TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote "Loveparade-thuisblijvers" topic...


Posted by SnuggLe on Jul-12-2002 15:29:

Het grote "Loveparade-thuisblijvers" topic...

Snik snik... Ik baal er wel van dat ik niet op de LoveParade ben.
Andere dingen, andere verplichtingen.
Ik troost me met het kijken naar de website en het luisteren naar oude Loveparade sets en de Loveparade2002 compilatie.

Wat is er volgens jullie nou zo mooi aan de Loveparade...
...en wat doe jij als thuisblijver ?


Posted by Blik on Jul-12-2002 16:37:

naar de kroeg natuurlijk


Posted by Opti on Jul-12-2002 16:41:

blegh


ik ga naar ISOS3 release party strax!!!!!

morgen ook nog naar Sensation!!!

Woohoooo!!!


Posted by Menno on Jul-12-2002 16:46:

Vanavond ook naar ISOS 3(wie niet ). Morgen weet ik nog niet, eerst verjaardag en dan zie ik het wel .


Posted by New Wave on Jul-12-2002 21:25:

beetje met Harry slingeren.....


Posted by Nook on Jul-12-2002 21:55:

ik drink bier en morgen iets opzoeken in het centrum, wat weet ik nog niet. liefst now&wow ofzo. we'll see.

btw..vrienden van mij die onderweg waren naar de loveparade zijn in duitsland gecntroleerd, heel de auto over hoop en hun blowtjes zijn ingenomen, plus boete. alle andere nederlandse auto's werden er ook gecontroleerd


Posted by basd on Jul-12-2002 22:10:

quote:
Originally posted by Nook
ik drink bier en morgen iets opzoeken in het centrum, wat weet ik nog niet. liefst now&wow ofzo. we'll see.

btw..vrienden van mij die onderweg waren naar de loveparade zijn in duitsland gecntroleerd, heel de auto over hoop en hun blowtjes zijn ingenomen, plus boete. alle andere nederlandse auto's werden er ook gecontroleerd
Da's wel shit, en het is sowieso altijd al onwijs druk op de weg daarnaartoe. Zal dan wel helemaal een zootje zijn geworden, als ze echt alle auto's uit NL pakken.


Posted by TimeportE on Jul-13-2002 12:06:

quote:
Originally posted by Blik
naar de kroeg natuurlijk

kijk wij snappen elkaar, ik ga eerst naar het begin van de zomerfeesten op de waalkade. daar treedt racoon op, ik heb der een aantal mooie nummertjes van gehoord dus... en savonds van dikhout (kijken of dat beetje cool is )..

wat een ramp ik moet volgende week 3x tijdens de zomerfeesten werken, het verdiend wel lekker maar het is zooooo zwaar! ach ja, dan maar afzien!


Posted by DjSuez on Jul-13-2002 13:19:

Ik ben net bekomen van de ISOS 3 party, dus k heb me feest wel gehad, en ik ga naar de dance parade, wat volgens mij naar aanleiding van de verhouding trucks/mensen wel een betere parade is...naar mijn mening mis ik dus niet veel..al ga ik zeker wel een keer naar Berlijn!


Posted by DJ Bazz on Jul-13-2002 14:34:

thuisblijvers???? zit hier nog steeds in italie en ga vanavond weer naar die ballentent hiero, tja je moet toch wat hier er is in geen velden of wegen een andere discotheek te bekennen


Posted by mr.marcello on Jul-13-2002 16:52:

quote:
Originally posted by Optimus
morgen ook nog naar Sensation!!!


Uiteraard!!!

Met vriendelijke groet.


Posted by MaGiK54 on Jul-14-2002 00:41:

Nou ik zit al vanaf 24:00 me te vervellen achter de PC. God en ik kan ook niet slapen aangezien ik na ISOS releaseparty tot 17:00 knock-out heb gelegen op bed.


Posted by Exhale on Jul-14-2002 15:17:

Casino en meestal met wat meer weer thuiskomen


Posted by HiGH_NrG on Jul-14-2002 19:01:

quote:
Originally posted by basd
Da's wel shit, en het is sowieso altijd al onwijs druk op de weg daarnaartoe. Zal dan wel helemaal een zootje zijn geworden, als ze echt alle auto's uit NL pakken.


Ik ben met de trein geweest...nix nada noppes werd gecontroleerd! Ik had kilo's coke mee kunnen smokkelen bijv..

Beetje lam dat ze dat dan niet controleren en de auto's wel zo streng...majah duitsers eh...


Posted by John on Jul-14-2002 20:07:

ik ben met de bus geweest...en der was idd wel veel controle.. overal polizei bij die parkeerplaatsen, maar ze hebben zeker niet IEDERE oto uit nederland gecontroleerd... wel bijna onze bus.. ging der ineens zon wit groen busje voor ons rijden met 'folgen' ofzo... iedereen meteen zn zooi verstoppen of in de plee wegspoelen, maar et bleek om een belasting controle te gaan ofzo

w00t love parade roelt zeg!!


Posted by Leander on Jul-14-2002 22:36:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik ben met de trein geweest...nix nada noppes werd gecontroleerd! Ik had kilo's coke mee kunnen smokkelen bijv..

Beetje lam dat ze dat dan niet controleren en de auto's wel zo streng...majah duitsers eh...



Ik was ook met de trein (donderdagochtend) en bij ons kwamen er dus wel twee gasten met zo'n drugshond langs (half uurtje voor Berlijn of zo)! Dat was nog ff spannend
Bij de tas van een maat van me bleef die hond erg lang hangen. Tas opengemaakt en gecontroleerd, maar daar zat niks in (wel in z'n schoen )


Posted by John on Jul-15-2002 10:09:

quote:
Originally posted by Leander



Ik was ook met de trein (donderdagochtend) en bij ons kwamen er dus wel twee gasten met zo'n drugshond langs (half uurtje voor Berlijn of zo)! Dat was nog ff spannend
Bij de tas van een maat van me bleef die hond erg lang hangen. Tas opengemaakt en gecontroleerd, maar daar zat niks in (wel in z'n schoen )


als het rex (dat politiehondje van rtl 4) geweest was dan had ie wel geweten dat et in zijn schoen zat


Posted by TimeportE on Jul-15-2002 10:23:

eff om na/mee te genieten jongens

http://www.ilovetrance.de/LP2002_2/



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.