TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Naaldenprikkerij (Gelezen op Partynight forum)
Pages (2): [1] 2 »
Naaldenprikkerij (Gelezen op Partynight forum)
Ik was op partynight.nl aan het surfen, en ik kwam dit verhaal tegen op het forum:
Het is alweer ruim 3 jaar geleden dat het mij overkwam in een club in Londen (dezelfde waar jullie pn'ers soms ook heen gaan - alsjeblieft, let op wat er achter je gebeurt!). Ik ben daar toen in mijn been gestoken met een injectienaald door een of andere wause debiel. Je kent het 'welcome to the aidsclub' verhaal toch wel?
Een collega van een van mijn beste vrienden is laatst op Imulpz Outdoor precies hetzelfde overkomen, ��n verschil: hij werd in zijn nek gestoken, en voordat hij goed en wel met zijn ogen had geknipperd en besefte wat er was gebeurd, was de dader alweer pleite. Natuurlijk onvindbaar tussen al die partygangers.
Nu het voor de tweede keer ZO dichtbij komt, wil ik jullie waarschuwen. het gebeurt �cht, en vaker dan je denkt! Er lopen echt idioten rond op feesten die links en rechts andere (onschuldige) mensen met injectienaalden steken. Ik zeg niet dat je niet meer naar feesten met gaan enzo, want dat doe ik zelf ook heus nog wel, maar wijs je er wel op om ondanks hoe vaag je ook bent, toch een beetje uit te kijken. En vooral - sociale controle!
Wie doet toch zoiets? Welke achterlijke mongool ziet er de lol van in om een ander maanden lang de (aids)dood in de ogen te doen kijken?? Ik zweer je, mocht ik ooit iemand iemand met een naald in zijn klauwen op een feest zien rondwaggelen, dan sta ik niet voor mijzelf in. Ik zal alle bedreigeigen maar voor me houden, maar ik beloof: diegene is nog niet (en nooit meer) jarig!
Oh ja, behalve het beetje gal spuwen hier over zulke enge zaken, heeft deze post ook nog een functie. Ik heb namelijk contact met een tijdschrift en we zijn bezig mijn verhaal en misschien dat van die ander te publiceren en ik wil hierbij een oproep doen aan degenen die hetzelfde is overkomen om zich te melden. Misschien om ook jouw verhaal te vertellen en je ervaringen te delen met lotgenoten. Ook als je er liever niet mee in de publiciteit wil, ook al is het helemaal anoniem, mail dan toch gewoon even, zodat we kunnen aantonen dat deze urban legend helaas maar waar toch echt is.
Alvast bedankt.
Best spooky. Zijn er meer mensen hier die wel eens gehoord hebben van dit soort zaken? Lijkt me toch godverdommese eng zeg, een of andere freak die met een naaldje mensen gaat prikken..
Greetz,
SnuggLe
:S
nee hier heb ik nog nooit van gehoord! en als het echt geen urban legend is dan vind ik het echt te triest voor woorden!!
Ik heb er wel van gehoord
Ik ben er uberhaupt best bang voor...ik woon naast een junkenpand

Er schijnt in Holleywood ook zo'n verhaal een periode rondgehangen te hebben. Maar dat was een urban legend bleek. Maar ik zelf geloof best dat er leipo's rondlopen die dit kunnen doen.
damn dat is echt een freaky verhaal! ik had er nog nooit van gehoord maar ik schrok der wel zeker van, ik kreeg een beetje hetzelfde gevoel toen ik voor de eerste keer hoorde dat er zoiets als faces of death (weet trouwens nog steeds nie of dat nou nep is of niet)
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Er schijnt in Holleywood ook zo'n verhaal een periode rondgehangen te hebben. Maar dat was een urban legend bleek. Maar ik zelf geloof best dat er leipo's rondlopen die dit kunnen doen. |
e
| Originally posted by Jappio Dat verhaal heb ik ook gehoord, weet nog steeds nie of t waar is. Maar �ls deze verhalen al waar zijn, dan geloof ik niet dat het op grote schaal gebeurd, en dat het iets is waarover je minder zorgen moet maken bijvoorbeeld dan over het idioot hoge drugsgebruik tijdens feesten. Door dat artikel dat ie nou wil gaan schrijven lijkt t mij juist dat er weer zo'n hype wordt gecreeerd, en dat je die freakies juist ertoe zet om dit soort dingen te organiseren. LtR |
| Originally posted by TimeportE ik kreeg een beetje hetzelfde gevoel toen ik voor de eerste keer hoorde dat er zoiets als faces of death (weet trouwens nog steeds nie of dat nou nep is of niet) |
| Originally posted by basd eDat vind ik ook. Het gebeurt blijkbaar, en dus kan er ook best aandacht aan besteed worden, maar doe dat dan niet door zo'n artikel te gaan schrijven. Daar komt denk ik alleen maar meer ellende van: - Freaks die erdoor aangezet worden om ook eens 'zo'n geintje uit te halen'; - Het zoveelste negatieve verhaal over de dance-scene; - Creeren van een angstgevoel wat ook niet echt bijdraagt aan de sfeer. Nogmaals, ik zeg niet dat er geen aandacht aan besteed moet worden, maar mijns inziens niet op deze manier. |

Zo'n 1 1/2 jaar geleden ging hetzelfde verhaal over een Duitse discotheek in de buurt. (E-Dry)
Er zou daar een wous rond gelopen hebben die ook mensen met een spuit prikte.
| Originally posted by SnuggLe Eh..Faces of Death bestaat ECHT WEL. Dat is een videoserie met echt bizarre beelden. Een jaar of 8 geleden waren die video's gewoon te huur, maar toen mocht dat ineens niet meer. Er zaten echt leipe beelden in; een man die werd gevierendeeld, een kinderlijkje waar drugs in was verstopt etc etc. Echt lomp allemaal...en waargebeurd. |
tadaaaa
http://www.facesofdeath.com
het is idd erg angstaanjagend maar een artikel er over schrijven lijkt mij idd erg fout, veel gekken zullen niet van deze actie afweten en misschien alleen maar aangespoord worden
| Originally posted by Jappio tadaaaa http://www.facesofdeath.com |
| Originally posted by TimeportE nou als er echt een officieele website van bestaat dan denk ik nie dat het echt is.. want anders was die site allang opgegeven door de overheid! |
Ik heb deel 1 - 4 gezien
er is alleen nooit bewezen of de beelden z�lf ook echt zijn...maar ja...het LIJKT echt genoeg :S kotmateriaal 
| Originally posted by TimeportE nou als er echt een officieele website van bestaat dan denk ik nie dat het echt is.. want anders was die site allang opgegeven door de overheid! |
en t lijkt mij nie dat als het verboden is ze m bij amazon ook nog verkopen 
http://www.amazon.com/exec/obidos/A...5224865-1618556
| Originally posted by Jappio en t lijkt mij nie dat als het verboden is ze m bij amazon ook nog verkopen ![]() http://www.amazon.com/exec/obidos/A...5224865-1618556 |
ja ik heb het al een tijdje geleden gelezen in de chill-out room hier van TA, en het is idd redelijk spooky
faces off death zijn voor het merendeel neppe filmpjes, ik heb een paar keer zo'n stukje in slomo gezien en dat bleek toen gewoon verf en ketchup te zijn en dus hartstikke nep, er zijn echter ook bepaalde filmpjes die hartstikke echt zijn

leuk idee: bungeejumpen van een gebouw met 13 verdiepingen, en dan als je het touw koopt, de begane grond ook meerekenen 
ja! dan heb je dus 1 verdieping teveel 
| Originally posted by TimeportE maar hoe komen ze dan aan die mensen (gekidnapt ofzo??).. ik vin de gedachte alleen al erg ziek en angstwekkend! |
| Originally posted by Miss Proximus leuk idee: bungeejumpen van een gebouw met 13 verdiepingen, en dan als je het touw koopt, de begane grond ook meerekenen ![]() ja! dan heb je dus 1 verdieping teveel |
| Originally posted by Miss Proximus leuk idee: bungeejumpen van een gebouw met 13 verdiepingen, en dan als je het touw koopt, de begane grond ook meerekenen ![]() ja! dan heb je dus 1 verdieping teveel |

| Originally posted by SnuggLe LoL. Het is niet geacteerd ofzo. Het zijn gewoon allemaal videofragmenten die verzameld zijn (zoals bij Explosief). Greetz, SnuggLe |