TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 9 September: Club Fusion (Blackhole enzo)


Posted by SnuggLe on Jul-14-2002 21:27:

9 September: Club Fusion (Blackhole enzo)

9 september in Club Fusion (Hemkade)

Room1:
Jose
Spider
Jochen
Yesse

Room2:
Montana
Misjah Helsloot
Cor Fijneman


Basd en ik gaan wel...wie gaat er gezellig mee?

Greetz,
SnuggLe


Posted by tijs08 on Jul-14-2002 21:55:

Re: 9 September: Club Fusion (Blackhole enzo)

quote:
Originally posted by SnuggLe

Room2:
Montana
Misjah Helsloot
Cor Fijneman



Nou!! ziet er erg lekker uit!! dan draaien ze wel allemaal lekker lange sets zeker! we zullen zien!


Posted by basd on Jul-14-2002 22:14:

Wordt zeker wel een leuk feestje. Maarre volgens mij is het niet op 9 september.. Da's een maandag Het wordt (ook volgens www.clubfusion.nl) gehouden op vrijdag 6 september...


Posted by Jappio on Jul-15-2002 09:07:

Dat is zeker een leuk feestje

Ik vrees alleen dat ik nie kan, heb dan volgens mij een toernooi

Mind0r!


Posted by Ding Chavez on Jul-15-2002 09:09:

Dat weekend (7/8 september) is ook dancepop en heb al besloten daar naartoe te gaan. Dus helaas deze montana overslaan :/ al heb ik er vast al wel meer gemist hoor

GreetZ, DC



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.