TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Drie draaitafels..
Drie draaitafels..
Ik zag op de release party van ISOS III van Tiesto dat hij met 3 draaitafels in de weer was, wat ik bij Tiesto nog nooit had gezien, en ik heb Tiesto dit jaar al redelijk vaak mogen bezoeken (4e keer was dat), en dat had ik nog niet eerder gezien...ligt dat nou aan mij of...
3 draaitafels wordt al heel lang gebruikt.....weetnie of Tiesto dat vaak doet....bij zijn stijl misschien niet echt nodig of handig. Maar als je soms kijkt naar sommige techno-djs, daar wordt dat veel vaker gebruikt 
techno dj's doen dat idderdaad heel veel....maar ook trance dj's...als ze sinterklaas liedje ofzo der overheen willen hebben ofzo....
ja, dat techno dj's dat gebruiken wist ik wel, maar van Tiesto had ik het nog nooit gezien..
Hij gebruikte ook al 3 draaitafels tijdens Dutch Dimension btw
| quote: |
| Hij gebruikte ook al 3 draaitafels tijdens Dutch Dimension btw |
...stond denk ik helemaal uit me naad te scheuren op Magik Journey
ik dahct altijd dat de 3 draaitafel een soort reserve draaitafel was...voor als er een stuk ging??? 

maar ik let nooit echt op de dj moet ik zeggen:P
mmm ik ben nog steeds gek van carl cox.. heb 1x een live vid van heb gezien.. OMG
het is gewoon zoooo mooi dat ie echt bijna bij elke plaat 3 draaitafels gebruikt! en hij gooit ook gewoon allerlei soorten stijlen door elkaar echt heeel vet!
maar ik heb tiesto nooit bezig gezien met 3 draaitafels.. was dat toen hij gatex draaide toevallig.. dan zou het wel kloppen want gatex heeft geen beats! 
| quote: |
| Originally posted by TimeportE mmm ik ben nog steeds gek van carl cox.. heb 1x een live vid van heb gezien.. OMG het is gewoon zoooo mooi dat ie echt bijna bij elke plaat 3 draaitafels gebruikt! en hij gooit ook gewoon allerlei soorten stijlen door elkaar echt heeel vet!maar ik heb tiesto nooit bezig gezien met 3 draaitafels.. was dat toen hij gatex draaide toevallig.. dan zou het wel kloppen want gatex heeft geen beats! |
Dave Clarke is volgens mij ook zo'n tovenaartje echt kick om te zien, die haalt ook altijd allemaal fratsen uit met zn sampler 
2 jaar geleden hier in Delft draaide Ti�sto ook al met 3 tafels...
En het is natuurlijk niet voor niets dat Cox "The Wizard" wordt genoemd 
Mevrouw Astrid Walter kan er ook wat van hoor 
http://www.dj-astrid.nl/content/dow...02_1024x768.jpg
Checkt u maar 
| quote: |
| Originally posted by Chicane Mevrouw Astrid Walter kan er ook wat van hoor ![]() http://www.dj-astrid.nl/content/dow...02_1024x768.jpg Checkt u maar |
| quote: |
| Originally posted by -=Re-GrOoVeD=- Waarom zijn alledrie de tt's LEEG??? |
wat een nerd!
gebruikt gewoon een mix-dat! 
zo kan ik ook dj worden 
Bij de style die tiesto draait heeft het weinig nut om 3 tafels te gebruiken...teveel opbouw ect.
Techno bestaat voornamelijk uit loops en dan is het errug leuk om met 3 tafels te draaien.
| quote: |
| Originally posted by DjRV Bij de style die tiesto draait heeft het weinig nut om 3 tafels te gebruiken...teveel opbouw ect. Techno bestaat voornamelijk uit loops en dan is het errug leuk om met 3 tafels te draaien. |
dan ben je dus de hele tijd bezig met beatmatchen etc..
In de prog"scene" wordt 3e draaitafel (of cd speler) vaak gebruikt voor alleen maar vocals...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.