TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gok hier je Line-up van Trance Energy
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Cosmic on Jul-16-2002 18:50:

Line-up Trance Energy

Trance Energy, 21 september Thialf, Heerenveen:

armin van buuren
ferry corsten
blank & jones
paul van dyk
johan gielen
dumonde


Is nog niet officieel, maar dit ziet er wel goed uit d8 ik zo. Alleen beetje jammer dat ze het helemaal in Heerenveen houden, anders was ik zeker wel gegaan.


Posted by magrec on Jul-16-2002 18:53:

niet officieel dus CRAP!!!
zag het ook ergens op partyflock staan...

mjah

lezen is ook een kunst:

op pf:
vraag 1
is de line up van trance energy heerenveen al bekent al mijn vrienden willen daar heen en om nou in mijn eentje naar qlimax te gaan zie ik ook niet zo zitten

antw
armin van buuren
ferry corsten
blank & jones
paul van dyk
johan gielen
dumonde

of zoiets


vraag 2
Waar haal je die info vandaan???


antw van die persoon:

mijn hoofd



Posted by Nielz on Jul-16-2002 18:58:

Ik heb op ID$T Radio een hele andere line-up gehoord (hoewel jouw line-up er aantrekkelijker uitziet :P)

Joop!
Astrid
Blank & Jones
Johan Gielen
Dumonde
Bas & Ram

zal wel erg happy gaan worden


Posted by Cosmic on Jul-16-2002 19:15:

Ik vind het wel eenbeetje raar dat je al kaartjes kunt kopen als er nog niets bekend is. Wie koopt er dan al kaartjes?


Posted by magrec on Jul-16-2002 19:16:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik vind het wel eenbeetje raar dat je al kaartjes kunt kopen als er nog niets bekend is. Wie koopt er dan al kaartjes?


euh ik owja maar dan wel voor dancevalley


Posted by Smirnoff on Jul-16-2002 19:34:

Ik vind het Thialf stadion maar klote !!


Posted by Miss Proximus on Jul-16-2002 20:51:

1e line up is een LEUGEN (gelukkig)

Joop draait 100% zeker op TE


Posted by jp on Jul-16-2002 20:54:

Paul van Dyk zou zich never nooit verlagen door op TE te draaien


Posted by T.Snake on Jul-16-2002 20:58:

Tijdens Qlimax in Thialf was het geluid ook bagger, dus ik ga niet


Posted by basvh on Jul-16-2002 21:12:

mijn gok voor de trance energy line up is:

luna
dana
gizmo
pavo
kai tracid
clive king

oh nee dat zijn weer ander soort feesten


Posted by Blik on Jul-16-2002 21:14:

quote:
Originally posted by basvh
mijn gok voor de trance energy line up is:


hehe, er word meteen creatief omgesprongen met de nieuwe thread-titel


Posted by basvh on Jul-16-2002 21:18:

quote:
Originally posted by Blik


hehe, er word meteen creatief omgesprongen met de nieuwe thread-titel


ja volg namelijk cursus cratief met thread- titels, ben nu al op les 3


Posted by Smirnoff on Jul-16-2002 21:21:

Ik gok...

22.00 - Michel de heij
00.00 - Marco-V
01.30 - Chris liebing
03.30 - Trance energy megamix mixed by jean (Fart Fart.....)
03.50 - Mauro Picotto
05.30 - Dana


hehehe....


Posted by Opti on Jul-16-2002 21:21:

Re: Line-up Trance Energy

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Trance Energy, 21 september Thialf, Heerenveen:

armin van buuren
ferry corsten
blank & jones
paul van dyk
johan gielen
dumonde


Is nog niet officieel, maar dit ziet er wel goed uit d8 ik zo. Alleen beetje jammer dat ze het helemaal in Heerenveen houden, anders was ik zeker wel gegaan.


whaaaaa, yeah right dat je dat gelooft!!!!!!!


Posted by Jappio on Jul-16-2002 21:28:

quote:
Gok hier je Line-up van Trance Energy



wat kan je winnen dan


Posted by Blik on Jul-16-2002 21:30:

quote:
Originally posted by Jappio



wat kan je winnen dan


gratis kaarten van 4 elements, aangezien die toch wel gratis weggegeven gaan worden


Posted by Nook on Jul-16-2002 21:31:

jean (bah)
judge jules
dumonde
sasha
paul van dyk
ferry corsten

hoeft natuurlijk niet in deze volgorde. lijk me wel grappig dit, alleen die jean, maar ja, die zit er vast weer eens bij.


Posted by @ddicted on Jul-16-2002 21:35:

quote:
Originally posted by Jappio



wat kan je winnen dan


Ik hoorde iets van een cursus van Jean


Posted by John on Jul-16-2002 21:48:

jean
boozywoozy
kate ryan (live)
parla et pardoux


oh nee dat zijn de tmf awards van volgend jaar...


paul van dyk draait zeker niet. (denk ik) maar alstie draait ga ik zowiezo.. zelfs als jean en boozywoozy komen. klubbheads waren der vorig jaar ook, maar die heb ik gemist:P
judge jules en scott bond mogen best weer terug komen


Posted by Cosmic on Jul-16-2002 23:02:

Re: Re: Line-up Trance Energy

quote:
Originally posted by Optimus


whaaaaa, yeah right dat je dat gelooft!!!!!!!


Dat zeg ik niet, maar dit is toch geen boute line-up op het 1e gezicht d8 ik zo?

Ook al was de line-up dit:

Milc Inc.
Lasgo
Boozywoozy
Jean
Mark van Dale
Alice Deejay

DE kans om de meest achterlijke (sorry) line-up van het millennium mee te maken


Posted by basd on Jul-16-2002 23:53:

Gokje:

Jean
Gielen
Astrid
Joop!
Barthezz
Marco V

Ben benieuwd.. niet dat ik ga ofzo maar goed.


Posted by MaGiK54 on Jul-17-2002 06:55:

Gielen
Marco V
Jean
Armin
Michel de Hey

En daar hebben we alle DJ's die op ��n of ander manier aan ID&T verbonden zijn, lekker goeiekoop voor ID&T, dus mucho more money voor hun (errug slim van ze ). En Paul van Dyk draait alleen voor Capital als hij in Nederland draait, dus alleen in de Eau of als Capital een feessie geeft, dus in de Statenhallen. God vervelend elke keer Paul van Dyk in je eiguh stad.


Posted by Asperge on Jul-17-2002 08:14:

Ook een gokje:

Armin van Buuren
Rank 1
Johan Gielen
Astrid
Dumonde
Cosmic gate


Posted by kolkiewolkie on Jul-17-2002 08:54:

quote:
Originally posted by Nielz
Ik heb op ID$T Radio een hele andere line-up gehoord (hoewel jouw line-up er aantrekkelijker uitziet :P)

Joop!
Astrid
Blank & Jones
Johan Gielen
Dumonde
Bas & Ram

zal wel erg happy gaan worden


deze vind ik eigenlijk nog het meest realistisch... dumonde staat op hun site bevestigd dat ze komen, joop is bevestigd door miss p , johan gielen is altijd van de partij... voor bas & ram is het jaar 2002 HUN jaar (volgens ID&T)... blank & jones/astrid kan niet bevestigd worden omdat de agendas op die sites niet echt bijdetijds zijn...

.... als dit de line up is valt hij me eigenlijk ZWAAR tegen... face it, de afgelopen trance energy bevatte een flink aantal van deze namen (bas en ram, dumonde, johan gielen, blank & jones) plus nog VEEL meer.. en ik vind eigenlijk dat ieder feest met dezelfde naam beter of tenminste van hetzelfde niveau moeten zijn ..

maar ik wacht af... volgens mij is er in thialf ook niet echt de mogelijkheid om meerdere zalen te hosten (ijshockeyhal = talentroom ( )/chill out room)

[offtopic]
.... overigens kwam ik op mijn zoektocht er nog achter dat yves de ruyter mijn verjaardag gaat afsluiten .. kan slechter
[/offtopic]

die zoektocht bevestigde overigens dat er niemand uit de bonzai stal langs komt... ERG jammer IMO


Posted by Miss Proximus on Jul-17-2002 08:55:

Joop
Johan Gielen
Cross
Rank 1 Live
Yves de Ruyter
Westbam




iig niet Marco V, Jean of Klubbheads wegens verplichtingen elders


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.