TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote "Loveparade-thuisblijvers" topic...
Het grote "Loveparade-thuisblijvers" topic...
Snik snik... Ik baal er wel van dat ik niet op de LoveParade ben.
Andere dingen, andere verplichtingen.
Ik troost me met het kijken naar de website en het luisteren naar oude Loveparade sets en de Loveparade2002 compilatie.
Wat is er volgens jullie nou zo mooi aan de Loveparade...
...en wat doe jij als thuisblijver ? 
naar de kroeg natuurlijk
blegh
ik ga naar ISOS3 release party strax!!!!!
morgen ook nog naar Sensation!!!
Woohoooo!!!
Vanavond ook naar ISOS 3(wie niet
). Morgen weet ik nog niet, eerst verjaardag en dan zie ik het wel .
beetje met Harry slingeren.....
ik drink bier en morgen iets opzoeken in het centrum, wat weet ik nog niet. liefst now&wow ofzo. we'll see.
btw..vrienden van mij die onderweg waren naar de loveparade zijn in duitsland gecntroleerd, heel de auto over hoop en hun blowtjes zijn ingenomen, plus boete. alle andere nederlandse auto's werden er ook gecontroleerd
| quote: |
| Originally posted by Nook ik drink bier en morgen iets opzoeken in het centrum, wat weet ik nog niet. liefst now&wow ofzo. we'll see. btw..vrienden van mij die onderweg waren naar de loveparade zijn in duitsland gecntroleerd, heel de auto over hoop en hun blowtjes zijn ingenomen, plus boete. alle andere nederlandse auto's werden er ook gecontroleerd |
| quote: |
| Originally posted by Blik naar de kroeg natuurlijk |
)..
ach ja, dan maar afzien!
Ik ben net bekomen van de ISOS 3 party, dus k heb me feest wel gehad, en ik ga naar de dance parade, wat volgens mij naar aanleiding van de verhouding trucks/mensen wel een betere parade is...naar mijn mening mis ik dus niet veel..al ga ik zeker wel een keer naar Berlijn!
thuisblijvers???? zit hier nog steeds in italie en ga vanavond weer naar die ballentent hiero, tja je moet toch wat hier er is in geen velden of wegen een andere discotheek te bekennen

| quote: |
| Originally posted by Optimus morgen ook nog naar Sensation!!! |

Nou ik zit al vanaf 24:00 me te vervellen achter de PC. God en ik kan ook niet slapen aangezien ik na ISOS releaseparty tot 17:00 knock-out heb gelegen op bed.
Casino en meestal met wat meer weer thuiskomen

| quote: |
| Originally posted by basd Da's wel shit, en het is sowieso altijd al onwijs druk op de weg daarnaartoe. Zal dan wel helemaal een zootje zijn geworden, als ze echt alle auto's uit NL pakken. |
ik ben met de bus geweest...en der was idd wel veel controle.. overal polizei bij die parkeerplaatsen, maar ze hebben zeker niet IEDERE oto uit nederland gecontroleerd... wel bijna onze bus.. ging der ineens zon wit groen busje voor ons rijden met 'folgen' ofzo... iedereen meteen zn zooi verstoppen of in de plee wegspoelen, maar et bleek om een belasting controle te gaan ofzo
w00t love parade roelt zeg!!
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Ik ben met de trein geweest...nix nada noppes werd gecontroleerd! Ik had kilo's coke mee kunnen smokkelen bijv.. Beetje lam dat ze dat dan niet controleren en de auto's wel zo streng...majah duitsers eh... |
)
| quote: |
| Originally posted by Leander Ik was ook met de trein (donderdagochtend) en bij ons kwamen er dus wel twee gasten met zo'n drugshond langs (half uurtje voor Berlijn of zo)! Dat was nog ff spannend Bij de tas van een maat van me bleef die hond erg lang hangen. Tas opengemaakt en gecontroleerd, maar daar zat niks in (wel in z'n schoen ) |
eff om na/mee te genieten jongens 
http://www.ilovetrance.de/LP2002_2/
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.