dit. N�? |

Fan vad tr�kigt Amnezia,
Skulle varit j�vligt schysst att hooka upp... jaja, h�ng inte l�pp f�r mycket grabben, det kommer fler partyn! 
Jo lumpen suger, grymt n�jd n�r jag slapp n�r jag m�nstrade f�r 2 �r sedan. Var d�r en halv dag innan jag blev �vertygad om att jag aldrig n�gonsin t�nkte vara med i n�gon som helst arme och f�rklarade detta f�r doktorn som f�jdaktligen skickade hem mig, 
faaaan ny blir jag s�d�r avis igen....*suck* v�nta bara tills jag blir myndig..d� blire festa av.. 
aja du f�r hare skitbra d�r ryssen..l�r ju bli fett skoj f�r de iaf 
Hua, s� har man varit hemma i drygt ett dygn... vilken j�vla resa. Orkar fortfarande inte ber�tta hur enormt kul jag haft, men en sak �r s�ker, Armin Van Buuren �r GUD, 
Ok, nu t�nkte jag skryta lite, 
Checkade in p� hotellet vid Paddington Station klockan 15:00 p� Fredagen. L�mnade v�ra prylar och drog till Camden, (norra delen av centrala-London). K�pte cola-patroner och rullpapper i en tuff liten "drug-paraphernalia aff�r", handlade lite gr�s av en stor svart kille i ett gatuh�rn innan vi hittade in till Cyberdog. Astuff stor aff�r med massa coola kl�der d�r jag tjackade en ljusbl� tr�ja med Cyberdogm�rke p�, tv� beads-armband och n�gra glowsticks.
Efter detta drog vi och k�kade vid en italiensk restaurang precis vid v�rt hotell, innan vi k�pte n�gra smirnoff-ice som vi drog i oss p� hotellrummet med lite av v�r r�ka, som visade sig vara kass, jaja...
Vid 22:30 drog vi till Camden Palace och klubben Peach d�r Armin Van Buuren skulle spela. S� fort vi st�llde oss i k�n till klubben fr�gade en snubbe oss om vi "beh�vde n�gra piller", vilket vi juh beh�vde,
. K�pte fyra r�da Volkswagen innan vi drog in p� klubben och kollade runt lite. Tuff inredning, 3-4 v�ningar, s� det s�g ut ungef�r som en gammaldags teater. Innan Armin b�rjade spela vid 1:30 var det ganska halv-kass house musik, s� vi petade varsin tablett och b�rjade dansa. Armin spelade ett helt gudomligt set, n�r han s� k�re ig�n sin egen lilla remin av Solar Stones - Seven Cities, peakade jag n�t enormt och m�dde mer �n bra, var i *himlen*. Sv�rt att beskriva hur bra man m�r, och ganska on�digt, ni f�r pr�va sj�lva,
. Dansade som en d�re tills Armin var klar, stannade ett tag till innan vi tog em svarttaxi hem till hotellet.
Var helt klart en hyfsad f�rfest till GKGG...
13:30 n�sta dag kom bussen till King's Cross station som skulle ta oss till Stratford-upon-Avon, Long Marston Airfield, och Godskitchen Global Gathering 2002. Efter en bussresa p� 5 timmar. men en paus halvv�gs och en dubbel cheesburgare, s� var vi framme vid 18:00, missade s�ledes de f�rsta tv� timmarna pga att ettans v�xel pajade p� v�ran buss-j�vel... men men.
Vid ing�gen kom en liten hund och nosade p� mig, h�ll p� att skita p� mig, innan snuten med hunden rykte iv�g den, *phew*. V�ra glowsticks som vi inhandlade p� cyberdog fick vi inte ha med oss in av n�gon diffus anledning,
. Inne p� sj�lva omr�det hade dem byggt upp en fet n�jespark f�rutom de sex arenorna. Vi kollade runt ett tag innan vi lyssnade p� ungef�r halva Signums s�tt i Gallery arenan, d� vi gick till Godskitchen arenan och lyssnade p� resten av Tall Pauls s�tt.
Sen var det dags f�r Ti�sto. Killen gjorde en enorm entr� och folk blev helt galna n�r han b�rjade spela. Lyssnade p� mer eller mindre hela hans set innan vi gick och vilade oss lite.
Engelsm�nnen kl�r verkligen ut sig n�r dem festar, s�g en snubbe med sin flickv�n i kedja efter sig, tv� snubbar p� styltor och n�n slags "robot-rustning". Alla var hur e-ade som helst...
Medan vi v�ntade p� att Ferry Corsten skulle b�rja spela gick vi runt och smplyssnade p� alla andra arenor, missade dock helt Colours arenan och John Digweed...
Nu knarkade vi lite mer, och gick och lyssnade p� en halvtimme av Ferry Corsten set, som inte alls var kul att lyssna p�, s� vi gick och lyssnade p� Armin ist�llet.
N�r vi gick till Armin s� var vi lite besvikna p� Ferry, den besvikelsen la sig dock snabbt n�r vi b�rjade lyssna p� Armin, ett helt ENORMT set spelade han.
Nu intr�ffade dock n�t som kunde ha f�rst�rt hela min upplevelse, mitt i min peak under Cafe del Mar(co) s� k�nde jag hur det ryckte till i mina glas�gon. Vips s� var dem borta,
. Jag ser ganska d�ligt s� jag hittade dem inte heller. F�rbannad och ganska ledsen satt jag mig ner vid t�ltkanten och bara lyssnade p� musiken. B�rjade t�nka massa skumma tankar (knarktankar...) om hur det var meningen att jag skulle tappa min brillor � grejer, men m�dde b�ttre och b�ttre eftersom Armin spelade s� enormt bra, kom fram till att jag inte t�nkte l�ta mig nersl�s av mina f�rlorade glas�gon, och b�rjade r�ja loss halvblind igen,
.
Lyssnade p� Fergies, Picottos, Jules och Scot Projects set innan vi drog ut till bussarna som sj�lvklart var f�rsenade igen. 24h efter att vi l�mnat King's Cross station var vi tillbaka p� hotellet.
D� var jag skitig, ashungrig, tr�tt, halvbling, och e-bakfull. Men kul som fan hade jag! 
Nu pallar jag inte att skriva mer utan glas�gon,
. Men jag hade n�t enormt kul iaf, och rekommenderar alla att dra p� festivaler i England,
.
Av min resa fick jag ut:
Armin �r GUD
Man m�ste knarka f�r att palla 14h p� GKGG
Engelsm�n knarkar alldeles, alldeles f�r mycket.
och...
m�ste skaffa linser,
S�kert massa stavfel och s� nu, men det �r fan jobbigt att inte ha n�gro brillor...
Heh. �r det d�r ett antidroginl�gg som jag ser komma farande ifr�n Beamish?
Jag �r l�jligt avundsjuk p� att du var d�r, Vitryss!
Ja fyfan vad kul jag hade... sitter och funderar lite p� hur jag ska l�gga upp festivalsommaren 2003, men hur ska n�t egentligen kunna sl� Global Gathering 2002?!
B�sta jag vart med om, n�gonsin. 
f�rl�t, men b�rjade skratta som den vid glas�gon delen 
b�ttre med linser.. k�r jag sj�lv med 
l�ter som du hade det hel ball... f�rhoppningsviss s� f�r man la sj�lv uppleva n�got s�nt n�n g�ng
| quote: |
| Originally posted by dbl f�rl�t, men b�rjade skratta som den vid glas�gon delen ![]() b�ttre med linser.. k�r jag sj�lv med ![]() l�ter som du hade det hel ball... f�rhoppningsviss s� f�r man la sj�lv uppleva n�got s�nt n�n g�ng |
Ingen fara, s� h�r i efterhand �r det r�tt kul att skratta �t,
. Tror mer och mer p� att n�gon galen engelsmannen helt enkelt snodde brillorna, finns en del d�rar i England,
av den drogresan �r jag m�ttligt road