TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- "Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III
| quote: | ||
Originally posted by tijs08
|
Heee THC!
snappie het nou?

me is nu bang voor modje P
yo tijs08 yep ik snap um, tx
-->Lowlands<--
Hey petrus sukkel! Ik stel als redelijke newbie een echte newbie vraag, ik reageer op newbie Maaike. en dat alles in je (wat een schijtwoord!)newbie topic.
Wat doe ik fout?
Lieve petrus
Ik ben smirnoff en kom uit kampen en hou van:
Punniken, puzzelen en ben gek van trance muziek vooral Dj boozy woozy is 1 van mij favorieten.
Zijn er ook mensjes die deze hobby,s ook beoefenen ??
Groetjes + kusjes
Smirnoff

(Je lijkt mona wel hahahaha : Lieve mona, m,n man is homo. Moet ik hem nu de rug toe keren ???) *lol*
Nou dan hier weer een serieuze reactie; ik ben Steven, 18 jaar, ga vanaf 2 september natuur- en sterrenkunde studeren aan de UvA, ben niet goed in bed want daarvoor oefen ik te weinig, heb tien tenen (weet ook niet zo goed waarom), woon al heel mijn leven in Amstelveen, heb een hekel aan mensen in het algemeen, maar al helemaal zeker als ze van gitaar- of r 'n b 'muziek' houden, en ben vanaf april al eigelijk al nix aan het doen (oja examen vwo maar het grootste gedeelte daarvan, leren enzo doe je natuurlijk thuis en dan neemt de activiteit ook een beetje af onder het bestaansminimum), en was vroeger (van 1999 tot 2001) een supergrote Ti�sto-fan, toen Sven V�th (2001 tot nu toe eigelijk), en nu een beetje van alle techno-helden wat (en heel af en toe wat trance voor de afwisseling en ook zo nu en dan wat lounge en drum 'n bass).
Grtz, Stivvekk
Ik ben Chicane en ik hou van hobby's.. puzzelen..
Dag Fred, hier de buurvrouw... ik heb erg genoten van je video en ik hoop dat je vrouw en kinderen dat ook zullen doen.. flapdrol.. dag fred!
Das pas lekker 
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. yo tijs08 yep ik snap um, tx -->Lowlands<-- Hey petrus sukkel! Ik stel als redelijke newbie een echte newbie vraag, ik reageer op newbie Maaike. en dat alles in je (wat een schijtwoord!)newbie topic. Wat doe ik fout? |
Jongesn jongens...stelletje theekrans homo's!!
Stivvekk, willekommen.
jippie!
| Originally posted by Stivvekk Nou dan hier weer een serieuze reactie; ik ben Steven, 18 jaar, ga vanaf 2 september natuur- en sterrenkunde studeren aan de UvA, ........................Grtz, Stivvekk |
idd new wave, ffies vergeten natuurlijk welkom Stivvekk!
weer een met brain in ons midden, mooi voorbeeld van geen brain is onze petrus
, hej you'rr missing tha point again
| Originally posted by Smirnoff Effe een vraagje : Wat kan je worden met deze studie ?? en dan bedoel ik sterrenkunde ? (niet raar bedoeld ofzo hoor) |
Nou Smirnoff, de opleiding heet het 1e jaar eigenlijk natuur- en sterrenkunde, maar alleen omdat ze (ook de 2 jaar na het 1e jaar maar dan te weinig om ook dezelfde naam te delen) een groot gemeenschappelijk gedeelte hebben. Uiteindelijk ga ik alleen natuurkunde doen: met sterrenkunde kun je namelijk vrij weinig. Je kunt als wetenschapper onderzoek gaan verrichten op de universiteit, je kunt voor de ESA of NASA gaan werken of je kunt de hele dag met je piemel spelen (alhoewel de tijd dat alles gesubsidieerd werd door de overheid nu een beetje voorbij lijkt).
Ik had alleen niet zo'n heel hoog cijfer voor wiskunde (zesje) en aangezien dat nogal belangrijk is weet ik niet of ik het wel allemaal volhoud. Aan natuurkunde zelf lag het niet (achtje) bij m'n examen. Ik was alleen tot vlak voor m'n examen van plan om psychologie te gaan studeren (aangezien ik een kansloos jongetje ben en daar veel dames zitten) dus vandaar dat ik nooit echt bezig was met wiskunde en natuurkunde, maar ik ga het toch maar proberen.
Ik denk als ik mijn natuurkundestudie af heb dat ik dan bij Philips of bij ASML (chipmachine-fabrikant voor o.a. Intel) ga werken.
Laat ik me dan ook maar eens voorstellen.
Ik ben Niels, 18 jaar, woon in Heerenveen. Heb net de HAVO afgerond en ga volgend jaar in Groningen studeren. Volg al geruime tijd dit forum, maar ben nooit echt een actieve poster geweest. Favo muziek is Techno en af en toe ook wel wat groovy house. Favo DJ's: Gaetano Parisio, Michel de Hey, Billy Nasty, Umek, Marco Bailey en ook Erick-E weet ik wel te waarderen. Mijn mooiste feest van dit jaar, tot nu toe, was Emotionz in Leeuwarden.
| Originally posted by Stivvekk of je kunt de hele dag met je piemel spelen.... |
Ik zat te denken he...ennuh misschien ook wel leuk dat er een post bij mijn counter bij komt (zal vast wel niet anders krijg ik weer gezeik over me heen
)
Maaruh op een ander heel leuk forum....heet deze thread "nieuw?, effe voorstellen"
Bij deze naam "voor de newbies"...kreeg ik de vraag: ja WAT voor de newbies?....gratis sex van Petrus? gratis bamiballen van Optimus? 10 gratis extra useless posts die der bij Alpha af gaan...
(hij zei dat ie gestopt wa smet de drugs....maar toen ik vorige week met hem had afgesproken moest ik weer richting coffeeshop...
Als je nou misschien de naam veranderd in "nieuw?, effe voorstellen"..dannuh zien ze dat eerder...want der is nu ook weer een kei-jetrekker bij gekomen (Artus) en we weten alleen dat hij in Amersfoort trekt....
Done!
Nou ja nieuw
Ik ben zeg maar terug van weg geweest 
tja jongens ( en meisjes ) tis is natuurlijk niet leuk voor jullie maar ik moet wat he 

Zo ja!! ik vroeg me al af waar DE PvdH-addict gebleven was!!!
Welcome back 
Nouw,
Ik ben dus flexter, maar wordt ook wel eens dexter genoemd.
Ik ben 22, op zoek naar een afstudeerplaats omdat ik bijna klaar ben met mijn opleiding elektrotechniek aan het HBO.
Verder houd ik wel van hobbies, zoals muziek. Doe mij maar wat hardhouse, wat minder commercieele zut zoals Legowelt, of zelfs pink floyd. Vrij breed dus...
| Originally posted by flexter Nouw, Ik ben dus flexter, maar wordt ook wel eens dexter genoemd. Ik ben 22, op zoek naar een afstudeerplaats omdat ik bijna klaar ben met mijn opleiding elektrotechniek aan het HBO. Verder houd ik wel van hobbies, zoals muziek. Doe mij maar wat hardhouse, wat minder commercieele zut zoals Legowelt, of zelfs pink floyd. Vrij breed dus... |
| Originally posted by SnuggLe Wattie er niet bijzegt is dattie dus ook hier op de campus van de UT woont, netzoals Basd en ik. Ik ken um overigens nie hoor |
Bij deze stelt Funk Einsatz zich ook maar ff voor.
Ben 19 jaar studeer aan de Universiteit Twente, zuip altijd keihard.
Hobbies: Trance (duh),mixen, zuipen
Helden: Tiesto, Paul Oakenfold (baal ervan dat ik em nog nooit live heb meegemaakt), Scott Bond, Max Graham, Sinterklaas.
Beste feest tot nu toe: DD 02-02-2002
Ben tegen: pillen of andere shit op een feest: ik zeg maar let the (magik) muzik take you to heaven!
Volgende party: ehm, FFWD denk ik
Nou, mooi verhaaltje he! dus...
Funk!
naja moetk me dan ook maar voorstellen
nah ehh kben joram woon in Den Haag zit nog op school en doe ehh vwo/gymnasium achtig iets..
enne khad deze site van een vriend kom voooooral allemaal maar naar Den Haag om te feesten hoor 
Welcome all.
Kzie dat Masta ook lekker op dreef is in het 3-woorden verhaal, vooral doorgaan