TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto in de grootste ballenkermis van Nederland --> Y-LAND
Pages (2): [1] 2 »
Tiësto in de grootste ballenkermis van Nederland --> Y-LAND
Ja, dit is echt te erg gewoon. Ik dacht dat die gast zo'n groot volgeboekt schema had. Maar Tiesto komt dus gewoon 29 november in Y-Land draaien, discotheek in Spijkenisse.
http://www.y-land.nl/indexevents.htm
tis dat het voor mij verplichte kost is, maar ik vind het heel vreemd dat als je nooit in nederland meer draait omdat je aan het toeren bent met moby, je in Y-land komt draaien. (je moet hierbij denken aan een publiek van 14-18, 25 % turken 25 % negers 25 % uitsmijters en nog een zooitje wannabe's) Maar goed..
LTR!
die jongen moet toch ook voor brood op de plank zorgen?

| quote: |
| Originally posted by magrec die jongen moet toch ook voor brood op de plank zorgen? |
Aja, tis niet zo dat hij als bekende DJ niet in die kleine kut tentjes hoort........
Ik heb t ook niet over kleine kuttentjes want dat is op zich wel okee, (ook al snap ik niet waarom die dan in yland komt, want daar komt nooit ene goeie dj) maar wat meer zuigt is dat 90 % van het publiek dat daar komt alleen naar r & b en die rotzooi wil luisteren.
mwjha.....dan komen ze der nog wel achter
als de heel zaal leeg loopt...maar je zult zien....dan komt er opeens heel ander volk, maar dat wist je misschien ook wel denk 
Onbegrijpelijk, zelfs als hij veel geld krijgt is er geen eer voor hem te behalen om in een locale kinderdisco te draaien. (Ken Y-land nie, maar gezien de omschrijving van Jappio en ook gezien de i'netsite ga ik hiervan uit dat het om een kindertent gaat). Ik ga ervan uit dat hij hetzelfde geld krijgt om op die avond in één van de "respectabele clubs" in Nederland te draaien. Spijkernisse is niet zo ver maar ik ga echt niet naar Tiesto toe als hij in een ballentent draait. Hoort hij nie thuis en ik ook nie.
Ja dat is dan ook wel weer zo new wave. En ik ga misschien wel ff, want zeg nou eerlijk tiesto op 5 minuten lopen van je huis dat mág je toch eigenlijk niet missen?
wat een onzin magik54........een DJ hoort achter een booth....ook al is hij groot bij naam...........in een kleine club horen ze ook....ga je beweren dat hij ook niet in de HMH moet staan ofzo? enof dat zo groot is :S
| Originally posted by New Wave wat een onzin magik54........een DJ hoort achter een booth....ook al is hij groot bij naam...........in een kleine club horen ze ook....ga je beweren dat hij ook niet in de HMH moet staan ofzo? enof dat zo groot is :S |
| Originally posted by MaGiK54 Je hebt gelijk dat hij achter een booth moet staan...maar persoonlijk vind ik dat de "respectabele dance clubs" (bv The Eau, Now en Wow enz enz) Tiesto (deels) groot hebben gemaakt in Nederland. En dat wanneer mr. Verwijst weer eens een gaatje vindt in zijn drukke agenda om naar Nederland te komen hij in één van deze tenten moet staan. En de HMH was niet te groot, aangezien ik daar één van mijn besten feesten ooit heb meegemaakt. |
| Originally posted by MaGiK54 Je hebt gelijk dat hij achter een booth moet staan...maar persoonlijk vind ik dat de "respectabele dance clubs" (bv The Eau, Now en Wow enz enz) Tiesto (deels) groot hebben gemaakt in Nederland. En dat wanneer mr. Verwijst weer eens een gaatje vindt in zijn drukke agenda om naar Nederland te komen hij in één van deze tenten moet staan. |

Ik wil sasha & digweed b2b hier in de blue sky in emst en anders in epe
ik ga ze meteen boeken ze willen vast wel voor een schappelijk prijsje in één van deze 2 hippe tenten draaien

| Originally posted by TimeportE btw.. het is toch Verwest!? |

| Originally posted by TimeportE en als je toch begint met clubs die tiesto groot zouden hebben gemaakt.. dan mag die iedere keer weer naar de spock komen! ![]() btw.. het is toch Verwest!? |
Verwest idd
Ik zei ook deels door de clubs. Tuurlijk hebbie gelijk dat hij hetzelf heeft moeten doen, maar het helpt wel voor je carriere als je door de grote dance clubs wordt geboekt ipv alleen maar door kindertenten of boerenschuren. En naar mijn mening zitten zijn fans die hem al een paar jaar volgen niet te wachten om naar een tent zoals Yland te gaan, waar voor een groot deel kinderen staan, die alleen Flight643 en LethalIndustry kennen.
Originally posted by MaGiK54 Verwest idd Ik zei ook deels door de clubs. Tuurlijk hebbie gelijk dat hij hetzelf heeft moeten doen, maar het helpt wel voor je carriere als je door de grote dance clubs wordt geboekt ipv alleen maar door kindertenten of boerenschuren. En naar mijn mening zitten zijn fans die hem al een paar jaar volgen niet te wachten om naar een tent zoals Yland te gaan, waar voor een groot deel kinderen staan, die alleen Flight643 en LethalIndustry kennen. |
| Originally posted by magrec nee die mensen mogen echt niet "genieten" van tiesto want wij hebben er veel meer recht op he want wij zijn ÜBERtiesto fans en tiesto draait zo weinig in nederland nee die kleine kutkinders mogen niet genieten...........wij staan boven die tmf mensjus die hebben helemaal geen verstand ervan enzo... |
.
) zit niet te wachten op TMFkido's en zou ook niet naar dit soort tenten gaan als Tiesto draait, aangezien dan niet de sfeer aanwezig is die er wel is als er voornamelijk alleen maar mensen zijn die weten wat hij nog meer draait naast de TMFhits.
en zit zo wie zo niet op kido's te wachten als ik ga stappen, waar dan ook.
| Originally posted by MaGiK54 Maar het kan ook aan de leeftijd liggen hoor, want ik wordt al een ouwe lul en zit zo wie zo niet op kido's te wachten als ik ga stappen, waar dan ook. |
| Originally posted by MaGiK54 Maar ikzelf als "ubertiesto" fan (coole term zeg ) zit niet te wachten op TMFkido's en zou ook niet naar dit soort tenten gaan als Tiesto draait, aangezien dan niet de sfeer aanwezig is die er wel is als er voornamelijk alleen maar mensen zijn die weten wat hij nog meer draait naast de TMFhits. |
ik zeg 1 ding!! Alle mensen op dit forum.. hebben er een schijt hekel aan als iedereen een beetje lam staat te dansen op de beste tracks die tiesto draait.. omdat ze ze niet kennen (dan is het ineens niet goed ofzow??)
En dan komt dat irritante kut deuntje .. pampam pim pam (ja lethal indusrty ja
)
Voor mij gezien ALS hij dit nummer draait ALTIJD het slechtste nummer uit zijn set! gaan ze ineens allemaal los.
Daar hebben ze tiesto dus niet voor nodig.. (de feestcafej zal hem ook gewoon draaien) en komen ze dus om een totaal andere reden dan wij naar een fesst met Tiesto!
Mij kommie daar duzz niet tegen Jappio!
(ook al is het 5 minuten lopen t= toch geen gratis entree?, zonde van je geld dus. Want om even op een andere discussie terug te komen.. (Remy d
) Sfeer is dan zeker NET zo bepalend voor het feest als de muziek zelf.
Ik vind dat Tiesto best in zo'n ballentent (zoals jullie dat noemen) mag draaien. Waarom zouden die zogenaamde wannabe's en TMF kiddo's niet live naar hem mogen luisteren? Het 'grote publiek' heeft hem nou eenmaal toch al ontdekt na Flight 643 en Lethal Industry.. En als gevolg daarvan komt er nu eenmaal ook een ander publiek op hem af. Bij andere DJ's zie je dit (nog) niet, en daar zal dit soort publiek zich dan ook niet laten zien.
Als je echt alleen voor Tiesto gaat, zal je em waarschijnlijk wel gaan bekijken, maakt niet uit waar ie komt. Als je publiek en sfeer ook erg belangrijk vindt, en het publiek dat er waarschijnlijk op af komt je niet aanstaat, blijf dan lekker thuis.
Ik vind dat Tiesto best in kleine discotheken kan draaien hoor..zkr wel!! maar das al genoeg gezegd..ik ben vorig jaar op Wooddance geweest, en daar draaide Tiesto ook, In een tent, ergens afgelegen bij Houten inde buurt. Ik ben echt vreselijk uit me ster gegaan, terwijl echt driekwart van de mensen daar behoort tot de categorie 'TMF publiek' of 'Pim Fortuyn haters'(if you know what I mean..
), maar die stonden allemaal buiten enzo, zich een beetje af te vragen waarom ze 30 gulden voor een kaartje betaald hebben, dit was dus nog voordat hij echt heel erg bekend was.. Nu zal je in Yland zien dat er ook veel plaatselijke jeugd komt kijken, die ik zelf ook liever niet erbij heb, enkel en alleen om de reden dat die mensen niet voor de muziek komen, en dat vindt ik jammer... Ik ben trouwens ook in Yland geweest toen Mark van Dale daar draaide, en toen ik naar buiten wilde werd er ineens een vuurwerkbom naar binnen gegooid door een paar van die idioten die ze de week erop gewoon weer binnenlaten, want ja, connecties met de uitsmijtertjes he..tis echt één groot corrupt incestbolwerk, die tent, en t gaat dus niet om of het 'TMF publiek' Tiesto mag zien, maar om hoe ze zich gedragen. Daarbij komt nog eens dat de kaartjes reteduur zullen zijn, want dat is Yland, en dat het dus best stil zal zijn, wat ik ook niet echt sfeerverhogend vind...
even btw: moet TMF publiek niet vervangen worden door MTV publiek?
| Originally posted by New Wave Ik moet je echt teleurstellen...door het grote aantal TMFkids is Tiesto nu zo groot gewurst..dus eigenlijk moet jij als ubertiesto-fan op je knieen voor die sletjes, nerdjes en "breekstaaf-anaal-jes" meidjes.... |
| Originally posted by AlFerox idd, net wat ik ook wilde zeggen! het zijn wel die zogenaamde 'TMF-kiddos' waardoor Tiesto zo groot is geworden als dattie nu is... |
whut's the difference??