TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שני כרטיסי קול


Posted by DJ-Kreing^^ on Jul-18-2002 22:06:

Lightbulb שני כרטיסי קול

בנתיים אין לי תקציב לפטיפונים\קומפקטים
אז החלטתי להשיג לי שני כרטיסי קול שאותם אני יחבר למיקסר
ואין לי מושג איך זה עובד...
צריך איזה תוכנה מיוחדת בשביל זה?
וגם איזה כבלים צריך כדי לחבר כרטיס קול למיקסר?

תודה מראש
:P


Posted by DjChook on Jul-18-2002 23:42:

אהמממ. מההה?!

אם אתה בוחר להשתמש במחשב עם שני כרטיסי קול אז אתה לא צריך שום תוכנה

אתה פשוט פותח שני וינאמפים

בכל אחד אתה מגדיר שיעשה
OUTPUT
עם כרטיס אחר

וכל אחד מהם אתה מחבר, אני לא מבין בשמות

אבל חיבור קטן, כמו של הרמקולים של המחשב
שנכנס ל
OUTPUT
של המחשב

ואת הצד השני צריך להיות שני קטנים
האדום / לבן
שנכנסים לך למיקסר, או איך שתרצה
אבל בעיקרון אין שום דבר מסובך


Posted by Narcotic Mind on Jul-19-2002 06:39:

לא עדיף לקנות כרטיס קול עם כמה
channels ?


Posted by Dj Moriano on Jul-19-2002 10:36:

בהתחלה שהיה לי רק מיקסר ניסיתי לחבר עוד כרטיס קול אבל זה עשה לי קצת בעיות....


ואז נזכרתי שיש לי
sound blaster value
ואז יש לך גם רמקולים קדמיים וגם אחוריים

אז חיברתי את האוחריים לצד אחד של המיקסר את הקדמיים לצד שני של המיקסר
ועבדתי עם
PCDJ RED
שאתה יכול שיש שם אפשרות להשתמש בזה ואז
פלייר אחד זה לאחורי ופלייר אחד זה לקדמי.....


וחן הרעיון שלך לא טוב כי אין
cue
ופיץ'....


Posted by DJ-Kreing^^ on Jul-19-2002 11:37:

כשאמרתי תוכנה מיוחדת התכוונתי למה שאיתן אמר...
בדקתי ב
atomix
ושם אין אפשרות כזאת...
אז אני יחפש את ה
pcdj red
ונראה...

תודה על ההסבר


Posted by DjChook on Jul-19-2002 16:17:

אוייש נו אז אתה מוריד פלאג ל
WINAMP

הקטע שאמרתי WINAMP זה בשביל שהוא יבין שזה לא סיבוך

ואיתן לא ענה לך על השאלה כי אתה דיברת על שתי כרטיסי קול

בכל מקרה, אני חושב שבדרך הזאתי מאבדים צלילים, כי ההפרדה לא מלאה

אבל אני לא בטוח


Posted by Dj Moriano on Jul-19-2002 16:24:

PCDJ RED

תומכת גם בשתי כרטיסי קול אתה מחבר יציאה של כרטיס קול 1
לכניסה 1
ואת היציאה של כרטיס קול 2
לכניסה 2.....


לא סיפור....


Posted by Vortex_SA on Jul-20-2002 12:09:

Arrow הנה פתרון בשבילך...

מיקס ווייבס, אתה לא ממש צריך מיקסר אבל חפיף, כרטיס קול אחד אתה שם כמוניטור ומחבר אליו אוזניות, והשני אתה מגדיר אותו כראשי, ואז אתה מתאם את הפיץ', את הקיו, הכל כמו קומפקטים, וזהו, אתה מסודר...


Posted by nesher on Jul-22-2002 22:42:

לאלאלאאלאלא
תשתמש ב
Bpm Studio
תוכנה אדירה להכל
גם אפשרות כזאתי יש שם
לכל פלייר אתה שם כרטיס קול אחר םא אתה רוצה
וגם יש שם
cue
ו
Pitch


Posted by DJ-Kreing^^ on Jul-23-2002 07:23:

quote:
Originally posted by nesher
לאלאלאאלאלא
תשתמש ב
Bpm Studio
תוכנה אדירה להכל
גם אפשרות כזאתי יש שם
לכל פלייר אתה שם כרטיס קול אחר םא אתה רוצה
וגם יש שם
cue
ו
Pitch


כן, הרבה אמרו לי כדאי לי להשתמש בזה
אני ינסה למצוא את זה
תודה
:P


Posted by warpedd_ on Jul-23-2002 10:44:

התוכנה שאני ממליץ לך עליה היא
tracktor
יש לך שם הכל
כמו כן שימוש בשתי כרטיסי קול
ונדמה לי שיש גם אפשרות לשימוש במיקסר חיצוני

יש לך שם באמת כל מה שאתה מחפש


Posted by DJ-Kreing^^ on Jul-23-2002 11:10:

ממש אהבתי את ה
bpm studio
כבר התקנתי שם הכל, וקבעתי שכל פלייר יהיה לכרטיס קול אחר, והכל עובד מצויין
אבל אני יוריד גם את הטראקטור, יכול להיות שזה יהיה אפילו יותר טוב


Posted by Vortex_SA on Jul-25-2002 11:06:

אם אתה רוצה ממש אימון, אל תלך על החרא התוכנות חרא האלה שמתאמות את עצמן לבד...
קח מיקסוייבס ותתחיל לתאם עם האוזניות... ואל תגידו לי לא, כי אני יודע על מה אני מדבר, בביפיאם סטודיו אין לך בכלל נובים של בס וכאלה, וטראקטור מתאמת לבד (אמנם מתאמת חרא, אבל לבד...)


Posted by warpedd_ on Jul-25-2002 13:15:

quote:
אם אתה רוצה ממש אימון, אל תלך על החרא התוכנות חרא האלה שמתאמות את עצמן לבד...


זה ממש לא נכון
אתה לא חייב לעבוד עם זה
אתה יכול למקסס רגיל בלי להשתמש באפשרות הזאת


Posted by DJ-Kreing^^ on Jul-25-2002 14:07:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
בביפיאם סטודיו אין לך בכלל נובים של בס וכאלה


מה זאת אומרת נובים של באס?


Posted by Dj Moriano on Jul-25-2002 16:50:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


מה זאת אומרת נובים של באס?


אני חושב שהוא תכוון ל
knob
שזה כפתור שמסובבים אותו בקיצור אקולייזר


Posted by DJ-Kreing^^ on Jul-25-2002 20:08:

בשביל האקווליזר יש לי את המיקסר
הקטע בשני כרטיסי קול הוא הרי זה בא במקום שני קומפקטים
אז בבי פי אם אני מקבל מה שאני צריך, יש שם פיטצ' קיו, פליי ליסט אפקטים וכו'
יענו זה בא לי במקום קומפקטים
וגם אני מתאם לבד בעיקרון, התוכנה זה רק ספק מוזיקה


Posted by Ariels on Jul-26-2002 01:53:

בבסיס אני ערכתי את הסקין של ה סידיג'י 500 ויש לי שני כרטיסי קול
עובד כמו תותח


Posted by DJ-Kreing^^ on Jul-26-2002 08:20:

quote:
Originally posted by Ariels
בבסיס אני ערכתי את הסקין של ה סידיג'י 500 ויש לי שני כרטיסי קול
עובד כמו תותח


ואללה, באמת רק עכשיו מצאתי איך לשנות לשני כרטיסי קול
תגיד, איפה אתה מוצא את כל הסקינים לזה...
נראה לי אני ילך על סידיג'י 1000


Posted by Ariels on Jul-26-2002 13:12:

באתר
יש קובץ
XHTML
או משהו כזה, פשוט תערוך אותו ותסיר את כל מה שקשור לסינכוניזציה
(הכפתור של המג'יק)
ותוריד את הקאונטרים


גם תערוך את הקובץ
BMP
כדי להרויד את הכפתורים אל תשאיר להם זכר



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.