TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Misja Helsloot op volgende DA?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Jappio on Jul-18-2002 06:44:

Misja Helsloot op volgende DA?

Ik zat weer een beetje te surfen (je moet toch wat in je vakantie whehe) en kwam zo is uit op de site van misja helsloot. En aangezien ik m nog steeds een x wil zien (dag voor impulz kon ik nie naar eau, extrema en de FF-parade in Rdam kan ik ook nie <-- vakantie) zat ik een btje te scrollen door zn agenda En wat zie ik daar:

quote:
http://www.misjahelsloot.com/new/ag...m?monthselect=9

5 - 9
Rotterdam - Off_Corso (02:00 - 04:00)

En laat dit nou net op een donderdag vallen, in off_corso, en op de 'standaard' DA tijden

Dat zou dus wel een lekkere beginner zijn van het nieuwe jaar Misschien dat jij er meer van weet tijs08?

Posted by tijs08 on Jul-18-2002 06:54:

Re: Misja Helsloot op volgende DA?

quote:
Originally posted by Jappio

Dat zou dus wel een lekkere beginner zijn van het nieuwe jaar Misschien dat jij er meer van weet tijs08?

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!

Nou Jasper, weet hier nog niks van, maar wist wel dat ze bezig waren met een aantal namen..
Maar zoals het er nu uitziet... denk ik weld at je gelijk hebt!
Ik moet vandaag de hele dag werken, maar zal vanavond ff informeren bij Mark!!
ALS het zo is, dan is DA nog beter bezig dan ik al dacht!! Dat word dan gelijk de 1e knaller van t nieuwe seizoen. En het word ook erg druk denk ik dan.. total woot, partyhardy, optimus... en jouw partycrew natuurlijk

iedereeen is natuurlijk welkom, op deze waanzinnige feestjes. Tel � 8 neer. En je hebt een top avond

Posted by Raymond on Jul-18-2002 07:34:

Na dat eindeloze gezeik van mij Hebben ze hem toch EINDELIJK geboekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BeterZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Misja is echt zo VET!!

Posted by tijs08 on Jul-18-2002 07:44:

quote:
Originally posted by Raymond
Na dat eindeloze gezeik van mij Hebben ze hem toch EINDELIJK geboekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BeterZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Misja is echt zo VET!!

Hehe! ja man.. ze moesten wel.. volgens mij ging je ze op het laatst zelfs terroriseren

Posted by Rinus on Jul-18-2002 08:05:

Ik weet niet zo heel veel van Misja maar wat ik weet is top. Het nieuwe seizoen mag van mij beginnnen hoor.

Posted by Jappio on Jul-18-2002 08:18:

quote:
Originally posted by Raymond

idd! Dit wordt dan, als het waar is natuurlijk, weer een mooi feestje

Posted by SnuggLe on Jul-18-2002 08:37:

Stomme vraag, maar wat is DA?? Ben ik nou dom?

Ik ga de dag erna wel naar de Hemkade....daar komtie ook! Samen met Montana en Cor Fijnemannnnnnnnn!

Posted by Jappio on Jul-18-2002 08:55:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Stomme vraag, maar wat is DA?? Ben ik nou dom?

Nee hor snuggle DA is Dance Again, en dat zijn de altijd gezellige schoolfeestjes van de hogescholen en universiteiten in Rotterdam. Komen altijd topdj's, sfeer is altijd gezellig, vrouwen zijn altijd mooi, locatie is altijd goed enz enz

whehe,, dit is g��n spammen hier hoor

Maar zijn dus altijd wel lachen feestjuhs

Posted by Opti on Jul-18-2002 10:09:

hmmzzzzz, is een optie voor mij

Posted by Jappio on Jul-18-2002 12:37:

quote:
Originally posted by Optimus
hmmzzzzz, is een optie voor mij

ho3r,, je komt maar gewoon

Posted by SnuggLe on Jul-18-2002 12:48:

Neeeeee, de dag erna naar Club Fusion.
En de week erna naar of de Q in Zwolle, of naar de BlackHole special in Leeuwarden

Want daar in Leeuwarden:
Dazzle 23:00 - 00:30 uur
Cor Fijneman 00:30 - 02:00 uur
Fred Numf 02:00 - 03:30 uur
Montana 03:30 - 05:00 uur

Posted by TranceFool on Jul-18-2002 12:51:

ik vind dat het tijd wordt dat ik daar ook maares een kijkje kom nemen

Posted by Jappio on Jul-19-2002 20:17:

en tijs?

Posted by DjSuez on Jul-19-2002 22:06:

ben er ook wel bij denk ik, maar wel weer t vervolg op dat ******vak waardoor ik niet op vakantie kon.. .dus kweet t nog niet zeker!

maar k ga em iig op de FFWD al ff bekijken, dan weet k of ik graag kom of dat ik alleen maar kom om jou en optimus in je kont te prikken

Posted by tijs08 on Jul-20-2002 20:00:

quote:
en tijs?

Joh ff geinformeerd.. maar Mark wist ook niet.. hij had iets gehoort van ARMIN... maar waarschijnlijk is het dus gewoond e eerst DA van het jaar ja!!

WOOOOOEEEEEIIII!!

Posted by Jappio on Jul-21-2002 06:14:

quote:
Originally posted by tijs08

Joh ff geinformeerd.. maar Mark wist ook niet.. hij had iets gehoort van ARMIN... maar waarschijnlijk is het dus gewoond e eerst DA van het jaar ja!!

WOOOOOEEEEEIIII!!

Maar Armin is anders ook niet verkeerd

Posted by Chicane on Jul-21-2002 07:33:

Wat lees ik hier? Top Line-Ups???

/me trekt zijn springnichtschoentjes aan....

Get ready for the lunch.. mjam mjam mjam mjam mjam mjam mjam mjam

Maar goed, ziet er lachen uit, prijs is ook zeer goed te doen, en als yappio zegt dat de vrouwtjes er ook goed uit zien dan moet ik er maar eens aan geloven

Posted by Dj Lex on Jul-21-2002 18:15:

Ik ben ook van de party, heb Misja in Kreta horen draaien en die man is echt een topper in wording. Eigenlijk is hij het al vind ikzelf.

Posted by Jappio on Jul-21-2002 22:02:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik ben ook van de party, heb Misja in Kreta horen draaien en die man is echt een topper in wording. Eigenlijk is hij het al vind ikzelf.

toch wel sl3tj3

Cool dat je weer terug bent Ik ga vann8 weer voor 4 weekjes weg, dus je zal 4 weken andere partymaten moeten vinden whehe!

Heej sjikeen! Gewoon komen inderdaad, want het zijn echt hele mooie exemplaren daar

woeiii!

Posted by DjSuez on Jul-22-2002 10:39:

tjeesis, vannacht al!!

zeg dat ff de volgende keer...

nou ja..prettige vakantie dan maar...denk nog even aan me als je daar op al die gave feesten units loopt te scoren...ik mag het dit jaar niet beleven...snik..

Posted by tijs08 on Jul-22-2002 16:39:

quote:
Originally posted by Dj Lex

en je bent zeker neit de enige die dat vind

quote:
Ik ga vann8 weer voor 4 weekjes weg

Joh fijne vakantie dan he!! 4 weken.. tjsesis.. das lang man! Waarheen?

En khoop voor je dat er op je vakantie bestemming net zoveel en net zulke mooie V-tjs rondlopen als op DA

Posted by mark_stable on Aug-08-2002 12:29:

Sneaker Pimp

hoi ik ben erg nieuw hier

maar ik zal jullie uit de brand helpen
5 sept sta ik samen met misja in de off_corso op da!!!!!

greetz and see ya all at dance again!!!!!!

www.dance-again.nl

MARK STABLE

Posted by Rinus on Aug-08-2002 14:18:

eey kick, nu ook de residence da dj hier, ik kijk echt uit naar beide sets.

mark_stable: is het misschien niet een leuk idee om de sets van jouw en de gast dj op te nemen en op de website te zetten?

Posted by Siesta on Aug-09-2002 08:39:

misshcien wel grappig

misjah draaide hier ook eens in joure, op een feesie, weet niet wat voor

maar toen draaide ie gewoon onder de naam DJ Helsloot (of hij heeft ze naam verandert of hij draaide daar zwart)

en hij draaide toen vet commercieel, bartezz enzo, dus ik had altijd een verkeerde ged8en over hem, tijdje geleden cdtje ghehoord, en viel tog wel mee :P

groetjes

Posted by tijs08 on Aug-13-2002 22:15:

quote:
Originally posted by mark_stable
hoi ik ben erg nieuw hier

maar ik zal jullie uit de brand helpen
5 sept sta ik samen met misja in de off_corso op da!!!!!

greetz and see ya all at dance again!!!!!!

www.dance-again.nl

MARK STABLE

Heeeeeeeej!!

Markie!! Eindelijk toch maar eens gepost! Cool.. nu hebben we echt als eerste de info over alle DAss!!!

En Gerrit.. believe me! Misja is bruut!! ITWT??

Pages (2): [1] 2 »