TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gok hier je Line-up van Trance Energy
Pages (2): [1] 2 »
Line-up Trance Energy
Trance Energy, 21 september Thialf, Heerenveen:
armin van buuren
ferry corsten
blank & jones
paul van dyk
johan gielen
dumonde
Is nog niet officieel, maar dit ziet er wel goed uit d8 ik zo. Alleen beetje jammer dat ze het helemaal in Heerenveen houden, anders was ik zeker wel gegaan.
niet officieel dus CRAP!!!
zag het ook ergens op partyflock staan...
mjah
lezen is ook een kunst:
op pf:
vraag 1
is de line up van trance energy heerenveen al bekent al mijn vrienden willen daar heen en om nou in mijn eentje naar qlimax te gaan zie ik ook niet zo zitten
antw
armin van buuren
ferry corsten
blank & jones
paul van dyk
johan gielen
dumonde
of zoiets
vraag 2
Waar haal je die info vandaan???
antw van die persoon:
mijn hoofd

Ik heb op ID$T Radio een hele andere line-up gehoord (hoewel jouw line-up er aantrekkelijker uitziet :P)
Joop!
Astrid
Blank & Jones
Johan Gielen
Dumonde
Bas & Ram
zal wel erg happy gaan worden
Ik vind het wel eenbeetje raar dat je al kaartjes kunt kopen als er nog niets bekend is. Wie koopt er dan al kaartjes?
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Ik vind het wel eenbeetje raar dat je al kaartjes kunt kopen als er nog niets bekend is. Wie koopt er dan al kaartjes? |
Ik vind het Thialf stadion maar klote !! 
1e line up is een LEUGEN (gelukkig)
Joop draait 100% zeker op TE 
Paul van Dyk zou zich never nooit verlagen door op TE te draaien
Tijdens Qlimax in Thialf was het geluid ook bagger, dus ik ga niet 
mijn gok voor de trance energy line up is:
luna
dana
gizmo
pavo
kai tracid
clive king
oh nee dat zijn weer ander soort feesten
| quote: |
| Originally posted by basvh mijn gok voor de trance energy line up is: |
| quote: |
| Originally posted by Blik hehe, er word meteen creatief omgesprongen met de nieuwe thread-titel |
Ik gok...
22.00 - Michel de heij
00.00 - Marco-V
01.30 - Chris liebing
03.30 - Trance energy megamix mixed by jean (Fart Fart.....)
03.50 - Mauro Picotto
05.30 - Dana
hehehe....

Re: Line-up Trance Energy
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Trance Energy, 21 september Thialf, Heerenveen: armin van buuren ferry corsten blank & jones paul van dyk johan gielen dumonde Is nog niet officieel, maar dit ziet er wel goed uit d8 ik zo. Alleen beetje jammer dat ze het helemaal in Heerenveen houden, anders was ik zeker wel gegaan. |
| quote: |
| Gok hier je Line-up van Trance Energy |
| quote: |
| Originally posted by Jappio wat kan je winnen dan |
jean (bah)
judge jules
dumonde
sasha
paul van dyk
ferry corsten
hoeft natuurlijk niet in deze volgorde. lijk me wel grappig dit, alleen die jean, maar ja, die zit er vast weer eens bij. 
| quote: |
| Originally posted by Jappio wat kan je winnen dan |
jean
boozywoozy
kate ryan (live)
parla et pardoux
oh nee dat zijn de tmf awards van volgend jaar...
paul van dyk draait zeker niet. (denk ik
) maar alstie draait ga ik zowiezo.. zelfs als jean en boozywoozy komen. klubbheads waren der vorig jaar ook, maar die heb ik gemist:P
judge jules en scott bond mogen best weer terug komen
Re: Re: Line-up Trance Energy
| quote: |
| Originally posted by Optimus whaaaaa, yeah right dat je dat gelooft!!!!!!! |
Gokje:
Jean
Gielen
Astrid
Joop!
Barthezz
Marco V
Ben benieuwd.. niet dat ik ga ofzo maar goed.
Gielen
Marco V
Jean
Armin
Michel de Hey
En daar hebben we alle DJ's die op ��n of ander manier aan ID&T verbonden zijn, lekker goeiekoop voor ID&T, dus mucho more money voor hun (errug slim van ze
). En Paul van Dyk draait alleen voor Capital als hij in Nederland draait, dus alleen in de Eau of als Capital een feessie geeft, dus in de Statenhallen. God vervelend elke keer Paul van Dyk in je eiguh stad.

Ook een gokje:
Armin van Buuren
Rank 1
Johan Gielen
Astrid
Dumonde
Cosmic gate
| quote: |
| Originally posted by Nielz Ik heb op ID$T Radio een hele andere line-up gehoord (hoewel jouw line-up er aantrekkelijker uitziet :P) Joop! Astrid Blank & Jones Johan Gielen Dumonde Bas & Ram zal wel erg happy gaan worden |
, johan gielen is altijd van de partij... voor bas & ram is het jaar 2002 HUN jaar (volgens ID&T)... blank & jones/astrid kan niet bevestigd worden omdat de agendas op die sites niet echt bijdetijds zijn...
of tenminste van hetzelfde niveau moeten zijn ..
)/chill out room)
.. kan slechter
Joop
Johan Gielen
Cross
Rank 1 Live
Yves de Ruyter
Westbam

iig niet Marco V, Jean of Klubbheads wegens verplichtingen elders 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.