TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foto's IMPULZ Outdoor Online
Foto's IMPULZ Outdoor Online
De fototjes van Impulz Outdoor staan online! Voor degenen die ze willen zien, check: http://come.to/nila
Gister in Now & Wow voor de verandering een keer GEEN foto's gemaakt, maar over een weekje of 3 zullen we wel een update op de site maken van onze vakantie in Ibiza.....!
Adios,
Sido^& Sander
Dat duurde lang.... 
Is al 2 weken geleden gekken 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Dat duurde lang.... ![]() Is al 2 weken geleden gekken |
mooie fotootjes joh! k sta dr zelf ook nog op...echt weer even nagenieten!
Greetz
Zoals altijd weer mooie foto's, mijn complimenten. Nog foto's gemaakt van gisteren ????
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Nog foto's gemaakt van gisteren ???? |
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Gister in Now & Wow voor de verandering een keer GEEN foto's gemaakt, maar over een weekje of 3 zullen we wel een update op de site maken van onze vakantie in Ibiza.....! |
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Beter laat dan helemaal niet toch? We zijn inderdaad wat traag ja, waarschijnlijk te druk met de voorbereidingen voor het vertrek naar Ibiza..... |
Ik weet hoeveel feestjes jullie aflopen.
Ziet er kicke uit, ik heb ook ff die andere foto's gekeken, een groot feest daarzo.
Zeker weten wel leuke foto's, heb ze net ook maar effe bekeken. Gaf me gelijk weer een klein beetje het gevoel van die avond terug.
Re: Foto's IMPULZ Outdoor Online
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros De fototjes van Impulz Outdoor staan online! Voor degenen die ze willen zien, check: http://come.to/nila Gister in Now & Wow voor de verandering een keer GEEN foto's gemaakt, maar over een weekje of 3 zullen we wel een update op de site maken van onze vakantie in Ibiza.....! Adios, Sido^& Sander |

!! Das nog eens een ECHTE vakantie..
ipv zuipen en je kinderachtig gedragen in een pak-me-dan-als-je-kan disco ergens in het zuiden 
Leuke site by the way. Zeer benieuwd naar de fototjes van Ibiza.
Kom zelf net terug uit Ibiza en ben benieuwd wat jullie ervan vonden. Hier mijn mening. Heb Tiesto in Amnesia gezien wat ikzelf errug tegen vond vallen. Te commercieel naar mijn mening. Maurio Picotto gezien in Amnesia wat draait die man loei en loei hard !!!!! hehehe. Of kwam dat gewoon door de zeer slechte geluid installatie van Amnesia. Marco V bij Godskitchen zeer goed. Armin van Buuren wat een saaaaie gozer en ach het was wel o.k. Fergie ging wel. Judge Jules mega mega goed alleen die man moet gewoon eens flink op zijn bek gaan. Wat een ontzettende veels te populaire platendraaier.Je draait alleen maar plaatjes pik dus al dat populaire gedoe... niet doen. Ferry Corsten zeer goed. Anne Savage kan ook zeer lekker plaatjes draaien. Nog een paar dj's gehoord bij verschillende feesten van bagger tot zeer lekker. En het top feestie was toch wel Manumission in Privilige. Hoop dat mijn fototjes van gelukt zijn. Megaaaaaaaaaa....
Nadeel Ibiza te duur .... teveel mensen die aan je kop zeiken voor pillen .... en teveel arrogante personen die denken dat ze HET zijn op deze aardkloot.
Kom maar op met die fotos....
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.