TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nummer Michel de Heij
Nummer Michel de Heij
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer. Michel de Heij gebruikt hem volgens mij de laatste tijd wel redelijk veel.
Ik heb hem namelijk op Impulz en in de Flashback gehoord
Hij gaat zo iets van
You're house is my house and my house is......
Hopelijk kan iemand me helpen
GrtZ
Joost
dr is een nummer van DJ PRomo die zo begint maar ik denk niet dat je die bedoelt...

Re: Nummer Michel de Heij
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Ik ben op zoek naar de titel van een nummer. Michel de Heij gebruikt hem volgens mij de laatste tijd wel redelijk veel. Ik heb hem namelijk op Impulz en in de Flashback gehoord Hij gaat zo iets van You're house is my house and my house is...... Hopelijk kan iemand me helpen GrtZ Joost |
Re: Re: Nummer Michel de Heij
| Originally posted by TimeportE moet het nie zijn, my house is your house, and your house is mine! ik ken het nummertje zeker alleen weet ik de naam eff nie meer.. |
Geen idee........ !!
Volgens mij heb ik hem ergens op : Turn up the bass 4 staan ofzo.
ik denk dat t DJ Promo - This One Is For You is

| Originally posted by Optimus ik denk dat t DJ Promo - This One Is For You is ![]() ![]() |
Montini Experience - My house is your house
Maxtreme - My house is your house
Bob Ltd. - Housetime
Tuneboy - Housenation
E-rick & Tactic - My House (knalluh
)
| Originally posted by Miss Proximus Montini Experience - My house is your house Maxtreme - My house is your house Bob Ltd. - Housetime Tuneboy - Housenation (iig niet! )E-rick & Tactic - My House (knalluh ) |
anders moet je ff kijken of je de set van Thomas Krome op Shockers ergens kan downloaden (als die er �berhaupt is). ik heb namelijk gehoord dat die met dat nummer zn set begon ofzo.
dan kan je er een sampletje van maken.. werkt wat makkelijker met id-en!
Bedankt voor de tip en de reacties ik zal ff kijke of ik ergens een sample vandaan kan pikken, kmoet de nummers die miss proximus heeft opgegeven nog wel ff checke misschien dattie daar tussen zit
GrtZ
Joost
ik heb iets gevonden:
het origineel is van Frankie Bones uit 1990, en een jaartje geleden zijn er nieuwe remixen uitgekomen van Dr Motte en van Tanith.
ik denk alleen dat dat nummer dat jij bedoelt een n�g nieuwere remix is.
anders moet je ff zoeken op Frankie Bones - My House is Your House
Shaved - My house
klik hier om te luisteren
dat is um denkik
dikke clubplaat isdat
| Originally posted by DJ_Siesta Shaved - My house klik hier om te luisteren dat is um denkik dikke clubplaat isdat |

| Originally posted by Joost008 Jaaaaaaa dat issem tanx voor al jullie reacties, zaten trouwens ook nog wel andere leuke platen tussen ![]() Nou nog kijke of ik er een goeie versie van kan vinden somewhere... GrtZ Joost |