TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Drie draaitafels..


Posted by DjSuez on Jul-19-2002 18:10:

Smiley DJ Drie draaitafels..

Ik zag op de release party van ISOS III van Tiesto dat hij met 3 draaitafels in de weer was, wat ik bij Tiesto nog nooit had gezien, en ik heb Tiesto dit jaar al redelijk vaak mogen bezoeken (4e keer was dat), en dat had ik nog niet eerder gezien...ligt dat nou aan mij of...


Posted by TranceFool on Jul-19-2002 18:29:

3 draaitafels wordt al heel lang gebruikt.....weetnie of Tiesto dat vaak doet....bij zijn stijl misschien niet echt nodig of handig. Maar als je soms kijkt naar sommige techno-djs, daar wordt dat veel vaker gebruikt


Posted by New Wave on Jul-19-2002 18:55:

techno dj's doen dat idderdaad heel veel....maar ook trance dj's...als ze sinterklaas liedje ofzo der overheen willen hebben ofzo....


Posted by DjSuez on Jul-19-2002 21:07:

ja, dat techno dj's dat gebruiken wist ik wel, maar van Tiesto had ik het nog nooit gezien..


Posted by Joost008 on Jul-20-2002 12:13:

Hij gebruikte ook al 3 draaitafels tijdens Dutch Dimension btw


Posted by DjSuez on Jul-20-2002 12:57:

quote:
Hij gebruikte ook al 3 draaitafels tijdens Dutch Dimension btw


Echt?? pff, dan heb ik echt niet opgelet ...stond denk ik helemaal uit me naad te scheuren op Magik Journey


Posted by John on Jul-20-2002 14:11:

ik dahct altijd dat de 3 draaitafel een soort reserve draaitafel was...voor als er een stuk ging???
maar ik let nooit echt op de dj moet ik zeggen:P


Posted by TimeportE on Jul-20-2002 15:52:

mmm ik ben nog steeds gek van carl cox.. heb 1x een live vid van heb gezien.. OMG het is gewoon zoooo mooi dat ie echt bijna bij elke plaat 3 draaitafels gebruikt! en hij gooit ook gewoon allerlei soorten stijlen door elkaar echt heeel vet!

maar ik heb tiesto nooit bezig gezien met 3 draaitafels.. was dat toen hij gatex draaide toevallig.. dan zou het wel kloppen want gatex heeft geen beats!


Posted by MaGiK54 on Jul-20-2002 16:50:

quote:
Originally posted by TimeportE
mmm ik ben nog steeds gek van carl cox.. heb 1x een live vid van heb gezien.. OMG het is gewoon zoooo mooi dat ie echt bijna bij elke plaat 3 draaitafels gebruikt! en hij gooit ook gewoon allerlei soorten stijlen door elkaar echt heeel vet!

maar ik heb tiesto nooit bezig gezien met 3 draaitafels.. was dat toen hij gatex draaide toevallig.. dan zou het wel kloppen want gatex heeft geen beats!


Tiesto heb ook nog nooit met drie draaitafels bezig gezien. Maaaar Cox wooow, das gewoon een fenomeen met drie draaitafels. In december 2001 heb ik een half uurtje boven in de Eau naar hem staan kijken. Das gewoon een genot om hem zo bezig te zien. Hij gebruikte naast 3 tafels ook cd's, die hij allemaal door elkaar mixte. Als het mee zit dan draaitie dit jaar weer in de Eau. (pleaze let's hope so)


Posted by TranceFool on Jul-20-2002 16:54:

Dave Clarke is volgens mij ook zo'n tovenaartje echt kick om te zien, die haalt ook altijd allemaal fratsen uit met zn sampler


Posted by eieregooie on Jul-23-2002 01:10:

2 jaar geleden hier in Delft draaide Ti�sto ook al met 3 tafels...

En het is natuurlijk niet voor niets dat Cox "The Wizard" wordt genoemd


Posted by Chicane on Jul-24-2002 09:12:

Mevrouw Astrid Walter kan er ook wat van hoor

http://www.dj-astrid.nl/content/dow...02_1024x768.jpg

Checkt u maar


Posted by Passiva on Jul-24-2002 09:22:

quote:
Originally posted by Chicane
Mevrouw Astrid Walter kan er ook wat van hoor

http://www.dj-astrid.nl/content/dow...02_1024x768.jpg

Checkt u maar


Waarom zijn alledrie de tt's LEEG???


Posted by Chicane on Jul-24-2002 09:39:

quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-


Waarom zijn alledrie de tt's LEEG???


Waarom is een pak halfvolle melk toch vol?
Waarom leeft een eendagsvlieg langer dan 1 dag?
Waarom zit er in een blikje pissang/passoa jus meer dan dat er in een longdrink past?

Waarschijnlijk omdat ze vet zit te scratchen met Final Scratch orzo en al die illegale mp3'tjes van haar op der lapdoos. Offeuh, de b-kant op een slipmatje kan ook aardig klinken.. offeuh, Jean staat achter haar te rijden orzo... allemaal vragen waarop het antwoord niet gegeven kan worden


Posted by Miss Proximus on Jul-24-2002 09:44:

wat een nerd!

gebruikt gewoon een mix-dat!

zo kan ik ook dj worden


Posted by DjRV on Jul-24-2002 14:48:

Bij de style die tiesto draait heeft het weinig nut om 3 tafels te gebruiken...teveel opbouw ect.
Techno bestaat voornamelijk uit loops en dan is het errug leuk om met 3 tafels te draaien.


Posted by TimeportE on Jul-24-2002 16:19:

quote:
Originally posted by DjRV
Bij de style die tiesto draait heeft het weinig nut om 3 tafels te gebruiken...teveel opbouw ect.
Techno bestaat voornamelijk uit loops en dan is het errug leuk om met 3 tafels te draaien.

gebruik jij wel eens 3 draaitafels??...

btw ik hoorde dat sommige techno dj's ook wel eens 4 of 5 draaitafels gebruikte!! dan ben je dus de hele tijd bezig met beatmatchen etc..


Posted by magrec on Jul-24-2002 16:37:

In de prog"scene" wordt 3e draaitafel (of cd speler) vaak gebruikt voor alleen maar vocals...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.