TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foto's IMPULZ Outdoor Online


Posted by Bouma-Bros on Jul-13-2002 13:33:

Arrow Foto's IMPULZ Outdoor Online

De fototjes van Impulz Outdoor staan online! Voor degenen die ze willen zien, check: http://come.to/nila

Gister in Now & Wow voor de verandering een keer GEEN foto's gemaakt, maar over een weekje of 3 zullen we wel een update op de site maken van onze vakantie in Ibiza.....!

Adios,

Sido^& Sander


Posted by SnuggLe on Jul-13-2002 14:51:

Dat duurde lang....
Is al 2 weken geleden gekken


Posted by Bouma-Bros on Jul-13-2002 15:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat duurde lang....
Is al 2 weken geleden gekken


Beter laat dan helemaal niet toch?

We zijn inderdaad wat traag ja, waarschijnlijk te druk met de voorbereidingen voor het vertrek naar Ibiza.....


Posted by DjSuez on Jul-13-2002 15:41:

mooie fotootjes joh! k sta dr zelf ook nog op...echt weer even nagenieten!

Greetz


Posted by MaGiK54 on Jul-13-2002 16:12:

Zoals altijd weer mooie foto's, mijn complimenten. Nog foto's gemaakt van gisteren ????


Posted by mr.marcello on Jul-13-2002 18:01:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Nog foto's gemaakt van gisteren ????


quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Gister in Now & Wow voor de verandering een keer GEEN foto's gemaakt, maar over een weekje of 3 zullen we wel een update op de site maken van onze vakantie in Ibiza.....!


Met vriendelijke groet.


Posted by SnuggLe on Jul-13-2002 22:10:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Beter laat dan helemaal niet toch?

We zijn inderdaad wat traag ja, waarschijnlijk te druk met de voorbereidingen voor het vertrek naar Ibiza.....


Nothing personal hoor Ik weet hoeveel feestjes jullie aflopen.


Posted by Emphelator on Jul-14-2002 11:13:

Ziet er kicke uit, ik heb ook ff die andere foto's gekeken, een groot feest daarzo.


Posted by basd on Jul-14-2002 22:06:

Zeker weten wel leuke foto's, heb ze net ook maar effe bekeken. Gaf me gelijk weer een klein beetje het gevoel van die avond terug.


Posted by tijs08 on Jul-15-2002 15:35:

Re: Foto's IMPULZ Outdoor Online

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
De fototjes van Impulz Outdoor staan online! Voor degenen die ze willen zien, check: http://come.to/nila

Gister in Now & Wow voor de verandering een keer GEEN foto's gemaakt, maar over een weekje of 3 zullen we wel een update op de site maken van onze vakantie in Ibiza.....!

Adios,

Sido^& Sander


Fotoos zien er zeker weer flexx uit! heb ze maar heel vluchttig bekeken.. want ik blijf ervan balen dat ik er niet bij was! Maar goed.. Vrijdag N&W maakte alles weer goed
Ben zeker ook benieuwd naar jullie foto reportage van Ibiza.. dat lijstje van djs wat ik van Sido hoorde die jullie daar gaan zien is behoooorlijk indrukwekkend !! Das nog eens een ECHTE vakantie.. ipv zuipen en je kinderachtig gedragen in een pak-me-dan-als-je-kan disco ergens in het zuiden
Jammer dat daar dan ook weer een aardig prijskaartje aan hangt....
(maar dat zal ook wel de reden zijn dat het daar stukken beter vertoeven is)
'we live for trance.... winter or summer.. we can't live without it'


Posted by Uniq on Jul-15-2002 19:01:

Leuke site by the way. Zeer benieuwd naar de fototjes van Ibiza.

Kom zelf net terug uit Ibiza en ben benieuwd wat jullie ervan vonden. Hier mijn mening. Heb Tiesto in Amnesia gezien wat ikzelf errug tegen vond vallen. Te commercieel naar mijn mening. Maurio Picotto gezien in Amnesia wat draait die man loei en loei hard !!!!! hehehe. Of kwam dat gewoon door de zeer slechte geluid installatie van Amnesia. Marco V bij Godskitchen zeer goed. Armin van Buuren wat een saaaaie gozer en ach het was wel o.k. Fergie ging wel. Judge Jules mega mega goed alleen die man moet gewoon eens flink op zijn bek gaan. Wat een ontzettende veels te populaire platendraaier.Je draait alleen maar plaatjes pik dus al dat populaire gedoe... niet doen. Ferry Corsten zeer goed. Anne Savage kan ook zeer lekker plaatjes draaien. Nog een paar dj's gehoord bij verschillende feesten van bagger tot zeer lekker. En het top feestie was toch wel Manumission in Privilige. Hoop dat mijn fototjes van gelukt zijn. Megaaaaaaaaaa....
Nadeel Ibiza te duur .... teveel mensen die aan je kop zeiken voor pillen .... en teveel arrogante personen die denken dat ze HET zijn op deze aardkloot.
Kom maar op met die fotos....



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.